Dat is zijn eigen brief.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
De brief is momenteel op stream 1?
Nou we weten dat ze Brian er zo graag mogelijk in willen houden en dit kunnen ze natuurlijk als uitweg gebruiken. Amanda heeft Brian niet officieel aangeklaagd dus er is niets aan de hand.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Is er nu werkelijk een melding voor nodig eer de productie ingrijpt?
Kunnen ze niet uit zichzelf besluiten dat Brian te ver is gegaan?
doe mij dan een seintje geven als je iets hebt gevondenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik overweeg heel goed te zoeken naar gratis streams..
Oh, dan heb ik me vergist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Huub heeft hem wel gemeld! Er werd toen gezegd dat ze de koppen niet zo letterlijk bij elkaar moeten steken...
Denk het niet ... anders hadden ze allang even een brief door de bus moeten gooien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Sttttt.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat, jij hebt connecties, dus het kost je niks![]()
Dat ligt eraan, als het de redactie goed uitkomt ondernemen ze zelf actie, komt het ze niet goed uit dan gaat men wachten op een melding en zelfs dan is het de vraag of ze er wat mee doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Dat was ook sterk tegen sterk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Huub heeft hem wel gemeld! Er werd toen gezegd dat ze de koppen niet zo letterlijk bij elkaar moeten steken...
Nou, grandioosquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
FOKKERS WAT HEBBEN WE EEN HEERLIJKE AVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
ja en ik moet eigenlijk nog wat voor m'n werk doen, dat gaat 'm dus niet wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
FOKKERS WAT HEBBEN WE EEN HEERLIJKE AVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Daar zie ik hem ook niet. Maar zit toch even niet op Brian te wachtenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
hier niet hoor http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Dat ervaar ik als zéér goed nieuws!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef Lipsch het volgende:
pokeren gaat niet door
He verdikkeme.quote:
Nee .. ze wil alleen de gemoederen zo bedaren dat er verder geen acties worden ondernomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef elcastel het volgende:
Is Natasia nou eindelijk óók overtuigd ?
Nu alleen de redactie nogquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef elcastel het volgende:
Is Natasia nou eindelijk óók overtuigd ?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen lieverd..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: mag Brian ajb er uit ? Ik smeek u
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef itsme het volgende:
gvd ga nu bellen doos. Huub en eric kom op
Doe je beeeeeeeeeeeest en beterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen lieverd..![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen lieverd..![]()
En Eric dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
het is toch van de gekke dat we zoudne moeten smeken? Hij heeft een vrouw geslagen . Als dat geen exit meer is dan kan er inderdaad van alles gebeurenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
mooi, maar tis "pleegt" toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Laten we even duidelijk zijn lieve Fokkers..en familie van Brian die dit leest...
Als Brian zelfmoord pleegd, is het zijn eigen verantwoording, en niet die van Amanda.
Als Brian zelfmoord pleegd is het nog een VEEL grotere loser dan dat die zich al gedraagd.
Als Brian zelmoord pleegd is dat sensationele televisie, dus tegen houden doen ze niet anders was hij er al uit geweest.
Als Brian zelfmoord pleegd,,,,moet de familie een begravenis regelen..en hoeft amanda niet te betalen omdat nettie/ria vind dat het haar schuld is.
Als Brian zelfmoord pleegd...was die nooit goed gekeurd door de psychologen dus er klopt zowiezo iets niet..
En als laatste elk mens boven de 18 is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Als brian zelfmoord wil plegen zou ik zeggen Jongen...ut leven is mooi...en niet de KOOI....hang ej zelf niet op. Dat schiet niet op. En zeker niet voor een snol als amanda..of tamara...of welke vrouw dan ook.
Dit past natuurlijk niet in het straatje van Brian als slachtoffer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee .. ze wil alleen de gemoederen zo bedaren dat er verder geen acties worden ondernomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |