Amanda klapt helemaal dubbel!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Katewalker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YSKOB2bz31A
vanaf 4 minuut 40 zie je dat Amanda echt goed te grazen is genomen..als dit de klap is die Amanda bedoelt was het een flinke mep...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
Ik denk dat Nena thuis zit te genieten vanavond.....![]()
Er is een betere foto, maar ik kan hem niet vinden.quote:
denk dat ze wel wat anders te doen heeft ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
Ik denk dat Nena thuis zit te genieten vanavond.....![]()
Ja ik snap niet waarom die zo groot isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een betere foto, maar ik kan hem niet vinden.
Het reglementenboek ligt ook van wijzigingen bijna uit elkaar....geen touw meer aan vast te knopen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan is er weer een aanpassing in het reglementen boek
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een betere foto, maar ik kan hem niet vinden.
Precies, de redaktie moet dit gewoon zelf oplossen door hem eruit te zetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
maak haar maar kwaad, misschien gaat ze dan ook bellen en officiele aanklacht indienen.
al blijf ik er bij dat dat niet nodig zou moeten zijn![]()
Kruip jij eens terug onder je steen, gek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Suikeroom het volgende:
wat is er mis met vrouwen slaan?
Volgens Huub niet veel ( anders had hij Hedda nooit geslagen)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Suikeroom het volgende:
Misschien is dit leuk om als ansichtkaart te gebruiken om naar Brian te sturen:)quote:
Wat vindt je suikertante ervan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Suikeroom het volgende:
Hij heeft een heel enge kop sinds de brieven van zijn moeder.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:01 schreef Ashrak het volgende:
Die ogen van Brian .. stream staat zoals altijd op mute ... das niet gezond meer.
Dat was geen grap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef mazaru het volgende:
Huub: Ik ga met een paar exen van hem praten........................ als ze nog leven
Ik zeg altijd SLaan is zowiezo triest..of je nou een man of vrouw slaat Lekker B.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Suikeroom het volgende:
Er zijn heel veel vrouwen die mishandelt worden en dan toch geen aanklacht doen of het dan later intrekken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, de redaktie moet dit gewoon zelf oplossen door hem eruit te zetten.
Als de brief boven water komt zal er verder niets gebeuren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:02 schreef getl0st het volgende:
Amanda is terug.. en moet gelijk naar Brian!
Script aub
iedereen gaat betalen dan!!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Redactie : Als het exit Brian is vandaag ga ik voor de streams betalen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd SLaan is zowiezo triest..of je nou een man of vrouw slaat Lekker B.
Kloptquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als de brief boven water komt zal er verder niets gebeuren.
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Er zijn heel veel vrouwen die mishandelt worden en dan toch geen aanklacht doen of het dan later intrekken.
Amanda is daar een uitstekend voorbeeld van dus dit kunnen ze m.i niet maken.
Dat kan wel een rel worden![]()
Nou ennnnnnnnnnnnnn.............ennu triest hoor...kijk ze nou dom doen dan de dikke en de dunne..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian ziet er echt slecht uit zeg..veel afgevallen..
Ik zei al eerder, past hij nu door het afvoerputje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian ziet er echt slecht uit zeg..veel afgevallen..
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Klopt
Gewoon weer een extra kans voor Brian hem te geven..
Na het melden had er gelijk een OW moeten komen..
Sowieso een aanfluiting dat "ze " dit hebben laten gaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Er zijn heel veel vrouwen die mishandelt worden en dan toch geen aanklacht doen of het dan later intrekken.
Amanda is daar een uitstekend voorbeeld van dus dit kunnen ze m.i niet maken.
Dat kan wel een rel worden![]()
Precies dan ga ik ook betalen, maar alleen als Brian Exit gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |