er is zoiets dat heet water gevenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
Ik heb medelijden met de planten in m'n leven...
[afbeelding]
![]()
Je krijgt niemand aan de lijn?quote:
Ik weet niet of die plant nog zoveel heeft aan wat warm waterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is zoiets dat heet water gevenis dat geen optie
![]()
Draait Spider-Man 3 al dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:27 schreef Mikkie het volgende:
Mijn week trouwens ook niet.
Acht uur afgesproken bij de bios voor Spider-Man 3.
Net klaar met wat bestuurswerk, moet nog boodschappen doen en avondeten.
En nu heb ik geen zin om voor 2,5 uur in de UB te gaan zitten
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of die plant nog zoveel heeft aan wat warm water![]()
Voicemail. Maandag weer bellen.quote:
quote:
je zou zeggen van wel..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is zoiets dat heet water gevenis dat geen optie
![]()
Zulke tips kan ik nou gebruiken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: geef 'm water en laat 'm niet vol in de zon staan
Donderdag pas trouwens. Mikkie, ik ben jaloers. Ik wil ook vandaag.quote:
Maf, premiere op dinsdagquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Maar die tip zat al in je kwartetverzameling van handige tuiniertipsquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die tip zat al in je kwarterverzameling van handige tuiniertips
Dat is 100x energieker dan ik ze destijds op Werchter heb gezien. Toen zaten ze als een soort stonede halfapen op een krukjequote:
Ja..dat vals zingen is ook erg jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb ze volgens mij al een keertje of 3 op Werchter gezien en elke keer valt me weer op hoe vals die Kiedis kan zingen. BTW dat laatste nummer lijkt erg op een nummer van een Nederlandse band uit de jaren 80-90, elke keer valt het me weer op, alleen de band weet ik niet precies en het nummer ook niet.
Heb jij al kaartjes voor Lowlandsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..dat vals zingen is ook erg ja
Het optreden is me destijds helemaal niet bevallen.
Morgen en donderdagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga niet meer statistieken trouwens.
Net ff een fiets gekocht via Marktplaats, opgehaald en meteen gedumpt bij de fietsenmaker om er ff een nieuwe remkabel op te laten leggen. Nu net terug, en voor die anderhalf uur ga ik me niet meer opsluiten in de bieb. Tegen de tijd dat ik weer een beetje in de stof zit, is het tijd om te vertrekken. Om te compenseren morgen dan maar een marathondag houden.
Nee, nog niet. Maar ik ga sowiesoquote:
quote:Is er al meer bekend over wat er komt?
Mja, er hangt ook veel vanaf.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja mamma
Heb nota bene donderdagavond zelfs vrij genomen van werk ivm dat tentamen, dat heb ik nog nooit gedaan!
Ik ken alleen Depeche Mode, The Rifles, The Kaiser Chiefs, Groove Armada, Pearl Jam en Radiohead.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef Mikkie het volgende:
Van bovenstaande lijstje ken ik alleen Dizzee Rascal, Groove Armada, Pearl Jam en Radiohead. Is dat erg?
Toen Soempie nog een ehm... Soempie wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
Tool..men, toen was ik 17. Nu vind ik het hoogstwaarschijnlijk takkeherrie![]()
Ik was zeer zeker jonger dan 17. Undertow en Ænima heb ik toen opgenomen op cassettebandje. Ik gok dat ik in de brugklas zat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toen Soempie nog een ehm... Soempie was
quote:
quote:
Internet in italiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb gehoord dat er al meerdere internetverbindingen in Italie zijn (maar weet dit niet zeker)
Inderdaadquote:
Hoezo dat? Bofkontquote:Ik krijg m'n kaartje cadeau![]()
![]()
![]()
Dat je Dizzee Rascal kent is best erg jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef Mikkie het volgende:
Van bovenstaande lijstje ken ik alleen Dizzee Rascal, Groove Armada, Pearl Jam en Radiohead. Is dat erg?
Soempelientjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toen Soempie nog een ehm... Soempie was
The Manic Streetpreachers hoop ik ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
InderdaadIk hoop echt dat dat waar is
The Manic Streetpreachers staan als 90% aangeduid. Daarvan hoop ik ook dat ze komen
[..]
Hoezo dat? Bofkont
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je Dizzee Rascal kent is best erg ja
Klinkt wel liefquote:
Ja, '96 volgens mijquote:
Soemp! wat doe je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik moet vrijdag, en die tandarts van mij is ook een behoorlijke botte gast, maar ik heb al jaren geen problemen bij de controles, dus ga vol vertrouwen die kant op vrijdagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
... en als laatste kom ik net bij de tandarts vandaan die groot onderhoud heeft gepleegd (:@). Achteraf gezien was verdoving misschien toch niet zo'n slecht idee, maar voordeel is wel dat ik met verdoving nu een dikke lip had gehad (en dat heb ik dan weer niet!)
AutoCAD? Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Werken na koninginnedag is niet tof![]()
Ik heb de hele ochtend aan 1 tekening van een appartement zitten werken, terwijl ik normaal waarschijnlijk in 2 uur klaar was geweest
quote:
AutoCAD tekenen is tof.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
AutoCAD ja, ik werk in de installatietechniek, dus radiatoren en vloerleidingen en zo intekenen in bestaande tekeningen. Maar ik teken gelukkig niet de hele dag, want dat houdt m'n (muis)arm niet vol
Wat teken jij zoal dan?quote:
quote:
Ik doe alleen 2D, plattegronden van woningen, redelijk eenvoudig. Ik heb dan ook geen cursus gehad ofzo, maar gewoon mezelf aangeleerd, met hulp van collega's.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met hulp.En die bomen zijn standaard.
![]()
Ik heb nu al geen benen meer overquote:
mja, dat zegt iedereen die ik over Lowlands hoor. Ik ben steeds suffer aan het worden wat betreft m'n muzieksmaakquote:
Vivaldi of is het nog niet zo ver?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
mja, dat zegt iedereen die ik over Lowlands hoor. Ik ben steeds suffer aan het worden wat betreft m'n muzieksmaak
Vivaldi is niet sufquote:
Ben je boos?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:15 schreef iamredleader het volgende:ben nog steeds in een stinkbui over de fietsen.
Waarom kan het niet even meezitten?![]()
Ik las tuinfeest. Heb je ook een foto?quote:
Marianne Weber.quote:
En zó ver is het dus nog niet.quote:
Dat bedoelde ik.quote:
Morgen heb ik fotosquote:
Tofquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen heb ik fotos
Ook nog van het schilderwerk.
ook goed, toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
We waren maar met vijf man om te voetballen![]()
Dus toen maar ff een biertje gedaan in het zonnetje![]()
Ik wil naar werchter, maar de grote vraag is of ik nog aan een kaartje kom, maar ben er meer bezig, hopelijk gaat het lukkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
ook goed, toch?
Ik kom er net achter dat ik naar pinkpop wilDe line-up
Er is niemand die mee wil.![]()
Ik heb gekeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wil naar werchter, maar de grote vraag is of ik nog aan een kaartje kom, maar ben er meer bezig, hopelijk gaat het lukken
Ik zou eigenlijk ook niet, maar ik moet Pearl Jam toch echt eens gaan zienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gekeken.
Ik wil ook![]()
Kan het niet betalen.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is dat grey's anatomy eignelijk een slechte serie gister nog even een stukke geprobeerd te kijken maar snel weer weggegaan![]()
heeft Maikuuul een kloon danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
Verdorie, ik moest alwéér om Maikuuul lachen![]()
Ik ga zo naar de kapper, maarrrrrr..
Oh, nee, z'n reactie staat verder naar beneden.quote:
Ik wilde zeggen: ja, prima! Heb toch niks die week, dus zeg maar wanneer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Etcetera het volgende:
volgende week? deze week hoef ik niet naar groningen
hoop wel dat het dan een beetje mooi weer is (lijkt me wel zo lekker ijs eten)
da's 18 mei danquote:
Staat genoteerdquote:
Een B&J minimeetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Etcetera het volgende:
ik zal het zo in m'n agenda zetten
en nu maar duimen dat er niks tussen gaat komen
quote:
Das wel ergquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef Etcetera het volgende:
doe 's een lijstje
oh, ik weet z'n nickname niet meerik weet niet eens of hij nog wel post op FOK!
het heeft gewoon geen indruk achtergelaten blijkbaarquote:
studiegenootje is denk ik viking? of niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:30 schreef Etcetera het volgende:
een oud studiegenootje van me post hier ook regelmatigkwamen elkaar tegen hier en zij had iets: hey ben jij niet... en ja dus
een oud collega van me postte hier ook maar die heb ik ook al heel lang niets meer zien posten
kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat onze meet een groter succes is dan degene met die jongen![]()
Dat je niet op zwaar lullige manier niks meer van je laat horen![]()
![]()
Watquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:46 schreef Soempie het volgende:
Daar had Yuri de stomme actie van de dag. Bij de martinitoren.![]()
Ik vind het tof van jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef Etcetera het volgende:
gaat nog wat wordenik ben ook al zo handig in bepaalde dingen
quote:
Je kan je huis nog wel terugvinden na een avondje stappen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:44 schreef Soempie het volgende:
Komt goed
Ik bedoel, bij een iemand sprong ik blij omhoog terwijl ik onder m'n hoogslaper stondbij een ander belde ik per ongeluk eerst aan bij de buurman en dacht dat het degene was met wie ik had afgesproken.
Hoe was het/wat vond je er vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik kom net bij Spider-Man 3 vandaan. Omdat mensen hier hem later deze week gaan kijken zal ik netjes m'n mond houden
Daar kan Mikkie een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik kom net bij Spider-Man 3 vandaan. Omdat mensen hier hem later deze week gaan kijken zal ik netjes m'n mond houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Maar het staat wel netjes tussen spoilertagsquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:10 schreef Mikkie het volgende:
En een tip voor Soempie: Lees de spoiler van Hawaii_Tim NIET, dat verpest nog meer van de film...
Hoezoquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:10 schreef Mikkie het volgende:
En een tip voor Soempie: Lees de spoiler van Hawaii_Tim NIET, dat verpest nog meer van de film...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
HoezoJa, maar daarbij is het natuurlijk wel zo dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar daarbij is het natuurlijk wel zo dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga denk vanmiddag kijken. Daar heb ik nou eens zin in. Lekker om 12:45 naar de filmquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die discipline, om vrijwel elke dag te rennen, moet ik ook nog krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Lekker, doe je goed. Ik wou dat ik de discipline had om 's ochtends even te rennen.
Dat is ook wel een goed idee! Wel apart als je dan weer buiten komt en alles gewoon nog licht is en de zon schijnt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga denk vanmiddag kijken. Daar heb ik nou eens zin in. Lekker om 12:45 naar de film
Juist! Meestal ga ik 's avonds naar de bios maar in de middag is ook wel eens lekkerquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed idee! Wel apart als je dan weer buiten komt en alles gewoon nog licht is en de zon schijnt.
Je gaat nog vaker weg dan ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:11 schreef Soempie het volgende:
oeh! Nem, ik ga waarschijnlijk drie/ vier keer op vakantie deze zomer![]()
Toscane
Fietsvakantie NL/ Belgie
Denemarken
Engeland
Die laatste drie maar elk voor een dag of 4, maar toch
Mooi zo.quote:
Fietsvakantie vroeg ik gister aan m'n beste vriend en hij zei op hetzelfde moment Denemarken. Hij vond mijn plan tof en ik die van hem, dus waarschijnlijk gaan we met z'n tweeën beide doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat nog vaker weg dan ik
Toscane is mooi
Fietsvakantie NL/Belgie heb ik ook ooit 3 weken gedaan. GE-WEL-DIG!
Denemarken: kopenhagen is fantastisch
En Engeland is ook altijd leuk
Maar jij gaat naar canada en dat is al bijna!quote:
Oke, tot laterquote:
Vet hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fietsvakantie vroeg ik gister aan m'n beste vriend en hij zei op hetzelfde moment Denemarken. Hij vond mijn plan tof en ik die van hem, dus waarschijnlijk gaan we met z'n tweeën beide doen.Toscane en Engeland staan sowieso vast en dus in elk geval Denemarken of die fietsvakantie of alletwee. Zeker drie keer weg
En ik ga hoogstwaarschijnlijk ook naar pinkpop, maar is nog even afwachten of die vriendin vrij kan regelen.![]()
Zin in de zomer![]()
Maargoed, ik ben naar de kapper nu.
Dat is waarquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar jij gaat naar canada en dat is al bijna!![]()
En wat stond er gisteren op het menu?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Mooi zo.
Hier ook
Gister heerlijk gaan uiteten. Staat vanalles leuks nog op program. Heel misschien ga ik op de valreep nog naar My fair Lady(Juni, maar toch)
Zijn gaan wokken. Dus dan kun je het wel invullen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat stond er gisteren op het menu?
Wokkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:25 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zijn gaan wokken. Dus dan kun je het wel invullen.
Is trouwens erg leuk.
quote:
Dat bedoel ik. Heb ik je op een idee gebracht?quote:
Oke, ik stopquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:30 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
![]()
ophouden want het water loopt me in de mond. Bij onze wok hebben ze ook teppan yaki, ook niet te versmaden.
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:31 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heb ik je op een idee gebracht?
Duidelijk.quote:
Tsja, ik heb wel een paar tips voor je. Maar waarschijnlijk is daar de afstand te groot voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:43 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, ben benieuwd waar...
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:36 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Duidelijk.
Was helemaal niet duur trouwens. Exclusief drank, 16 euri per per persoon
We gaan sowieso naar Valkenswaard, en ik ken daar niks.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Tsja, ik heb wel een paar tips voor je. Maar waarschijnlijk is daar de afstand te groot voor
Wat? Je scharrel van gisteravond had je naakt op bed vastgebonden en je bent zojuist losgemaakt door je moeder?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:00 schreef Mikkie het volgende:
Mogguh allemaal
Ik ben een uur later op dan gepland omdat ik m'n bed niet uit kon.
Ik ben helemaal niet bekend in V'waard. Laat je maar verrassenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:51 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
We gaan sowieso naar Valkenswaard, en ik ken daar niks.
We zijn met vieren en er is maar 1 iemand die wel wat weet daar, dus ben benieuwd wat ze uitkiest.
wat moet je allemaal doen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:17 schreef JamesBrowny het volgende:
Dank je, heb er wel zin in.
Ik moet eigenlijk vanalles doen, daar heb ik GEEN zin in.
Foto's!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
De zaadjes van mijn peperplantjes beginnen uit te komen
Daar zul je een dag of 2 op moeten wachten denk ik want ze zijn echt HEEL klein en ik heb geen macrolens bij de handquote:
wat voor beestjes?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:25 schreef JamesBrowny het volgende:
opruimen, de was, stofzuigen, dweilen, hokken van de beestjes verschonen(maar dat kan morgen ook)
droogquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:39 schreef JamesBrowny het volgende:
cavia's.
Ik heb een huis, da's meestal wel fijn.
Nu even niet.
quote:
Bel je telefoon op!quote:
Ja, ik dacht, je belt wel evenquote:
dus je hebt er twee!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef Soempie het volgende:
Slim.Met de vaste lijn naar m'n mobiel gebeld.
![]()
Goed, ik ga naar de UB.![]()
quote:
En daarna "Hey, een voicemailbericht! Van wie zou die zijn?"quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
't Is trouwens heel raar om je eigen voicemail te horen. Heb hem ook ingesproken.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarna "Hey, een voicemailbericht! Van wie zou die zijn?"
quote:
quote:
quote:
quote:
ja!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef Mikkie het volgende:
Wordt nog best goed beoordeeld terwijl het verhaal op papier echt flinterdun en zo onrealistisch lijkt dat iedereen het had kunnen verzinnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:05 schreef erkel het volgende:
Iemand al 'Sunshine' gezien? Wil ik binnenkort gaan bekijken
Je hebt er zelfs een topic over geopend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:17 schreef JamesBrowny het volgende:
Dank je, heb er wel zin in.
Ik moet eigenlijk vanalles doen, daar heb ik GEEN zin in.
Whehe dat heb je vaak met oudere mensenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
't ging per ongeluk. Ik zei iets tegen m'n huisgenootje en dat staat nu op m'n voicemail. En erachteraan: 'ohh shit, de piep was al geweest!'![]()
Uhuquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe dat heb je vaak met oudere mensen
Dan hoor je zo: "Hey..ik hoor niets. Volgens mij is het een antwoordapparaat. Luister jij eens. Oh nee, toch niet? Of wel?"
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
![]()
toen ik nog niks zelf had ingesproken:
Moeders met mobiele telefoons. :{.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
![]()
toen ik nog niks zelf had ingesproken:
Moeders met mobiele telefoons. :{.
goed gedaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik ga naar Pinkpop met een vriend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij mij is alt shift s invoeren (Firefoxquote:
Nee..maar nu welquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:55 schreef Etcetera het volgende:
zo, ben maar weer even uit de zon gegaan
gut wisten jullie dat ctrl alt s een ß maakt![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wat? Je scharrel van gisteravond had je naakt op bed vastgebonden en je bent zojuist losgemaakt door je moeder?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit voor de verandering alweer pauze te houden in de UB.
Eén van de 15 onderdelen gedaan, en toen vond ik dat ik wel een pauze verdiend had
't scheelde niet veel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet tegen het bed aan stuitert?
Chasing Cars!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
't scheelde niet veel.![]()
IK
GA
NAAR
PINK
POP
Snow Patrol!!!
oh yeah!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
mag ik ook mee doen met blij zijnC
A
M
P
Z
O
N
E
deze week is bij mij de zin en het uitkijken naar écht losgebroken
20 tot 30 juliquote:
Runquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
oh, hier ken ik Snow Patrol van dus: http://www.youtube.com/watch?v=ZA8I_oMMuF8
http://www.youtube.com/watch?v=HcNqkHn4U2k&mode=related&search=quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het wel een beetje zielig klinken allemaal
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
oh, hier ken ik Snow Patrol van dus: http://www.youtube.com/watch?v=ZA8I_oMMuF8
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Run![]()
![]()
(slecht geluid
maar voor het idee)
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HcNqkHn4U2k&mode=related&search=
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
20 tot 30 juli
wij gaan eerder heen, helpen met opbouw en later terug om te helpen met het afbouwen
Ga je schamenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:52 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, ik heb de Gouden Kooi gekeken vanmorgen (een stukje) kijk ik normaal nooit, maar heb me kapot gelachen![]()
![]()
stonden die anastasia en een andere gast tegen elkaar te keer te gaan, hij pakte haar op het feit dat ze haar kinderen in de steek laat enzo, en zij erover heen krijsenecht zo stupid
hoe maak je jezelf compleet ongeloofwaardig
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:45 schreef Soempie het volgende:
Ik vertel net aan m'n niet-leuke-huisgenootje dat ik naar pinkpop ga. Zegt ze: 'ohw, ja, daar ben ik ook eens geweest..' Dus ik: wát? Jij??!
' Zij: 'ja, dat verwacht je niet hè, maar dat was ook eens maar nooit weer
'
Vervolgens begint ze een heel verhaal over dat je er niet kunt douchen, dat camperen kut is, dat je alleen maar oude meuk kan meenemen aangezien je een tent niet op slot kunt doen, dat ze een zonnesteek had opgelopen, etc, etc.
Zo typisch![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat soort lui moet je iig nooit meenemen, wij hadden ook eens zo'n lul mee. Op de heenweg kwamen we dermate vet laat aan dat ik de Dropkick Murphy's bijna had gemist, omdat die kloot nog een golftas moest afgeven in Alpen aan den Rijn. Die gast wilde niet op de camping slapen maar in de auto omdat ie niet in een tent wilde liggen. Op de laatste dag is hij 's nachts met een stuk in zijn kloten in de auto teruggereden naar Nederland. Ik kon hem niet tegenhouden.
Waarom gaat zo iemand uberhaubt meequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat soort lui moet je iig nooit meenemen, wij hadden ook eens zo'n lul mee. Op de heenweg kwamen we dermate vet laat aan dat ik de Dropkick Murphy's bijna had gemist, omdat die kloot nog een golftas moest afgeven in Alpen aan den Rijn. Die gast wilde niet op de camping slapen maar in de auto omdat ie niet in een tent wilde liggen. Op de laatste dag is hij 's nachts met een stuk in zijn kloten in de auto teruggereden naar Nederland. Ik kon hem niet tegenhouden.
Jawel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moest jij niet om één uur in de UB zijn?
Concert At Sea?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
heeft zij toevallig ook niet het fabuleuze Lowlandstopic gemaakt?
Over campings gesproken: ik heb er zojuist nog 1tje kunnen vinden voor Concert At Sea
ALLES zit volgeboekt. Nu staan we tussen vaste seizoensgasten. Daar was ze eerst niet zo blij mee om ons daar neer te zetten maar ik heb 'r toch over kunnen halen![]()
Helaas zijn "enters" haar vreemd maar het is echt hilarischquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Concert At Sea?
En doe eens een linkje naar dat topic?
Krijg net een smsje terug dat ze op een terrasje zitten en of ik daar heen kom om 3 uur.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moest jij niet om één uur in de UB zijn?
En dan die eerste reactie van Conflict:quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas zijn "enters" haar vreemd maar het is echt hilarisch
De elende van Lowlands
ze komt ook uit Alphen, misschien is het familie van onze kloot en dat hier de golftas naartoe moest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas zijn "enters" haar vreemd maar het is echt hilarisch
De elende van Lowlands
Nee, maar dat ga ik nu wel doen. Eindelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef iamredleader het volgende:
OK, zijn jullie allemaal buiten van de zon aan het genieten?
* iamredleader jaloers isquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik nu wel doen. Eindelijk.![]()
![]()
heb toch nog twintig minuten in de ub gezeten. Toch twee hoofdstukken gedaan.quote:
volgens mij ben je eerder de hele dag heen en weer aan het lopen tussen de computer en je werkplek.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, zit al de hele dag binnen te leren. En ik heb echt géén zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Môgguh
Maar mên dat is lang... 11 dagen!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef iamredleader het volgende:
Weet nog niet, vandaag kookt m'n vrouw. Morgen zijn PhysicsRules en DaviniaHR bij ons te gast voor het eten, dus dat wordt een mooie verrassing voor ze!
Wel in een spoiler, dus PR en DHR niet lezen!!!OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker! Wij hebben als toetje pannenkoeken met vanilleijs en slagroom.
Ja, ik probeer af te vallen.
Hartstikke goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee, ik neem alleen vrij regelmatig pauze omdat ik me anders helemaal niet meer kan concentreren
Heb nu zes hoofdstukken gedaan, dadelijk nog ff de zevende en dan onderweg naar de supermarkt. En dan ben ik voor vandaag niet ontevredenOp schema zelfs!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |