Hoe zou jij je voelen als je non-stop op zo'n manier wordt uitgedaagd en niks kan (mag) doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo eens?????? Brian is totaal doorgedraaid die nacht en niet voor niets afgescheept naar een hotel omdat ze het niet vertrouwden. Hoezo heeft hij zich dan beheerst?? Hij dreigt met zelfmoord, spuugt Amanda twee keer en schijnt haar zelfs te hebben geslagen. En dan reageert hij beheerst???
Dat is volgens APK inderdaad de nieuwe definitie van "beheerst".quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo eens?????? Brian is totaal doorgedraaid die nacht en niet voor niets afgescheept naar een hotel omdat ze het niet vertrouwden. Hoezo heeft hij zich dan beheerst?? Hij dreigt met zelfmoord, spuugt Amanda twee keer en schijnt haar zelfs te hebben geslagen. En dan reageert hij beheerst???
Ik heb er totaal geen moeite mee. Als ik daar nog eens naast hou hoe Brian over zijn (ex) neukertje praat en zelf de vrijheid wou houden, dan vind ik dat hij net zo speelt als Huub.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:07 schreef klarelucht het volgende:
rustig...misschien moet je de beelden nog eens rustig bekijken......
als er één zich inhoud........
Wat een belachelijk gedoe dat iemand nog kan zeggen dat Huub okay is in deze aflevering....
Bull.......Brian mat zichzelf de rol aan van jaloers vriendje die Huub wel even met een paar macho daden en uitspraken zou kleineren...dat Huub daar vervolgens op reageert lijkt mij niet meer dan normaal...de uitdager in deze was toch echt Brian.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is andersom, huub had brian niet zo moeten opfokken, ze hadden afgesproken elkaar niet meer fysiek uit te dagen, en dat bleef huub weer doen...
Zegt meer over APK dan over de bewoners.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is volgens APK inderdaad de nieuwe definitie van "beheerst".
Ze hadden niks. Of ben jij er ook zo een die vindt dat een meisje eigendom is van de man die met haar neukt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:16 schreef klarelucht het volgende:
Oja, jij zou ook niet willen zien wat er in je eigen bed gebeurd, met het meisje / jongen waar je al geruime tijd sex mee hebt...........
Op de man spelen als je geen argumenten meer hebtquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jij bent ondanks alles dan ook pro Brian.. Je had zo ze broer kunnen zijn![]()
Blijkbaar ja, net als PC-Eendquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze hadden niks. Of ben jij er ook zo een die vindt dat een meisje eigendom is van de man die met haar neukt?
wat geweldig voor die jongen en wat achterlijk dat jij daar van geniet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat nou Huub begon?
Hij ligt die sloerie een beetje te beffen en wordt toch door Brian gestoord?
![]()
Huub zit helemaal in het spel. Hij krijgt ze allemaal para.
Het is ook nog de plaatsgenoot van die gast op je icoontje. Hoe frapant.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef Mr.SubZero het volgende:
Mr-wannabee-psycholoog Jappie doe nu niet net steeds alsof je het allemaal begrjipt wat zich daar afspeelt want je begrjipt er geen flikker van.
WTF geeft huub het rechtquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Brian heeft geen recht op Amanda of ga jij ook zo met vrouwen om ??
Laat maar, ja dus![]()
Lol...leg jij het me dan even uit...ik heb begrepen dat jij best wel veel pyscho bagage bij je draagt dus doe eens een poging ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef Mr.SubZero het volgende:
Mr-wannabee-psycholoog Jappie doe nu niet net steeds alsof je het allemaal begrjipt wat zich daar afspeelt want je begrjipt er geen flikker van.
Laten we niet persoonlijk worden, ok?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef Mr.SubZero het volgende:
19 jaar, als ze geen sex wilt lukt dat haar prima, ik laat me ook niet door een vrouw neuken als ik dronken ben en het niet wil.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF geeft huub het recht
Of voer je ook altijd jonge meisjes dronken om ze te misbruiken![]()
Oké, Brian neukte al eerder in die (zoals jij het noemt) relatie. Brian wou géén relatie, hij was ook niet verliefd, gewoon genieten van elkaar en alle vrijheid. Hij heeft ook aangegeven dat hij het wél erg vond als hij zag of hoorde dat Amanda en Huub zoenden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
Op de man spelen als je geen argumenten meer hebt
Gewoon een beetje objectief kijken, dan had je het ook kunnen zien
quote:
ff aandacht
maaarrrr niemand heeft nog antwoord gegeven op:
- er schijnt fysiek gedaan te zijn. worden ze tegenwoordig het huis niet meer uitgezet daarom?
- als er iemand een mes oid pakt omdat ze toch te veel flippen... wadan?
kan je iig wel zeggen: expiriment geslaagd, mensen gaan flippen.
Kijk nog eens want je lult uit je nekquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:20 schreef Napster het volgende:
Huub begon niet, Brainless trok aan zn haren, daarop kwam die knal van Huub
Brain begon gelijk weer te janken, klein klotekind
Oeh je blijft op de man spelen, geilquote:
Sorry Eend, maar jij lult ook uit je nek !quote:
Bullll.......Brian deed helemaal niet macho...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bull.......Brian mat zichzelf de rol aan van jaloers vriendje die Huub wel even met een paar macho daden en uitspraken zou kleineren...dat Huub daar vervolgens op reageert lijkt mij niet meer dan normaal...de uitdager in deze was toch echt Brian.
Wrom niet ? ...Ik heb voor mijn eerste avond DGK sinds tijden een behoorlijk grote muil...kan de man niet helemaal ongelijk geven...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |