quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
Nasty beschermt Brian....dat is duidelijk...ze vergelijkt Jairo met Brian.....
Wat jij schreef heb ik Amanda inderdaad net horen zeggen. Maar eerder in de tuin las ze een stukje van de brief voor aan Brian. Dat is wat ik ervan opgevangen meen te hebben. Nogmaals, ik kan het verkeerd meegekregen hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verstond het letterlijk zoals ik het heb genoteerd....
Ze laat zich voor de verandering eens niet ondersneeuwen door het zalvende stemmetje uit het `Motherfucking Kutgezicht`van Braaaajen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef getl0st het volgende:
Je kan veel zeggen over Amanda.. Maar in de aanval is ze ENORM
Niet alleen met zijn mammiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
Die relatie van Brian met zijn mammie is een beetje.... ongezond.
Maar ze rekt wel mooi tijd voor Brian op deze manier.. die brief moet gewoon terug.. nuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Marrije het volgende:
Nou, een moeder die een brief gaat schrijven aan het neukertje van haar zoon is niet wijs. Klaar.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Sure Natasia... net zoals Jairo respect heeft voor homo's...![]()
Preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Sure Natasia... net zoals Jairo respect heeft voor homo's...![]()
En dan ook nog schrijft dat het haar goed doet dat haar zoon Amanda in het gezicht heeft gespuugd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Marrije het volgende:
Nou, een moeder die een brief gaat schrijven aan het neukertje van haar zoon is niet wijs. Klaar.
Ze heeft veel geleerd sinds de eerste ruzie waarin ze niet verder kwam dan met "Sterf! Sterf! Sterf" in bed te gaan liggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Gert het volgende:
Maar ze is wel eerlijk, en vaagt Natasia weg met haar argumenten.
Jah.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Amanda al gebeld met achter? Die brief moet gewoon terug.
Dat gaat idd nergens over, en zeker niet als je er nog in zet dat het je goed deed toen je je zoon zag spugen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Marrije het volgende:
Ja, ze heeft gebeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Hèèl zachtjes uitgedrukt..................quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
Die relatie van Brian met zijn mammie is een beetje.... ongezond.
Ik zag Jaap als laatste met de brief, ja. Of Brian hem terug heeft genomen nadat Jaap hem heeft gelezen, heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef Liess het volgende:
Jaap heeft die brief dan?
Past hij al door het afvoerputje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef agter het volgende:
Brian ziet er slecht uit. Volgens mij is hij aardig afgevallen.
Ze heeft het ingesproken op de voicemail.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Mevrouw Flens ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef Charmian het volgende:
ok, als iedereen er over eens is dat brian gespuugd én geslagen heeft, wtf doet hij dan n og in die villa?
Das waar......maar ik bedoelde het figuurlijk.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het jaap-formaat kan niet meer pijn doen als een gemiddelde stoelgang.![]()
Arme Jairo....en wat een stel kneuzen zijn ut weer vandaag zeg..hoop dat iemand lekker flipt zo meteen en dat er echt gemept word...kan het prgramma stoppen en kunnen wij weer allemaal een normaal leven lijden zonder DGK als uitlaatklep voor onze eigen shit te gebruiken toch?? ahahhaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
Nasty beschermt Brian....dat is duidelijk...ze vergelijkt Jairo met Brian.....
Volgens mij Natasia, die lag hem op bed te lezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag Jaap als laatste met de brief, ja. Of Brian hem terug heeft genomen nadat Jaap hem heeft gelezen, heb ik niet gezien.
Ik kan er wel op gaan wachten.quote:
Dat was in mijn herinnering ervoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij Natasia, die lag hem op bed te lezen.
is dat niet de reden waarom de rat enkele weken geleden uitflipte naar hub over vrouwen slaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is toch ook niet normaal dat een man een vrouw slaat.
Daar zou iedereen zich druk om moeten maken. Zeker ook een echte moeder als Natasia, maar die denkt alleen aan zichzelf en Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |