Het is toch ook niet normaal dat een man een vrouw slaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef Eisenheim. het volgende:
Het zit Eric echt hoog.
Voorheen niet. Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wel hoor volgens mij hoorde ik het haar toch echt net zeggen.
De productie is toch ook perfect op de hoogte?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is toch ook niet normaal dat een man een vrouw slaat.
Daar zou iedereen zich druk om moeten maken. Zeker ook een echte moeder als Natasia, maar die denkt alleen aan zichzelf en Brian.
Het zou tussen Amanda en Brian zijn ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
Natasia: Ook IK bemoei me er niet mee.
De alarmbellen moeten idd afgaan als ze zacht gaat praten.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Clank het volgende:
Natasia op een gevaarlijke zachte toon.. ik heb ook een verleden met mannen met losse handjes.
Nataisa schijt bagger dat dit Brian's exit gaat worden!!
Boor mijn hoop nou niet de grond in.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft het gehad met haar schoonmoeder...... for the moment natuurlijk....
Even wachten graag, tot het gesprek tussen Eric, Amanda en Natasia afgelopen is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Epi_ het volgende:
Lieke weg, mooi...
Nu Brian aan de beurt.
Pak em huub!!
nu ff niet,.. morgen na het konijnen is ze gewoon weer snolliequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Taurus het volgende:
Als Amanda tégen Brian is heet ze hier trouwens direct niet meer Del of Snollie he?![]()
![]()
Nee, maar DGK is wel vaker vergeten in te grijpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
De productie is toch ook perfect op de hoogte?
Die zie ik ook geen maatregelen nemen.
Ze laten zich afleiden door Natasia.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Lipsch het volgende:
Terug, die brief aDEL - waar is die brief nu?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda: "Mij doet het goed dat mijn zoon een vrouw in haar gezicht slaat....." Dan ben je ziek !
Gaat Amanda dan eindelijk het licht zien ???
Hij moest eens weten dat hij volledig in de maling wordt genomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wel een meesterlijke zet van Jaap. Nu stemt Huub hem er echt nooit meer uit.
brief is niet meer belangrijk. het is nu door meerdere toegegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Lipsch het volgende:
Terug, die brief aDEL - waar is die brief nu?
Is de brief van Jaap ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wel een meesterlijke zet van Jaap. Nu stemt Huub hem er echt nooit meer uit.
Ik meen mij te herinneren dat Natasia zelf ook wel een aardige hoeveelheid decibel kan produceren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef Meganog het volgende:
Er mag niet geschreeuwd worden door Natasia. Ze wil geen olie op het vuur...
Al ben ik absoluut geen fan van Lieke ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef Taurus het volgende:
Jaap denkt dat ie ook zoveel procent krijgt bij de PoPo. Als ik die rare mensen hier hoor praten die zo'n fan zijn van Jaap vrees ik dat ook echt nog ook.. Maar ik hoop van harte van niet
Als ik het me goed herinner las Amanda voor dat Nettie het niet goed keurde dat Brian Amanda in het gezicht had gespuugd, maar dat het haar wel goed deed. Het werd snel voorgelezen dus ik kan het verkeerd hebben meegekregen. Maar volgens mij ging het niet over het slaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda: "Mij doet het goed dat mijn zoon een vrouw in haar gezicht slaat....." Dan ben je ziek !
Gaat Amanda dan eindelijk het licht zien ???
Het jaap-formaat kan niet meer pijn doen als een gemiddelde stoelgang.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Gigageil het volgende:
Huub wordt hier wel zo hard in zijn reet geneukt door Jaap.....mooi zo....Jaap is zeker van zijn back-up![]()
..ja, en dan houdt Huub Jaap erin om Lieke te kunnen zien en vrijdag ontslaat Jaap Lieke weer..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Natasia heeft de brief nog in haar bezit?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
Natasia vindt dat de brief van Netty aan Amanda GEEN persoonlijk bezit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |