Nee .. ze wil alleen de gemoederen zo bedaren dat er verder geen acties worden ondernomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef elcastel het volgende:
Is Natasia nou eindelijk óók overtuigd ?
Nu alleen de redactie nogquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef elcastel het volgende:
Is Natasia nou eindelijk óók overtuigd ?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen lieverd..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: mag Brian ajb er uit ? Ik smeek u
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef itsme het volgende:
gvd ga nu bellen doos. Huub en eric kom op
Doe je beeeeeeeeeeeest en beterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen lieverd..![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen lieverd..![]()
En Eric dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
het is toch van de gekke dat we zoudne moeten smeken? Hij heeft een vrouw geslagen . Als dat geen exit meer is dan kan er inderdaad van alles gebeurenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
mooi, maar tis "pleegt" toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Laten we even duidelijk zijn lieve Fokkers..en familie van Brian die dit leest...
Als Brian zelfmoord pleegd, is het zijn eigen verantwoording, en niet die van Amanda.
Als Brian zelfmoord pleegd is het nog een VEEL grotere loser dan dat die zich al gedraagd.
Als Brian zelmoord pleegd is dat sensationele televisie, dus tegen houden doen ze niet anders was hij er al uit geweest.
Als Brian zelfmoord pleegd,,,,moet de familie een begravenis regelen..en hoeft amanda niet te betalen omdat nettie/ria vind dat het haar schuld is.
Als Brian zelfmoord pleegd...was die nooit goed gekeurd door de psychologen dus er klopt zowiezo iets niet..
En als laatste elk mens boven de 18 is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Als brian zelfmoord wil plegen zou ik zeggen Jongen...ut leven is mooi...en niet de KOOI....hang ej zelf niet op. Dat schiet niet op. En zeker niet voor een snol als amanda..of tamara...of welke vrouw dan ook.
Dit past natuurlijk niet in het straatje van Brian als slachtoffer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee .. ze wil alleen de gemoederen zo bedaren dat er verder geen acties worden ondernomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |