Als Huub heeft geslagen moet hij dus ook weg lijkt mequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zal net zo'n tik zijn geweest als Huub aan brian gaf.
Waarom wordt het nu niet gewoon gemeld...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:08 schreef Disana het volgende:
Dus Natasia wist van de klap.
Deze twee zijn heerlijk aan elkaar gewaagd, geen van beide luisterd naar de ander tijdens zo'n confrontatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Hare majesteit WAS NOG NIET UITGESPROKEN, maal tig.
Omdat Eric en Amanda kennelijk allebei denken dat ook Natasia iets te melden heeft in dit verhaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom wordt het nu niet gewoon gemeld...
Waarom überhaupt melden, de productie kijkt toch mee?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom wordt het nu niet gewoon gemeld...
Natasia: Bemoei je er niet mee Eric! Dus Amanda ik heb de brief gelezen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:09 schreef RSie het volgende:
Jep,.. Nasty was er ook van op de hoogte!!
Ze zegt net toch dat ze die klap absoluut niet goedkeurde.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft niets van de klap gezegd, alleen van het spugen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
Laat die krokodillentranen dan ook in je kop zitten! Amanda tegen Natasia.
ja wel hoor volgens mij hoorde ik het haar toch echt net zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft niets van de klap gezegd, alleen van het spugen.
Ja, nu Amanda het ter sprake brengt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Ze zegt net toch dat ze die klap absoluut niet goedkeurde.
Ze impliceerde eerder dat Amanda met de klap de duw bedoelde. Maar van Amanda begrijp ik dat er een duw en een klap is geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef Lipsch het volgende:
Maar ze heeft OOK ervaring met mannen met losse handjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
Natasia vindt dat dit nergens over gaat.
Jep,.. Ik hoorde het ook!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef Lipsch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |