Ik ook .....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Redactie : Als het exit Brian is vandaag ga ik voor de streams betalen.
Ik denk toch ook dat ze hem wel knijpt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ze zit er altijd als een havik tussen om maar geen tv-momenten te missen.
Hopelijk krijgt ze te horen waar haar brief is. Maar daar hoeft ze natuurlijk eigenlijk niet voor naar achter.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijgt zeker nu op haar donder van die pannekoek.
Same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Ja ik ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Neuhhhquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:52 schreef tutjehola het volgende:
Amanda naar achter, heeft Brian je geslagen, ja meneer, ook gespuugd, ja meneer, o.k. dan nu Brian eruit.![]()
Als Mevr. Flens er zit welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
En ze gaat naar achter waar ze vast weer helemaal briangezind wordt gepraat.
Tja gaat dit weer in de doofpot. Al hoop ik dat er dan zo veel tennis gemaakt gaat worden online dat ze dat niet gaat lukken .quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Lipsch het volgende:
[..]
E ze gaat naar achter waar ze vast weer helemaal briangezind wordt gepraat.
Volgens mij weet ze allang dat er toch niets gaat gebeuren.quote:
MFK-gezicht terug naar mammie, iedereen blij.quote:
Same herequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Daar ben ik ook bang voor. Ik hoop dat de anderen veel stennis blijven maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze allang dat er toch niets gaat gebeuren.
Maar hoe langer het wordt besproken hoe meer schade (voor BN) het kan aanrichten, dus het is gewoon "Damage Control".
Jammerquote:
ik zeg hoe meer zwarte zielen hoe meer vreugd..............ik hauw durfanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:52 schreef soylent het volgende:
Die moeder van Brian is ook weer slim met die brieven, als ze het DGK-concept zo klote vindt. Nu is er weer een personage in de soap bij, en we hebben weer wat om van te smullen, hollaa!
ze is down omdat ze begint te beseffen dat ze een womenbeater dekt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
Waarom praat Natasia nou zo down?Ze lijkt wel ziek, en ze is heel verdrietig ofzo, maar ik krijg steeds geen antwoord van iemand, weet niemand wat er met haar is?
Als ik tot 4 mei dit soort avonden krijg ga ik ook betalen, laat Brian er dan nog maar even in.quote:
toch frapant dat ikzelf deze brief al vroeg als een belangrijk onderdeel van dit script heb voorspeld. zou het dan toch allemaal gescript zijn? in ieder geval is er dan goed geacteerd!quote:
Niet alleen Amanda.. eigenlijk wordt de vrouw onrecht aangedaan dat dit op nationale tv kan gebeuren..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Jammer
Ik ben bang dat Amanda hier groot onrecht wordt aangedaan.
Een echte moeder ... tochquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ze is down omdat ze begint te beseffen dat ze een womenbeater dekt.
ze heeft een grote bek over wat haar allemaal is gebeurd (slaan enz in huiselijke kring)
en nu blijft ze willens en wetens alles aan het verdraaien om haar oogappel te beschermen.
en dan wil ze zeker ook nog zeggen nee ik heb niet liggen stampen in de witte bergen met brian.
whahaahahah wilgo open je ogen.
Brian, exit,exit,exit.. nu dan betaal ik zeker ..in ieder geval een maandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet alleen Amanda.. eigenlijk wordt de vrouw onrecht aangedaan dat dit op nationale tv kan gebeuren..
imho
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef Suikeroom het volgende:
is Lieke eigenlijk geweest?
Nou ik wil daar zeker wel meerdere maanden voor betalen hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Brian, exit,exit,exit.. nu dan betaal ik zeker ..in ieder geval een maand
me toquote:
hey dat mocht niet van Jaap!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
En ze heeft bij de poort gebabbeld met Huub.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef MissSomebody het volgende:
Als Brain die brief achter mag houden en er geen sancties volgen zal het zeker betalende streamers gaan kosten vermoed ik
Dan is er weer een aanpassing in het reglementen boekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef MissSomebody het volgende:
Als Brain die brief achter mag houden en er geen sancties volgen zal het zeker betalende streamers gaan kosten vermoed ik
Vraag me af wat hij moet doen voordat zij hem laat vallen ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
Hij zit helemaal fout, maar ik laat hem niet vallen. Dat kun je vergeten.
I will join the club.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |