Zonder DGK is het lijden sowieso voorbijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Arme Jairo....en wat een stel kneuzen zijn ut weer vandaag zeg..hoop dat iemand lekker flipt zo meteen en dat er echt gemept word...kan het prgramma stoppen en kunnen wij weer allemaal een normaal leven lijden zonder DGK als uitlaatklep voor onze eigen shit te gebruiken toch?? ahahha
Ik overweeg om te gaan betalen....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zonder DGK is het lijden sowieso voorbij![]()
Ik heb het ook niet gezien ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Liess het volgende:
"Brian draait zich om en krijgt een klap"
BULLSHIT.
Schat, jij hebt connecties, dus het kost je niksquote:
Eerst even langs de dokter voor je pilletjes... je begint rare gedachtes te krijgenquote:
Het zou gemeen zijn om dat te melden want Brian heeft zn excuus aangebodenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Natasia zegt dat Brian met het spugen en slaan fout was. Volgens mij in de hoop dat Eric en Amanda het niet alsnog gaan melden.
Dat vraag ik me de hele tijd al af. Brief terug, en melden die klap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef elcastel het volgende:
Wat een gewauwel van die Natasia, waarom praten ze daar nog mee ?
Zolang ze in de aanval is.. is ze geweldigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Amanda is lekker scherp. Ze veegt de vloer met Natasia aan.
De doofpot staat toch naast de cp-pot?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Natasia zegt dat Brian met het spugen en slaan fout was. Volgens mij in de hoop dat Eric en Amanda het niet alsnog gaan melden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
wij hebben zo vaak dezelfde tekst, daar moet ik soms zo om lachen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef Copycat het volgende:
"Ik heb nog nooit op dat bed 'Brian' zien staan. "
Niet voor de klap. Het kwam hem heel goed uit dat Amanda het daar vrijwel niet over had en dat niemand het wist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef Liess het volgende:
[..]
Het zou gemeen zijn om dat te melden want Brian heeft zn excuus aangeboden
Maak dat de kat wijsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De doofpot staat toch naast de cp-pot?
Dit moet toch een vervolg krijgen vanuit de redactie?
Toch?
![]()
Tuurlijk ... ze is niets zonder Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Is er nu werkelijk een melding voor nodig eer de productie ingrijpt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vraag ik me de hele tijd al af. Brief terug, en melden die klap.
Ze zouden haar links moeten laten liggen. Brief terug, melden die klap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tuurlijk ... ze is niets zonder Brian.
Huub houdt zich gelukkig redelijk afzijdig.
Alhoewel ik na een paar uitspraken van Natasia toch wel even mijn zegje zou doen.
Dat heeft ze de hele avond al, is het wel dezelfde ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Cat ain't buyingquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zouden haar links moeten laten liggen. Brief terug, melden die klap.
Huub had het zelf aangegeven toen hij eruit gezet werd (met NL)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Is er nu werkelijk een melding voor nodig eer de productie ingrijpt?
Kunnen ze niet uit zichzelf besluiten dat Brian te ver is gegaan?
In kwesties van Huub leek het er wel op. De kopstoot van Brian bijvoorbeeld die Huub niet heeft gemeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Is er wat gebeurd danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De doofpot staat toch naast de cp-pot?
Dit moet toch een vervolg krijgen vanuit de redactie?
Toch?
![]()
Stream 1 en 4 zijn hier offlinequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
De brief is momenteel op stream 1?
Het is een soort gevoel, denk ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
wij hebben zo vaak dezelfde tekst, daar moet ik soms zo om lachen.
Huub heeft hem wel gemeld! Er werd toen gezegd dat ze de koppen niet zo letterlijk bij elkaar moeten steken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
In kwesties van Huub leek het er wel op. De kopstoot van Brian bijvoorbeeld die Huub niet heeft gemeld.
Dat is zijn eigen brief.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
De brief is momenteel op stream 1?
Nou we weten dat ze Brian er zo graag mogelijk in willen houden en dit kunnen ze natuurlijk als uitweg gebruiken. Amanda heeft Brian niet officieel aangeklaagd dus er is niets aan de hand.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
doe mij dan een seintje geven als je iets hebt gevondenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik overweeg heel goed te zoeken naar gratis streams..
Oh, dan heb ik me vergist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Huub heeft hem wel gemeld! Er werd toen gezegd dat ze de koppen niet zo letterlijk bij elkaar moeten steken...
Denk het niet ... anders hadden ze allang even een brief door de bus moeten gooien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Sttttt.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat, jij hebt connecties, dus het kost je niks![]()
Dat ligt eraan, als het de redactie goed uitkomt ondernemen ze zelf actie, komt het ze niet goed uit dan gaat men wachten op een melding en zelfs dan is het de vraag of ze er wat mee doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Dat was ook sterk tegen sterk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Huub heeft hem wel gemeld! Er werd toen gezegd dat ze de koppen niet zo letterlijk bij elkaar moeten steken...
Nou, grandioosquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
FOKKERS WAT HEBBEN WE EEN HEERLIJKE AVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
ja en ik moet eigenlijk nog wat voor m'n werk doen, dat gaat 'm dus niet wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
FOKKERS WAT HEBBEN WE EEN HEERLIJKE AVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Daar zie ik hem ook niet. Maar zit toch even niet op Brian te wachtenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
hier niet hoor http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Dat ervaar ik als zéér goed nieuws!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef Lipsch het volgende:
pokeren gaat niet door
He verdikkeme.quote:
Nee .. ze wil alleen de gemoederen zo bedaren dat er verder geen acties worden ondernomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef elcastel het volgende:
Is Natasia nou eindelijk óók overtuigd ?
Nu alleen de redactie nogquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef elcastel het volgende:
Is Natasia nou eindelijk óók overtuigd ?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen lieverd..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: mag Brian ajb er uit ? Ik smeek u
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef itsme het volgende:
gvd ga nu bellen doos. Huub en eric kom op
Doe je beeeeeeeeeeeest en beterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen lieverd..![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen lieverd..![]()
En Eric dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
het is toch van de gekke dat we zoudne moeten smeken? Hij heeft een vrouw geslagen . Als dat geen exit meer is dan kan er inderdaad van alles gebeurenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
mooi, maar tis "pleegt" toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Laten we even duidelijk zijn lieve Fokkers..en familie van Brian die dit leest...
Als Brian zelfmoord pleegd, is het zijn eigen verantwoording, en niet die van Amanda.
Als Brian zelfmoord pleegd is het nog een VEEL grotere loser dan dat die zich al gedraagd.
Als Brian zelmoord pleegd is dat sensationele televisie, dus tegen houden doen ze niet anders was hij er al uit geweest.
Als Brian zelfmoord pleegd,,,,moet de familie een begravenis regelen..en hoeft amanda niet te betalen omdat nettie/ria vind dat het haar schuld is.
Als Brian zelfmoord pleegd...was die nooit goed gekeurd door de psychologen dus er klopt zowiezo iets niet..
En als laatste elk mens boven de 18 is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Als brian zelfmoord wil plegen zou ik zeggen Jongen...ut leven is mooi...en niet de KOOI....hang ej zelf niet op. Dat schiet niet op. En zeker niet voor een snol als amanda..of tamara...of welke vrouw dan ook.
Dit past natuurlijk niet in het straatje van Brian als slachtoffer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee .. ze wil alleen de gemoederen zo bedaren dat er verder geen acties worden ondernomen.
En het vreemde daaraan is ......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:38 schreef itsme het volgende:
[..]
het is toch van de gekke dat we zoudne moeten smeken? Hij heeft een vrouw geslagen . Als dat geen exit meer is dan kan er inderdaad van alles gebeuren
Maar in plaats daarvan zetten ze hem in een hotelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En het vreemde daaraan is ......
Ze moet er melding van maken. DGK had haar in bescherming moeten nemen en Brian gelijk moeten verwijderen. Dan ga je toch niet wachten op een melding.
Is er een filmpje al van die klap waar iedereen het over heeft?!?!?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef kybe het volgende:
Kom op Amanda,melden..melden...melden please!
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brrrrr. Zoals Nasty lult. Zo lang het niet om haar haggie gaat wil ze niet schreeuwen, dus mogen de anderen dit ook niet doen.
Walgelijk dat ingehouden toontje van haar!
Waar bemoeit dat mens zich mee?
Ze is echt alles aan het afzwakken. Bang, dat Brainless verwijdert wordt, dus ook haar back up?
quote:
En ook dat is dus niet voor niets ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan zetten ze hem in een hotel![]()
Brian werd ook gelijk verwijderd...ze sliepen in een hotel die nacht..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze moet er melding van maken. DGK had haar in bescherming moeten nemen en Brian gelijk moeten verwijderen. Dan ga je toch niet wachten op een melding.
Ja die is er wel.. en Caps.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Is er een filmpje al van die klap waar iedereen het over heeft?!?!?
Ja, kijk even tussen de updates, volgens mij zit het ertussen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zet hem op camera 3 en 4quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het niet meer aanhoren, dat gekonkel van N en B.![]()
Ik vind het belachelijk dit. Ik zet de streams maar weer even uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat ze een ding is waarmee je alles mag doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
Ontkenningsfase van wat eigenlijk?
Helemaal mee eens ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Kan die klote Lieke niet weg blijven.
Nu verpest ze weer de avond.
Huub is weer niet alert.
updatesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Deed bij mij ook pijn aan mijn ogen.quote:
Maar nog steeds niet over de vermeende klap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef Liess het volgende:
Amanda belt nog een keer!
en Brain mocht een paar weken geleden wel uitflippen toen er ruzie was tussen amanda en hub over dat je een vrouw niet mag slaan, dan flipt ie helemaal uit?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef gomi het volgende:
een vrouw slaan is ws normaal in de ogen van pannekoek.
zelf krijgt ze thyuis ws ook genoeg tikken en vindt t daarom normaal.
verklaard gelijk die complete kortsluiting in dr bovenkamer
Das de reflectie van Brian ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef john6 het volgende:
[..]
en Brain mog een paar weken geleden wel uitflippen toen er ruzie was tussen amanda en hub over dat je een vrouw niet mag slaan, dan flipt ie helemaal uit?
Filmpjeeeeeeeeeeeeeeeee???????????quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:38 schreef itsme het volgende:
[..]
het is toch van de gekke dat we zoudne moeten smeken? Hij heeft een vrouw geslagen . Als dat geen exit meer is dan kan er inderdaad van alles gebeuren
Niet ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef itsme het volgende:
waarschijnlijk zijn ze achter de schermen niet blij nu.
O hoe moeten we Brian nu weer redden
LOLquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Bah, wat laat Brian zijn ware gezicht zien. En wat is het een motherfucking kutgezicht.
Lees jij de antwoorden wel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Filmpjeeeeeeeeeeeeeeeee???????????
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
Jammer dat Huub z'n hoofd weer vol heeft van Lieke, anders zou hij er met Eric steviger tegenaan gaan.
Volgens mij zijn ze wel blij....ze hebben die twee brieven toch bezorgd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef itsme het volgende:
waarschijnlijk zijn ze achter de schermen niet blij nu.
O hoe moeten we Brian nu weer redden
Ja, das jammer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
Jammer dat Huub z'n hoofd weer vol heeft van Lieke, anders zou hij er met Eric steviger tegenaan gaan.
Het is goed dat hij het zo doet. Hij mag niets meer doen in de richting van Brian. Amanda kan het prima zelf af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
Das waar ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is goed dat hij het zo doet. Hij mag niets meer doen in de richting van Brian. Amanda kan het prima zelf af.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
Nu begint Brainless over de neptieten van Amanda![]()
I knowquote:
Nog een mooie avond eer de streams tegen vergoeding bekeken moeten worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef john6 het volgende:
dit gaat echt escaleren
Serieus?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef Wopper1 het volgende:
Brian gaat inbreken op de log van Huub.
Excuse me?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef Wopper1 het volgende:
Brian gaat inbreken op de log van Huub.
Ze moeten eens zo snel zijn met exits ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Liess het volgende:
'Ze willen op Huub zn weblog inloggen, maar Febo klikt m weg,.
Iedereen.quote:
Fijn te weten dat ze zo snel reageren op zaken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Liess het volgende:
'Ze willen op Huub zn weblog inloggen, maar Febo klikt m weg,.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze moeten eens zo snel zijn met exits ...
Nee joh gewoon in d'r eigen bed, moet Brian verplicht naast Natasia en eigenlijk vindtie dat helemaal niet leuk. Als ze in een geile bui is moet je eens zien hoe hij haar van zich af duwt als ze handtastelijk is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef ericahysterica het volgende:
ik stel voor dat dellie vannacht bij hupie gaat slapen!
Vanaf nu heet ze gewoon Amanda!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef ericahysterica het volgende:
ik stel voor dat dellie vannacht bij hupie gaat slapen!
Inderdaad,laat Eric Amanda maar helpen.Het is veel te gevaarlijk als Huub zich er veel meequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is goed dat hij het zo doet. Hij mag niets meer doen in de richting van Brian. Amanda kan het prima zelf af.
Natuurlijk snapt hij dat wel. Maar hij ziet het ook als zijn recht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef happyme28 het volgende:
Snapt Brian dan niet dat ze het eerst niet zei omdat ze het in haar lieve hoofdje had gehaald dat ze die jongen moest beschermen!!!!!!!
Zucht....
ongesteldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
Waarom praat Natasia nou zo down?Ze lijkt wel ziek, en ze is heel verdrietig ofzo, maar ik krijg steeds geen antwoord van iemand, weet niemand wat er met haar is?
Dit alles grijpt vooral Natasia aan. Haar moederhart huilt voor Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
Waarom praat Natasia nou zo down?Ze lijkt wel ziek, en ze is heel verdrietig ofzo, maar ik krijg steeds geen antwoord van iemand, weet niemand wat er met haar is?
Ja, ze zit er weer eens doorheen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit alles grijpt vooral Natasia aan. Haar moederhart huilt voor Brian.
Jij belde Amanda?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
"Hallo met het liefste meisje van de kooi"
"Hallo Lekkerding!"
En ze gaat naar achter waar ze vast weer helemaal briangezind wordt gepraat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
"Hallo met het liefste meisje van de kooi"
"Hallo Lekkerding!"
Haar kindje van God is onrecht aangedaan en dat trekt ze niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
Ja, ze zit er altijd als een havik tussen om maar geen tv-momenten te missen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Het gezicht van Natasia op de bank spreekt boekdelen. Die ziet de bui hangen.
Krijgt zeker nu op haar donder van die pannekoek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Copycat het volgende:
Amanda naar achter.
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
Nu moet Amanda naar achter, en word er gezegd dat ze niet meer over het befincident en de klapincident mag praten.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
Nu moet Amanda naar achter, en word er gezegd dat ze niet meer over het befincident en de klapincident mag praten.
Ik ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Redactie : Als het exit Brian is vandaag ga ik voor de streams betalen.
Ik ook .....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Ik denk toch ook dat ze hem wel knijpt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ze zit er altijd als een havik tussen om maar geen tv-momenten te missen.
Hopelijk krijgt ze te horen waar haar brief is. Maar daar hoeft ze natuurlijk eigenlijk niet voor naar achter.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijgt zeker nu op haar donder van die pannekoek.
Same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Neuhhhquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:52 schreef tutjehola het volgende:
Amanda naar achter, heeft Brian je geslagen, ja meneer, ook gespuugd, ja meneer, o.k. dan nu Brian eruit.![]()
Als Mevr. Flens er zit welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
En ze gaat naar achter waar ze vast weer helemaal briangezind wordt gepraat.
Tja gaat dit weer in de doofpot. Al hoop ik dat er dan zo veel tennis gemaakt gaat worden online dat ze dat niet gaat lukken .quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
E ze gaat naar achter waar ze vast weer helemaal briangezind wordt gepraat.
Volgens mij weet ze allang dat er toch niets gaat gebeuren.quote:
MFK-gezicht terug naar mammie, iedereen blij.quote:
Same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Daar ben ik ook bang voor. Ik hoop dat de anderen veel stennis blijven maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze allang dat er toch niets gaat gebeuren.
Maar hoe langer het wordt besproken hoe meer schade (voor BN) het kan aanrichten, dus het is gewoon "Damage Control".
Jammerquote:
ik zeg hoe meer zwarte zielen hoe meer vreugd..............ik hauw durfanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:52 schreef soylent het volgende:
Die moeder van Brian is ook weer slim met die brieven, als ze het DGK-concept zo klote vindt. Nu is er weer een personage in de soap bij, en we hebben weer wat om van te smullen, hollaa!
ze is down omdat ze begint te beseffen dat ze een womenbeater dekt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
Als ik tot 4 mei dit soort avonden krijg ga ik ook betalen, laat Brian er dan nog maar even in.quote:
toch frapant dat ikzelf deze brief al vroeg als een belangrijk onderdeel van dit script heb voorspeld. zou het dan toch allemaal gescript zijn? in ieder geval is er dan goed geacteerd!quote:
Niet alleen Amanda.. eigenlijk wordt de vrouw onrecht aangedaan dat dit op nationale tv kan gebeuren..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Jammer
Ik ben bang dat Amanda hier groot onrecht wordt aangedaan.
Een echte moeder ... tochquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ze is down omdat ze begint te beseffen dat ze een womenbeater dekt.
ze heeft een grote bek over wat haar allemaal is gebeurd (slaan enz in huiselijke kring)
en nu blijft ze willens en wetens alles aan het verdraaien om haar oogappel te beschermen.
en dan wil ze zeker ook nog zeggen nee ik heb niet liggen stampen in de witte bergen met brian.
whahaahahah wilgo open je ogen.
Brian, exit,exit,exit.. nu dan betaal ik zeker ..in ieder geval een maandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet alleen Amanda.. eigenlijk wordt de vrouw onrecht aangedaan dat dit op nationale tv kan gebeuren..
imho
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef Suikeroom het volgende:
is Lieke eigenlijk geweest?
Nou ik wil daar zeker wel meerdere maanden voor betalen hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Brian, exit,exit,exit.. nu dan betaal ik zeker ..in ieder geval een maand
me toquote:
hey dat mocht niet van Jaap!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
En ze heeft bij de poort gebabbeld met Huub.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef MissSomebody het volgende:
Als Brain die brief achter mag houden en er geen sancties volgen zal het zeker betalende streamers gaan kosten vermoed ik
Dan is er weer een aanpassing in het reglementen boekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef MissSomebody het volgende:
Als Brain die brief achter mag houden en er geen sancties volgen zal het zeker betalende streamers gaan kosten vermoed ik
Vraag me af wat hij moet doen voordat zij hem laat vallen ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
Hij zit helemaal fout, maar ik laat hem niet vallen. Dat kun je vergeten.
I will join the club.quote:
Amanda klapt helemaal dubbel!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Katewalker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YSKOB2bz31A
vanaf 4 minuut 40 zie je dat Amanda echt goed te grazen is genomen..als dit de klap is die Amanda bedoelt was het een flinke mep...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
Ik denk dat Nena thuis zit te genieten vanavond.....![]()
Er is een betere foto, maar ik kan hem niet vinden.quote:
denk dat ze wel wat anders te doen heeft ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
Ik denk dat Nena thuis zit te genieten vanavond.....![]()
Ja ik snap niet waarom die zo groot isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een betere foto, maar ik kan hem niet vinden.
Het reglementenboek ligt ook van wijzigingen bijna uit elkaar....geen touw meer aan vast te knopen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan is er weer een aanpassing in het reglementen boek
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een betere foto, maar ik kan hem niet vinden.
Precies, de redaktie moet dit gewoon zelf oplossen door hem eruit te zetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
maak haar maar kwaad, misschien gaat ze dan ook bellen en officiele aanklacht indienen.
al blijf ik er bij dat dat niet nodig zou moeten zijn![]()
Kruip jij eens terug onder je steen, gek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Suikeroom het volgende:
wat is er mis met vrouwen slaan?
Volgens Huub niet veel ( anders had hij Hedda nooit geslagen)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Suikeroom het volgende:
Misschien is dit leuk om als ansichtkaart te gebruiken om naar Brian te sturen:)quote:
Wat vindt je suikertante ervan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Suikeroom het volgende:
Hij heeft een heel enge kop sinds de brieven van zijn moeder.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:01 schreef Ashrak het volgende:
Die ogen van Brian .. stream staat zoals altijd op mute ... das niet gezond meer.
Dat was geen grap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
Huub: Ik ga met een paar exen van hem praten........................ als ze nog leven
Ik zeg altijd SLaan is zowiezo triest..of je nou een man of vrouw slaat Lekker B.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Suikeroom het volgende:
Er zijn heel veel vrouwen die mishandelt worden en dan toch geen aanklacht doen of het dan later intrekken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, de redaktie moet dit gewoon zelf oplossen door hem eruit te zetten.
Als de brief boven water komt zal er verder niets gebeuren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:02 schreef getl0st het volgende:
Amanda is terug.. en moet gelijk naar Brian!
Script aub
iedereen gaat betalen dan!!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd SLaan is zowiezo triest..of je nou een man of vrouw slaat Lekker B.
Kloptquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als de brief boven water komt zal er verder niets gebeuren.
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Er zijn heel veel vrouwen die mishandelt worden en dan toch geen aanklacht doen of het dan later intrekken.
Amanda is daar een uitstekend voorbeeld van dus dit kunnen ze m.i niet maken.
Dat kan wel een rel worden![]()
Nou ennnnnnnnnnnnnn.............ennu triest hoor...kijk ze nou dom doen dan de dikke en de dunne..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian ziet er echt slecht uit zeg..veel afgevallen..
Ik zei al eerder, past hij nu door het afvoerputje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian ziet er echt slecht uit zeg..veel afgevallen..
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Klopt
Gewoon weer een extra kans voor Brian hem te geven..
Na het melden had er gelijk een OW moeten komen..
Sowieso een aanfluiting dat "ze " dit hebben laten gaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Er zijn heel veel vrouwen die mishandelt worden en dan toch geen aanklacht doen of het dan later intrekken.
Amanda is daar een uitstekend voorbeeld van dus dit kunnen ze m.i niet maken.
Dat kan wel een rel worden![]()
Precies dan ga ik ook betalen, maar alleen als Brian Exit gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |