er is zoiets dat heet water gevenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
Ik heb medelijden met de planten in m'n leven...
[afbeelding]
![]()
Je krijgt niemand aan de lijn?quote:
Ik weet niet of die plant nog zoveel heeft aan wat warm waterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is zoiets dat heet water gevenis dat geen optie
![]()
Draait Spider-Man 3 al dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:27 schreef Mikkie het volgende:
Mijn week trouwens ook niet.
Acht uur afgesproken bij de bios voor Spider-Man 3.
Net klaar met wat bestuurswerk, moet nog boodschappen doen en avondeten.
En nu heb ik geen zin om voor 2,5 uur in de UB te gaan zitten
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of die plant nog zoveel heeft aan wat warm water![]()
Voicemail. Maandag weer bellen.quote:
quote:
je zou zeggen van wel..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is zoiets dat heet water gevenis dat geen optie
![]()
Zulke tips kan ik nou gebruiken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: geef 'm water en laat 'm niet vol in de zon staan
Donderdag pas trouwens. Mikkie, ik ben jaloers. Ik wil ook vandaag.quote:
Maf, premiere op dinsdagquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Maar die tip zat al in je kwartetverzameling van handige tuiniertipsquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar die tip zat al in je kwarterverzameling van handige tuiniertips
Dat is 100x energieker dan ik ze destijds op Werchter heb gezien. Toen zaten ze als een soort stonede halfapen op een krukjequote:
Ja..dat vals zingen is ook erg jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb ze volgens mij al een keertje of 3 op Werchter gezien en elke keer valt me weer op hoe vals die Kiedis kan zingen. BTW dat laatste nummer lijkt erg op een nummer van een Nederlandse band uit de jaren 80-90, elke keer valt het me weer op, alleen de band weet ik niet precies en het nummer ook niet.
Heb jij al kaartjes voor Lowlandsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..dat vals zingen is ook erg ja
Het optreden is me destijds helemaal niet bevallen.
Morgen en donderdagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga niet meer statistieken trouwens.
Net ff een fiets gekocht via Marktplaats, opgehaald en meteen gedumpt bij de fietsenmaker om er ff een nieuwe remkabel op te laten leggen. Nu net terug, en voor die anderhalf uur ga ik me niet meer opsluiten in de bieb. Tegen de tijd dat ik weer een beetje in de stof zit, is het tijd om te vertrekken. Om te compenseren morgen dan maar een marathondag houden.
Nee, nog niet. Maar ik ga sowiesoquote:
quote:Is er al meer bekend over wat er komt?
Mja, er hangt ook veel vanaf.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja mamma
Heb nota bene donderdagavond zelfs vrij genomen van werk ivm dat tentamen, dat heb ik nog nooit gedaan!
Ik ken alleen Depeche Mode, The Rifles, The Kaiser Chiefs, Groove Armada, Pearl Jam en Radiohead.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef Mikkie het volgende:
Van bovenstaande lijstje ken ik alleen Dizzee Rascal, Groove Armada, Pearl Jam en Radiohead. Is dat erg?
Toen Soempie nog een ehm... Soempie wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
Tool..men, toen was ik 17. Nu vind ik het hoogstwaarschijnlijk takkeherrie![]()
Ik was zeer zeker jonger dan 17. Undertow en Ęnima heb ik toen opgenomen op cassettebandje. Ik gok dat ik in de brugklas zat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toen Soempie nog een ehm... Soempie was
quote:
quote:
Internet in italiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb gehoord dat er al meerdere internetverbindingen in Italie zijn (maar weet dit niet zeker)
Inderdaadquote:
Hoezo dat? Bofkontquote:Ik krijg m'n kaartje cadeau![]()
![]()
![]()
Dat je Dizzee Rascal kent is best erg jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef Mikkie het volgende:
Van bovenstaande lijstje ken ik alleen Dizzee Rascal, Groove Armada, Pearl Jam en Radiohead. Is dat erg?
Soempelientjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toen Soempie nog een ehm... Soempie was
The Manic Streetpreachers hoop ik ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
InderdaadIk hoop echt dat dat waar is
The Manic Streetpreachers staan als 90% aangeduid. Daarvan hoop ik ook dat ze komen
[..]
Hoezo dat? Bofkont
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je Dizzee Rascal kent is best erg ja
Klinkt wel liefquote:
Ja, '96 volgens mijquote:
Soemp! wat doe je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik moet vrijdag, en die tandarts van mij is ook een behoorlijke botte gast, maar ik heb al jaren geen problemen bij de controles, dus ga vol vertrouwen die kant op vrijdagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
... en als laatste kom ik net bij de tandarts vandaan die groot onderhoud heeft gepleegd (:@). Achteraf gezien was verdoving misschien toch niet zo'n slecht idee, maar voordeel is wel dat ik met verdoving nu een dikke lip had gehad (en dat heb ik dan weer niet!)
AutoCAD? Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Werken na koninginnedag is niet tof![]()
Ik heb de hele ochtend aan 1 tekening van een appartement zitten werken, terwijl ik normaal waarschijnlijk in 2 uur klaar was geweest
quote:
AutoCAD tekenen is tof.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
AutoCAD ja, ik werk in de installatietechniek, dus radiatoren en vloerleidingen en zo intekenen in bestaande tekeningen. Maar ik teken gelukkig niet de hele dag, want dat houdt m'n (muis)arm niet vol
Wat teken jij zoal dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |