Als ik tot 4 mei dit soort avonden krijg ga ik ook betalen, laat Brian er dan nog maar even in.quote:
toch frapant dat ikzelf deze brief al vroeg als een belangrijk onderdeel van dit script heb voorspeld. zou het dan toch allemaal gescript zijn? in ieder geval is er dan goed geacteerd!quote:
Niet alleen Amanda.. eigenlijk wordt de vrouw onrecht aangedaan dat dit op nationale tv kan gebeuren..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Jammer
Ik ben bang dat Amanda hier groot onrecht wordt aangedaan.
Een echte moeder ... tochquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ze is down omdat ze begint te beseffen dat ze een womenbeater dekt.
ze heeft een grote bek over wat haar allemaal is gebeurd (slaan enz in huiselijke kring)
en nu blijft ze willens en wetens alles aan het verdraaien om haar oogappel te beschermen.
en dan wil ze zeker ook nog zeggen nee ik heb niet liggen stampen in de witte bergen met brian.
whahaahahah wilgo open je ogen.
Brian, exit,exit,exit.. nu dan betaal ik zeker ..in ieder geval een maandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Meganog het volgende:
Redactie : Als het exit Brian is vandaag ga ik voor de streams betalen.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet alleen Amanda.. eigenlijk wordt de vrouw onrecht aangedaan dat dit op nationale tv kan gebeuren..
imho
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef Suikeroom het volgende:
is Lieke eigenlijk geweest?
Nou ik wil daar zeker wel meerdere maanden voor betalen hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Brian, exit,exit,exit.. nu dan betaal ik zeker ..in ieder geval een maand
me toquote:
hey dat mocht niet van Jaap!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
En ze heeft bij de poort gebabbeld met Huub.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef MissSomebody het volgende:
Als Brain die brief achter mag houden en er geen sancties volgen zal het zeker betalende streamers gaan kosten vermoed ik
Dan is er weer een aanpassing in het reglementen boekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef MissSomebody het volgende:
Als Brain die brief achter mag houden en er geen sancties volgen zal het zeker betalende streamers gaan kosten vermoed ik
Vraag me af wat hij moet doen voordat zij hem laat vallen ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
Hij zit helemaal fout, maar ik laat hem niet vallen. Dat kun je vergeten.
I will join the club.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |