Hoeft ze Amanda toch niet mee lastig te vallen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou met Alle respect maar Brian zijn moeder heeft anders wel gelijk...tis toch een grote teringzooi in de kooi??
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:17 schreef Ashrak het volgende:
Natasia liegt alles bij elkaar.
Volgens mij gaf Brian hem daarna aan Jaap, die hem ook las.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:17 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Natasia heeft de brief nog in haar bezit?
Ja. Alleen negeert ze volledig de inbreng van haar kleuterzoontje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou met Alles respect maar Brian zijn moeder heeft anders wel gelijk...tis toch een grote teringzooi in de kooi??
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef Marrije het volgende:
Haha, Natas produceert nu ook al ietwat meer decibel.
Amanda: al stop ik m in mijn doos!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef Charmian het volgende:
hahaha 'al zou ik 'm in m'n doos douwen'
Dat viel mij ook al op vanavondquote:
Over de RAT.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
what the fuck is dit.. waar gáát dit over..
De logicaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
De brief van Amanda is volgens Natasja geen persoonlijk bezit, omdat Brainless moeder hem heeft geschreven.
Ik verstond het letterlijk zoals ik het heb genoteerd....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner las Amanda voor dat Nettie het niet goed keurde dat Brian Amanda in het gezicht had gespuugd, maar dat het haar wel goed deed. Het werd snel voorgelezen dus ik kan het verkeerd hebben meegekregen. Maar volgens mij ging het niet over het slaan.
Tuurlijk... al schrijft de zus van amanda een brief aan brian... dan is hij van brian.. en van niemand anders..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef PumaStreamer het volgende:
Als Brian hem houd....einde verhaal toch...prive bezit....of het nou zijn moeder hem geschreven heeft of niet.
Enorm!quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef mootie het volgende:
Dus eigenlijk is geen enkel poststuk daar persoonlijk bezit, want het is het bezit van de schrijver![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:20 schreef Liess het volgende:
OOH Natasia kan zich wel weer verplaatsen in Netty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |