ook goed, toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
We waren maar met vijf man om te voetballen![]()
Dus toen maar ff een biertje gedaan in het zonnetje![]()
Ik wil naar werchter, maar de grote vraag is of ik nog aan een kaartje kom, maar ben er meer bezig, hopelijk gaat het lukkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
ook goed, toch?
Ik kom er net achter dat ik naar pinkpop wilDe line-up
Er is niemand die mee wil.![]()
Ik heb gekeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wil naar werchter, maar de grote vraag is of ik nog aan een kaartje kom, maar ben er meer bezig, hopelijk gaat het lukken
Ik zou eigenlijk ook niet, maar ik moet Pearl Jam toch echt eens gaan zienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb gekeken.
Ik wil ook![]()
Kan het niet betalen.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is dat grey's anatomy eignelijk een slechte serie gister nog even een stukke geprobeerd te kijken maar snel weer weggegaan![]()
heeft Maikuuul een kloon danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
Verdorie, ik moest alwéér om Maikuuul lachen![]()
Ik ga zo naar de kapper, maarrrrrr..
Oh, nee, z'n reactie staat verder naar beneden.quote:
Ik wilde zeggen: ja, prima! Heb toch niks die week, dus zeg maar wanneer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Etcetera het volgende:
volgende week? deze week hoef ik niet naar groningen
hoop wel dat het dan een beetje mooi weer is (lijkt me wel zo lekker ijs eten)
da's 18 mei danquote:
Staat genoteerdquote:
Een B&J minimeetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef Etcetera het volgende:
ik zal het zo in m'n agenda zetten
en nu maar duimen dat er niks tussen gaat komen
quote:
Das wel ergquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef Etcetera het volgende:
doe 's een lijstje
oh, ik weet z'n nickname niet meerik weet niet eens of hij nog wel post op FOK!
het heeft gewoon geen indruk achtergelaten blijkbaarquote:
studiegenootje is denk ik viking? of niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:30 schreef Etcetera het volgende:
een oud studiegenootje van me post hier ook regelmatigkwamen elkaar tegen hier en zij had iets: hey ben jij niet... en ja dus
een oud collega van me postte hier ook maar die heb ik ook al heel lang niets meer zien posten
kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat onze meet een groter succes is dan degene met die jongen![]()
Dat je niet op zwaar lullige manier niks meer van je laat horen![]()
![]()
Watquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:46 schreef Soempie het volgende:
Daar had Yuri de stomme actie van de dag. Bij de martinitoren.![]()
Ik vind het tof van jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef Etcetera het volgende:
gaat nog wat wordenik ben ook al zo handig in bepaalde dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |