Das waar ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is goed dat hij het zo doet. Hij mag niets meer doen in de richting van Brian. Amanda kan het prima zelf af.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
Nu begint Brainless over de neptieten van Amanda![]()
I knowquote:
Nog een mooie avond eer de streams tegen vergoeding bekeken moeten worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef john6 het volgende:
dit gaat echt escaleren
Serieus?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef Wopper1 het volgende:
Brian gaat inbreken op de log van Huub.
Excuse me?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef Wopper1 het volgende:
Brian gaat inbreken op de log van Huub.
Ze moeten eens zo snel zijn met exits ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Liess het volgende:
'Ze willen op Huub zn weblog inloggen, maar Febo klikt m weg,.
Iedereen.quote:
Fijn te weten dat ze zo snel reageren op zaken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Liess het volgende:
'Ze willen op Huub zn weblog inloggen, maar Febo klikt m weg,.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze moeten eens zo snel zijn met exits ...
Nee joh gewoon in d'r eigen bed, moet Brian verplicht naast Natasia en eigenlijk vindtie dat helemaal niet leuk. Als ze in een geile bui is moet je eens zien hoe hij haar van zich af duwt als ze handtastelijk is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef ericahysterica het volgende:
ik stel voor dat dellie vannacht bij hupie gaat slapen!
Vanaf nu heet ze gewoon Amanda!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef ericahysterica het volgende:
ik stel voor dat dellie vannacht bij hupie gaat slapen!
Inderdaad,laat Eric Amanda maar helpen.Het is veel te gevaarlijk als Huub zich er veel meequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is goed dat hij het zo doet. Hij mag niets meer doen in de richting van Brian. Amanda kan het prima zelf af.
Natuurlijk snapt hij dat wel. Maar hij ziet het ook als zijn recht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef happyme28 het volgende:
Snapt Brian dan niet dat ze het eerst niet zei omdat ze het in haar lieve hoofdje had gehaald dat ze die jongen moest beschermen!!!!!!!
Zucht....
ongesteldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
Waarom praat Natasia nou zo down?Ze lijkt wel ziek, en ze is heel verdrietig ofzo, maar ik krijg steeds geen antwoord van iemand, weet niemand wat er met haar is?
Dit alles grijpt vooral Natasia aan. Haar moederhart huilt voor Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
Waarom praat Natasia nou zo down?Ze lijkt wel ziek, en ze is heel verdrietig ofzo, maar ik krijg steeds geen antwoord van iemand, weet niemand wat er met haar is?
Ja, ze zit er weer eens doorheen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit alles grijpt vooral Natasia aan. Haar moederhart huilt voor Brian.
Jij belde Amanda?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
"Hallo met het liefste meisje van de kooi"
"Hallo Lekkerding!"
En ze gaat naar achter waar ze vast weer helemaal briangezind wordt gepraat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
"Hallo met het liefste meisje van de kooi"
"Hallo Lekkerding!"
Haar kindje van God is onrecht aangedaan en dat trekt ze niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
Ja, ze zit er altijd als een havik tussen om maar geen tv-momenten te missen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Het gezicht van Natasia op de bank spreekt boekdelen. Die ziet de bui hangen.
Krijgt zeker nu op haar donder van die pannekoek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Copycat het volgende:
Amanda naar achter.
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
Nu moet Amanda naar achter, en word er gezegd dat ze niet meer over het befincident en de klapincident mag praten.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
Nu moet Amanda naar achter, en word er gezegd dat ze niet meer over het befincident en de klapincident mag praten.
Ik ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Redactie : Als het exit Brian is vandaag ga ik voor de streams betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |