Zonder DGK is het lijden sowieso voorbijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Arme Jairo....en wat een stel kneuzen zijn ut weer vandaag zeg..hoop dat iemand lekker flipt zo meteen en dat er echt gemept word...kan het prgramma stoppen en kunnen wij weer allemaal een normaal leven lijden zonder DGK als uitlaatklep voor onze eigen shit te gebruiken toch?? ahahha
Ik overweeg om te gaan betalen....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zonder DGK is het lijden sowieso voorbij![]()
Ik heb het ook niet gezien ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Liess het volgende:
"Brian draait zich om en krijgt een klap"
BULLSHIT.
Schat, jij hebt connecties, dus het kost je niksquote:
Eerst even langs de dokter voor je pilletjes... je begint rare gedachtes te krijgenquote:
Het zou gemeen zijn om dat te melden want Brian heeft zn excuus aangebodenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Natasia zegt dat Brian met het spugen en slaan fout was. Volgens mij in de hoop dat Eric en Amanda het niet alsnog gaan melden.
Dat vraag ik me de hele tijd al af. Brief terug, en melden die klap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef elcastel het volgende:
Wat een gewauwel van die Natasia, waarom praten ze daar nog mee ?
Zolang ze in de aanval is.. is ze geweldigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Amanda is lekker scherp. Ze veegt de vloer met Natasia aan.
De doofpot staat toch naast de cp-pot?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Natasia zegt dat Brian met het spugen en slaan fout was. Volgens mij in de hoop dat Eric en Amanda het niet alsnog gaan melden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
wij hebben zo vaak dezelfde tekst, daar moet ik soms zo om lachen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef Copycat het volgende:
"Ik heb nog nooit op dat bed 'Brian' zien staan. "
Niet voor de klap. Het kwam hem heel goed uit dat Amanda het daar vrijwel niet over had en dat niemand het wist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef Liess het volgende:
[..]
Het zou gemeen zijn om dat te melden want Brian heeft zn excuus aangeboden
Maak dat de kat wijsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De doofpot staat toch naast de cp-pot?
Dit moet toch een vervolg krijgen vanuit de redactie?
Toch?
![]()
Tuurlijk ... ze is niets zonder Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Is er nu werkelijk een melding voor nodig eer de productie ingrijpt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vraag ik me de hele tijd al af. Brief terug, en melden die klap.
Ze zouden haar links moeten laten liggen. Brief terug, melden die klap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tuurlijk ... ze is niets zonder Brian.
Huub houdt zich gelukkig redelijk afzijdig.
Alhoewel ik na een paar uitspraken van Natasia toch wel even mijn zegje zou doen.
Dat heeft ze de hele avond al, is het wel dezelfde ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
Cat ain't buyingquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zouden haar links moeten laten liggen. Brief terug, melden die klap.
Huub had het zelf aangegeven toen hij eruit gezet werd (met NL)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Is er nu werkelijk een melding voor nodig eer de productie ingrijpt?
Kunnen ze niet uit zichzelf besluiten dat Brian te ver is gegaan?
In kwesties van Huub leek het er wel op. De kopstoot van Brian bijvoorbeeld die Huub niet heeft gemeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Is er nu werkelijk een melding voor nodig eer de productie ingrijpt?
Kunnen ze niet uit zichzelf besluiten dat Brian te ver is gegaan?
Is er wat gebeurd danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De doofpot staat toch naast de cp-pot?
Dit moet toch een vervolg krijgen vanuit de redactie?
Toch?
![]()
Stream 1 en 4 zijn hier offlinequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef Eisenheim. het volgende:
De brief is momenteel op stream 1?
Het is een soort gevoel, denk ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
wij hebben zo vaak dezelfde tekst, daar moet ik soms zo om lachen.
Huub heeft hem wel gemeld! Er werd toen gezegd dat ze de koppen niet zo letterlijk bij elkaar moeten steken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
In kwesties van Huub leek het er wel op. De kopstoot van Brian bijvoorbeeld die Huub niet heeft gemeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |