En het vreemde daaraan is ......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:38 schreef itsme het volgende:
[..]
het is toch van de gekke dat we zoudne moeten smeken? Hij heeft een vrouw geslagen . Als dat geen exit meer is dan kan er inderdaad van alles gebeuren
Maar in plaats daarvan zetten ze hem in een hotelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En het vreemde daaraan is ......
Ze moet er melding van maken. DGK had haar in bescherming moeten nemen en Brian gelijk moeten verwijderen. Dan ga je toch niet wachten op een melding.
Is er een filmpje al van die klap waar iedereen het over heeft?!?!?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef kybe het volgende:
Kom op Amanda,melden..melden...melden please!
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brrrrr. Zoals Nasty lult. Zo lang het niet om haar haggie gaat wil ze niet schreeuwen, dus mogen de anderen dit ook niet doen.
Walgelijk dat ingehouden toontje van haar!
Waar bemoeit dat mens zich mee?
Ze is echt alles aan het afzwakken. Bang, dat Brainless verwijdert wordt, dus ook haar back up?
quote:
En ook dat is dus niet voor niets ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan zetten ze hem in een hotel![]()
Brian werd ook gelijk verwijderd...ze sliepen in een hotel die nacht..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze moet er melding van maken. DGK had haar in bescherming moeten nemen en Brian gelijk moeten verwijderen. Dan ga je toch niet wachten op een melding.
Ja die is er wel.. en Caps.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Is er een filmpje al van die klap waar iedereen het over heeft?!?!?
Ja, kijk even tussen de updates, volgens mij zit het ertussen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zet hem op camera 3 en 4quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het niet meer aanhoren, dat gekonkel van N en B.![]()
Ik vind het belachelijk dit. Ik zet de streams maar weer even uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat ze een ding is waarmee je alles mag doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
Ontkenningsfase van wat eigenlijk?
Helemaal mee eens ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Kan die klote Lieke niet weg blijven.
Nu verpest ze weer de avond.
Huub is weer niet alert.
updatesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Deed bij mij ook pijn aan mijn ogen.quote:
Maar nog steeds niet over de vermeende klap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef Liess het volgende:
Amanda belt nog een keer!
en Brain mocht een paar weken geleden wel uitflippen toen er ruzie was tussen amanda en hub over dat je een vrouw niet mag slaan, dan flipt ie helemaal uit?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef gomi het volgende:
een vrouw slaan is ws normaal in de ogen van pannekoek.
zelf krijgt ze thyuis ws ook genoeg tikken en vindt t daarom normaal.
verklaard gelijk die complete kortsluiting in dr bovenkamer
Das de reflectie van Brian ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef john6 het volgende:
[..]
en Brain mog een paar weken geleden wel uitflippen toen er ruzie was tussen amanda en hub over dat je een vrouw niet mag slaan, dan flipt ie helemaal uit?
Filmpjeeeeeeeeeeeeeeeee???????????quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:38 schreef itsme het volgende:
[..]
het is toch van de gekke dat we zoudne moeten smeken? Hij heeft een vrouw geslagen . Als dat geen exit meer is dan kan er inderdaad van alles gebeuren
Niet ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef itsme het volgende:
waarschijnlijk zijn ze achter de schermen niet blij nu.
O hoe moeten we Brian nu weer redden
LOLquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef Copycat het volgende:
Bah, wat laat Brian zijn ware gezicht zien. En wat is het een motherfucking kutgezicht.
Lees jij de antwoorden wel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Filmpjeeeeeeeeeeeeeeeee???????????
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
Jammer dat Huub z'n hoofd weer vol heeft van Lieke, anders zou hij er met Eric steviger tegenaan gaan.
Volgens mij zijn ze wel blij....ze hebben die twee brieven toch bezorgd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef itsme het volgende:
waarschijnlijk zijn ze achter de schermen niet blij nu.
O hoe moeten we Brian nu weer redden
Ja, das jammer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
Jammer dat Huub z'n hoofd weer vol heeft van Lieke, anders zou hij er met Eric steviger tegenaan gaan.
Het is goed dat hij het zo doet. Hij mag niets meer doen in de richting van Brian. Amanda kan het prima zelf af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |