quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
Nasty beschermt Brian....dat is duidelijk...ze vergelijkt Jairo met Brian.....
Wat jij schreef heb ik Amanda inderdaad net horen zeggen. Maar eerder in de tuin las ze een stukje van de brief voor aan Brian. Dat is wat ik ervan opgevangen meen te hebben. Nogmaals, ik kan het verkeerd meegekregen hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verstond het letterlijk zoals ik het heb genoteerd....
Ze laat zich voor de verandering eens niet ondersneeuwen door het zalvende stemmetje uit het `Motherfucking Kutgezicht`van Braaaajen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef getl0st het volgende:
Je kan veel zeggen over Amanda.. Maar in de aanval is ze ENORM
Niet alleen met zijn mammiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
Die relatie van Brian met zijn mammie is een beetje.... ongezond.
Maar ze rekt wel mooi tijd voor Brian op deze manier.. die brief moet gewoon terug.. nuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Marrije het volgende:
Nou, een moeder die een brief gaat schrijven aan het neukertje van haar zoon is niet wijs. Klaar.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Sure Natasia... net zoals Jairo respect heeft voor homo's...![]()
Preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Sure Natasia... net zoals Jairo respect heeft voor homo's...![]()
En dan ook nog schrijft dat het haar goed doet dat haar zoon Amanda in het gezicht heeft gespuugd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Marrije het volgende:
Nou, een moeder die een brief gaat schrijven aan het neukertje van haar zoon is niet wijs. Klaar.
Ze heeft veel geleerd sinds de eerste ruzie waarin ze niet verder kwam dan met "Sterf! Sterf! Sterf" in bed te gaan liggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Gert het volgende:
Maar ze is wel eerlijk, en vaagt Natasia weg met haar argumenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |