Internet in italiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb gehoord dat er al meerdere internetverbindingen in Italie zijn (maar weet dit niet zeker)
Inderdaadquote:
Hoezo dat? Bofkontquote:Ik krijg m'n kaartje cadeau![]()
![]()
![]()
Dat je Dizzee Rascal kent is best erg jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef Mikkie het volgende:
Van bovenstaande lijstje ken ik alleen Dizzee Rascal, Groove Armada, Pearl Jam en Radiohead. Is dat erg?
Soempelientjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toen Soempie nog een ehm... Soempie was
The Manic Streetpreachers hoop ik ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
InderdaadIk hoop echt dat dat waar is
The Manic Streetpreachers staan als 90% aangeduid. Daarvan hoop ik ook dat ze komen
[..]
Hoezo dat? Bofkont
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je Dizzee Rascal kent is best erg ja
Klinkt wel liefquote:
Ja, '96 volgens mijquote:
Soemp! wat doe je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
Ik heb medelijden met de planten in m'n leven...
[afbeelding]
![]()
Ik moet vrijdag, en die tandarts van mij is ook een behoorlijke botte gast, maar ik heb al jaren geen problemen bij de controles, dus ga vol vertrouwen die kant op vrijdagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
... en als laatste kom ik net bij de tandarts vandaan die groot onderhoud heeft gepleegd (:@). Achteraf gezien was verdoving misschien toch niet zo'n slecht idee, maar voordeel is wel dat ik met verdoving nu een dikke lip had gehad (en dat heb ik dan weer niet!)
AutoCAD? Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Werken na koninginnedag is niet tof![]()
Ik heb de hele ochtend aan 1 tekening van een appartement zitten werken, terwijl ik normaal waarschijnlijk in 2 uur klaar was geweest
quote:
AutoCAD tekenen is tof.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
AutoCAD ja, ik werk in de installatietechniek, dus radiatoren en vloerleidingen en zo intekenen in bestaande tekeningen. Maar ik teken gelukkig niet de hele dag, want dat houdt m'n (muis)arm niet vol
Wat teken jij zoal dan?quote:
quote:
Ik doe alleen 2D, plattegronden van woningen, redelijk eenvoudig. Ik heb dan ook geen cursus gehad ofzo, maar gewoon mezelf aangeleerd, met hulp van collega's.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met hulp.En die bomen zijn standaard.
![]()
Ik heb nu al geen benen meer overquote:
mja, dat zegt iedereen die ik over Lowlands hoor. Ik ben steeds suffer aan het worden wat betreft m'n muzieksmaakquote:
Vivaldi of is het nog niet zo ver?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
mja, dat zegt iedereen die ik over Lowlands hoor. Ik ben steeds suffer aan het worden wat betreft m'n muzieksmaak
Vivaldi is niet sufquote:
Ben je boos?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:15 schreef iamredleader het volgende:ben nog steeds in een stinkbui over de fietsen.
Waarom kan het niet even meezitten?![]()
Ik las tuinfeest. Heb je ook een foto?quote:
Marianne Weber.quote:
En zó ver is het dus nog niet.quote:
Dat bedoelde ik.quote:
Morgen heb ik fotosquote:
Tofquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen heb ik fotos
Ook nog van het schilderwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |