Feyenoord gaat nog een Magrão proberen.quote:De Rotterdammers onderhandelen met Yokohama Flügels Marinos om Márcio Rodrigues - voetbalnaam Magrão - los te weken.
waar speelt die 1e eigelijk ??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Miljoenen transfers, kom maar op.
[..]
Feyenoord gaat nog een Magrão proberen.
Klose had toch bij Barca een voorcontract getekend?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:43 schreef Terreros85 het volgende:
David Villa naar FC Barcelona of Chelsea deze zomer volgens AS
Vanuit Japan? Dat wordt een toppertje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alleen is dit wel een topper. Meteen de beste voetballer van Feyenoordquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat is het voor soort speler? Op welke positie speelt hij?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen is dit wel een topper. Meteen de beste voetballer van Feyenoord
Hij speelt op de Braziliaanse 5 en is een beer van een vent. Een van de betere nummer 5 in Zuid Amerika. Het is wel een nadeel dat hij nooit in Europa gespeeld heeft maar het niveau van Feyenoord is ook niet al te hoog.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is het voor soort speler? Op welke positie speelt hij?
Klinkt als een goede versterking voor feijenoord , maar ja met dit materiaal is bijna alles wel een versterking voor feijenoordquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij speelt op de Braziliaanse 5 en is een beer van een vent. Een van de betere nummer 5 in Zuid Amerika. Het is wel een nadeel dat hij nooit in Europa gespeeld heeft maar het niveau van Feyenoord is ook niet al te hoog.
Hij zou perfect achter DeGuzman passen en ik denk dat hij wel haalbaar is.
P.S. Hij speelt overigens bij Corinthians(huur) en ik denk dat hij wel haalbaar is omdat hij al 28 is
zoooooquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:03 schreef DANILXL het volgende:
Huntelaar is aan het onderhandelen met Juventus (bron: Gazetto della Sport ofzow)
Ik kan me niet voorstellen dat hij Pincha gaat verlaten, hij heeft zelfs het trainingscomplex laten bouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
Veron naar Panathinaikos
Jij hoeft het ook niet voor te stellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij Pincha gaat verlaten, hij heeft zelfs het trainingscomplex laten bouwen
Klose blijft dus gewoon.quote:Bayern München hoeft op korte termijn niet te rekenen op Miroslav Klose. De begeerde spits heeft Werder Bremen zijn keus kenbaar gemaakt: hij dient zijn contract uit.
Ja gelukkig speelde hij nooit op het oude traningscomplexquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet voor te stellen.
Hij wil de droom van zijn vader laten uitkomen![]()
Gelukkig speelde de vader van Veron voor Panathinaikosquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja gelukkig speelde hij nooit op het oude traningscomplex
Véron gaat echt niet pincha verlaten voor een Griekse club
quote:Juan Sebastian Veron heeft momenteel een aanbieding van Panathinaikos in beraad. De 32-jarige Argentijnse middenvelder van Estudiantes zou in de voetsporen kunnen treden van z’n vader Juan Ramon Veron, die in de jaren zeventig actief was namens de Griekse topclub. “Er ligt een aanbieding van Panathinaikos, ik spreek veel met hun technisch directeur. Mijn zoon is in juni transfervrij en zou graag nog eens willen spelen in Europa”, aldus Veron senior.
Dat moet jij toch weten als alles kenner op voetbalgebiedquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de 3 imports van Sevilla nu?
Nee weet ik niet ik vermoed in elk geval Kerzakhov en Robertquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat moet jij toch weten als alles kenner op voetbalgebied![]()
Sinds wanneer zit Robert bij Sevillaquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee weet ik niet ik vermoed in elk geval Kerzakhov en Robert
Sinds er Betis voorstaatquote:
18 miljoen pondquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Man U uiteindelijk moet neerleggen voor Hargreaves.
dat vind ik vrij veel geld voor zo'n voetballerquote:
Ik ben nooit zo'n fan van Owen Hargreaves geweest, ik kan me voor dat geld betere voetballers bedenkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vind ik vrij veel geld voor zo'n voetballer
Zou wel verassend zijn als De Mul naar Sevilla zou gaan , ben benieuwd hoelang die het daar dan zal uithouden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:39 schreef methodmich het volgende:
Rijtje van de papieren VI:
Ajax geïnteresseerd in Kennedy Bakirçioglü (Twente), Anduele Pryor (Vitesse) en Laurent Delorge (ADO Den Haag). Ajax Netwerk voegt daar ene McDonald Makisa aan toe, een Keniaan uit de Zweedse competitie.
Tom De Mul wordt gevolgd door Sevilla.
Ik las dat ADO 1,5 miljoen vraagt, maar dat zal wel onzin wezen, óf ze willen hem persee volgend jaar behouden, met het grote risico dat hij in 2008 (eind contract) gratis wegloopt...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef Klingon het volgende:
Santi Kolk naast Vitesse ook in de belangstelling van FC Groningen.
Farfan gaat niet weg bij PSV, toch? (plz, plz, not)quote:
Als ik Farfan was en Sevilla wilde me hebben, dan was ik vertrokken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:43 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Farfan gaat niet weg bij PSV, toch? (plz, plz, not)![]()
VI.nlquote:Salcido koerst opnieuw aan op vertrek bij PSV
3/5/2007 10:04
Carlos Salcido lijkt afgelopen zomer niet naar PSV te zijn gekomen om er lang te blijven. De Mexicaanse verdediger staat nog onder contract tot medio 2010, maar liet bij aankomst in zijn vaderland weten op een transfer te azen.
'Mijn doel is nu te vertrekken bij PSV', vertelde Salcido op het vliegveld in het programma Tiempo de Futbol van de zender Promomedios Radio. 'Er speelt het een en ander dat de komende dagen wel eens concreet kan worden.'
De 27-jarige international (37 caps, twee goals) zei dat zijn zaakwaarnemers druk op zoek zijn naar een nieuwe club. 'Maar als dat niet lukt, is dat niet erg. Ik voel me heel goed bij PSV, wil blijven groeien en streven naar hogere doelen. Mocht PSV niet meewerken, dan speel ik gewoon in de Champions League', aldus Salcido.
In januari verraste Salcido al door openlijk op een verhuizing naar Engeland te speculeren. 'Dat is mijn droom. Ik hoop dat in een jaar of anderhalf jaar te realiseren. De uitdaging me te meten met de beste spelers ter wereld wil en kan ik aan.' Chelsea zou al een optie op hem hebben.
Ik denk dat ze bezig zijn met het afscheid van Koeman hehequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Erasmusch het volgende:
Al een paar dagen niks meer gehoord over die Magrao
Uit datzelfde artikel:quote:
Als ze nu ook nog Makaay weten te strikken...quote:
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:51 schreef sjimz het volgende:
Als ik Farfan was en Sevilla wilde me hebben, dan was ik vertrokken!
Stadiontour is maar 10 euro, dus voor het geld hoeft hij het niet te latenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Grimm het volgende:
Ik hoorde aan de bar vanavond dat Alves naar Real Madrid gaat
Ook dat is tegenwoordig geen zekerheidje meerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nee hehe, ik ben de barman, dus was niet dronken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Stadiontour is maar 10 euro, dus voor het geld hoeft hij het niet te laten
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dan doe ik ook maar even meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
quote:PSV ace linked with Premiership
Thu, May 03 2007 11:50
PSV Eindhoven ace Arouna Kone has been linked with a summer move to the Premiership, with Arsenal leading the chase to sign him.
The Ivory Coast international has impressed during his time at PSV, helping them reach the quarter-finals of the Champions League - where they lost to finalists Liverpool.
Arsenal boss Arsene Wenger has had Gunners scouts watching the 23-year-old in recent weeks while Manchester United, the club he supported as a boy, are also believed to be interested.
It is understood that Kone, who joined PSV from fellow Dutch side Roda JC in 2005, is keen on a switch to England and a £4million deal could be in the offing.
Kone has scored 15 goals for PSV this season and they want to keep him, but they know they stand little chance of stopping him moving.
Dan zullen ze toch minimaal het dubbele moeten betalen willen ze hem daadwerkelijk losweken.quote:
Inderdaad, hij is voor 9m gekomen, dan gaan ze hem niet voor 6m laten vertrekken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch minimaal het dubbele moeten betalen willen ze hem daadwerkelijk losweken.
Nou idd met 15m is dat ook wel beklonken dacht ik, godskriebel wat weer veel geld, net zoals met Hargreavesquote:
Idd. Op zich wel een typische Arsenal-aankoop, lijkt me.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is voor 9m gekomen, dan gaan ze hem niet voor 6m laten vertrekken.
Ja, dat zeker wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Idd. Op zich wel een typische Arsenal-aankoop, lijkt me.
dubbele? Als we de 9 miljoen die we hebben betaald terug krijgen ben ik tevredenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch minimaal het dubbele moeten betalen willen ze hem daadwerkelijk losweken.
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dubbele? Als we de 9 miljoen die we hebben betaald terug krijgen ben ik tevreden
Nou nou nou direct de beste speler is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
Sandor van der Heide (ONS Sneek) maakt mogelijk zijn rentree in het profvoetbal bij Cambuur Leeuwarden. Zou opmerkelijk zijn, aangezien Van der Heide volledig was afgeknapt op het wereldje. Qua kwaliteiten kan hij het makkelijk aan. Sterker nog, hij zou direct de beste speler zijn bij Cambuur.
Niks overdrevens aan hoor. Het huidige Cambuur is echt niet veel soeps. Destijds wilden eredivisieclubs hem nog hebben, maar hij was het helemaal zat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:18 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou nou nou direct de beste speler is ook wat overdreven
Wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:03 schreef sjimz het volgende:
Marko Marin naar Ajax.
Allo uliquote:
Grappig, hoe die geruchten ontstaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De bank waar een vriend van mij werkt doet de financien van van Bronckhorst en van Hooijdonk, en die wist mij te vertellen dat van Bronckhorst zeker terug naar Nederland komt. Die gaat dus ofwel naar Feyenoord, ofwel naar PSV.
Het lijkt mij onzin.quote:
Feijenoord weet inderdaad altijd een heleboel binnenkamers te houden jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef Panick het volgende:
[..]
Het lijkt mij onzin.
Ik heb bij de ABN-AMRO gewerkt en had toegang tot alle rekeningen.. Maar alles wat met Ajax te maken had, was zelfs voor het personeel ontoegankelijk.
Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk dus.
bookmark?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:38 schreef Paaskonijn het volgende:
tvp
quote:
Makaay loopt niet warm voor PSV
Geschreven door Bart Kruyt op zaterdag, 5 mei om 13:36
PSV lijkt Roy Makaay van het verlanglijstje te moeten schrappen. De Nederlandse spits van Bayern München zegt in het Algemeen Dagblad zich nog altijd goed te voelen bij zijn huidige werkgever. Een transfer naar Eindhoven wordt daarom niet gezien als een optie.
Liever blijft Makaay zijn doelpunten maken voor Der Rekordmeister. "Ik heb nog geen signaal gekregen dat Bayern me beu is", aldus de 32-jarige aanvaller. "Ik heb gehoord dat PSV interesse zou hebben, maar in principe wil ik mijn contract bij Bayern gewoon uitdienen."
Makaay heeft nog een eenjarig contract in München. Mocht de Zuid-Duitse formatie dus nog geld willen vragen voor haar spits, dan moet het deze zomer zaken doen. Tot een verlenging van de verbintenis is het nog niet gekomen.
PSV lijkt ook Claudio Pizarro, de andere spits van Bayern München, uit het hoofd te moeten zetten. De Peruviaan zou in de belangstelling staan van Werder Bremen en ziet een terugkeer naar zijn oude werkgever wel zitten. Ook Roque Santa Cruz lijkt niet voor een Nederlands avontuur te willen gaan kiezen.
quote:'Fiorentina nagenoeg rond met Senna'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 5 mei om 07:58
Volgens meerdere Italiaanse en Spaanse sportkranten zal Marcos Senna zo goed als zeker vanaf komende zomer voor Fiorentina uitkomen. De middenvelder van Villarreal zou zelfs al een voorcontract hebben getekend bij de club uit Florence.
Hopelijk transfervrij dan en alleen als Culina en Vayrinen vertrekkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:37 schreef Urquhart het volgende:
Tommie van der Leegte van Wolfsburg naar PSV
quote:Chelsea striker Andriy Shevchenko could be set to move to Spanish giants Barcelona with Samuel Eto'o heading to Stamford Bridge in exchange.
The Daily Mail are reporting that Barcelona are keen on signing Ukraine International Andriy Shevchenko and are believed to be prepared to offer Samuel Eto'o in exchange to get their man.
Shevchenko has struggled to settle in the Premiership and has scored just 13 goals in 41 appearances for the reigning Champions. The Ukrainian may jump at the chance to escape Stamford Bridge should Barcelona firm up their interest.
dat zijn dan wel weer de leuke nieuwtjesquote:Jesse Pastoors, de aanvaller van hoofdklasser Babberich is op proef bij het Maleisische Johor FC
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
/5/2007 - Telegraaf: Bakircioglu kiest voor Ajax
Gelukkig niet naar PSV
Geen idee of hij komt maar als hij komt levert dat minimaal een miljoen euro aan sponsorgeld op per jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat Ajax Tommy van der Leegte niet kon krijgen, lijkt me echt nog een topper![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee of hij komt maar als hij komt levert dat minimaal een miljoen euro aan sponsorgeld op per jaar
Omdat hij toevallig uit de buurt komt? Denk niet dat er zo'n boost qua inkomsten uit te genereren zijn.quote:
Nee, omdat zn vader groot sponsor is..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij toevallig uit de buurt komt? Denk niet dat er zo'n boost qua inkomsten uit te genereren zijn.
Ow dat wist ik niet!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, omdat zn vader groot sponsor is..
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Pritt het volgende:
Motta naar Ajax.
Die doen we maar af als een hele grote roddel.
quote:Motta zou Ajax wel zien zitten
BRON: ATB
http://www.atbnoticias.es/noticia.ph...ion=0&id=19097
Op een persconferentie van Barcelona liet Thiago Motta weten rekening te houden met een vertrek. Zijn naam wordt al geruime tijd als speler die aan het einde van het seizoen moet vertrekken bij de club. Hij heeft nog een doorlopend contract van het jaar. Geconfronteerd met de geruchten van de interesse van Ajax, liet hij weten blij te zijn als Ajax inderdaad interesse zou hebben. 'Maar het is moeilijk om dit soort berichten te geloven, want volgens de berichten zou ik dit seizoen al naar 20 andere clubs zijn gegaan.'
Ajax en Barca kunnen wel een samenwerkingsverband gaan beginnen.quote:Van Geel liet deze week nog weten in het Algemeen Dagblad dat de club zich oriënteert bij Barcelona op spelers die moeten vertrekken, danwel spelers die gehuurd kunnen worden.
Ajax gaat dus weer niet voor de titel. Mooiquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ajax en Barca kunnen wel een samenwerkingsverband gaan beginnen.![]()
Gabri doet het idd verschrikkelijk slecht dit seizoen.......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:56 schreef Grimm het volgende:
Pfff afvallige Barca spelers kopen of huren, zo word je natuurlijk nooit weer de beste van europa of de wereld, Ajax heeft dus drastisch de doelstelling bij gedraaid![]()
Nee, redelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef Panick het volgende:
[..]
Gabri doet het idd verschrikkelijk slecht dit seizoen........
Ow ja Roger kwam dit seizoen ook van Barca jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, redelijk.
Toppertje hoor die Roger en nu ook Motta
Zelfs Maduro is beterquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo'n speler is ook nog is tering duur. Je kan beter een talent halen die goedkoper en in potentie beter is.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
dat zijn dan wel weer de leuke nieuwtjes.
Mwoah, Motta is een speler die CL ervaring met zich meebrengt, plus naast enorme toppers heeft gevoetbald, alleen om zijn kennis is hij de koop al dubbel en dwars waard...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo'n speler is ook nog is tering duur. Je kan beter een talent halen die goedkoper en in potentie beter is.
Dit is het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Motta naar Ajaxquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mwoah, Motta is een speler die CL ervaring met zich meebrengt, plus naast enorme toppers heeft gevoetbald, alleen om zijn kennis is hij de koop al dubbel en dwars waard...
Zijn we het daar over eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Motta naar Ajax![]()
Ja, maar die ervaring hebben Gabri en Davids op 't middenveld al welquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mwoah, Motta is een speler die CL ervaring met zich meebrengt, plus naast enorme toppers heeft gevoetbald, alleen om zijn kennis is hij de koop al dubbel en dwars waard...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben voor PSV dus ik heb graag dat Ajax haar eigen ramen ingooit
Zeggen dat je van voetbal houdt en dan PSV supporten
Nee van der Leegte is wereldsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben voor PSV dus ik heb graag dat Ajax haar eigen ramen ingooit
Zeggen dat je van voetbal houdt en dan Motta halen
Oom en die is ook commissaris van PSV. De pa van Tommy is de oprichter van VDL.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, omdat zn vader groot sponsor is..
wat een zak hooi si die gast ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
/5/2007 - Telegraaf: Bakircioglu kiest voor Ajax
(Gepost door RvN)
Volgens De Telegraaf heeft Bakircioglu gekozen voor een transfer naar Ajax. Daarmee troeft Ajax onder andere PSV af.
PSV Netwerk
Begin volgende week moet Ajax de gesprekken over de transfersom nog afronden met FC Twente, maar omdat Bakircioglü een vaste afkoopsom van 1,3 miljoen euro in zijn contract heeft, worden er geen problemen verwacht.
Gelukkig niet naar PSV
inderdaad, niet iedereen wil blijkbaar om de prijzen spelenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:54 schreef PizzaSalami het volgende:
Vooruitziend typje die gast. Uiteindelijk ga je voor kwaliteit, dus niet voor psv.
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik lach me binnenkort kapot om dit topic als Koeman bij psv blijft.
Crespo wilt niet terug.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chelsea kan beter Crespo terughalen
Crespo is de moeilijkste niet.quote:
Volgens Franse media hebben Ajax en Fiorentina officeel hun interesse voor Motta kenbaar gemaakt aan Barcelona, Internazionale wordt niet genoemd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Pritt het volgende:
Motta naar Ajax.
Die doen we maar af als een hele grote roddel.
Ze bieden 14 miljoen. Daarvoor krijgen ze een shirt met handtekening.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat ze die niet kunnen betalen
Voor dat geld kan PSV hem bijna zelf kopen. Kunnen ze onder supporters geen inzamelingsactie houden voor Alex?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:12 schreef Radegast het volgende:
En misschien weet een Italie-kenner (DIGGER ofzo) hier meer van:
Er zou een afspraak zijn tussen Chelsea en Milan dat wanneer het Chelsea niet lukt om een werkvergunning voor Alex te regelen om in Engeland te voetballen, hij voor 11 miljoen euro verkocht zal worden aan Milan.
Volgens Dagblad de Limburger staat ie open voor een vertrek naar Sittard, omdat ie het een leuke club vindtquote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef MaxPower het volgende:
Dat moet een verdomd lastige keuze zijn voor Davy
Op amateurbasisquote:
Of McDonald Marigaquote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Devano het volgende:
Voor de positie centraal op het middenveld halen ze Boussoufa (Als Sneijder weggaat).
Boussaffa is toch een flankspeler?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Devano het volgende:
Ik neem aan dat Motta interessant is voor Ajax omdat hij ook centraal achterin uit de voeten kan. Daarmee zou hij dan de opvolger worden van Grygera. Voor de positie centraal op het middenveld halen ze Boussoufa (Als Sneijder weggaat).
Het lijkt me in ieder geval sterk dat je Motta voor de bank haalt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef Happel het volgende:
Laat ik dit eens in de gaten gaan houden, misschien komt Feijenoord een keertje terug in dit topic.
OMG dat hoop ik toch niet hèquote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef DANILXL het volgende:
ronald koeman naar newcastle united
Allerdyce gaat daar al heenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef DANILXL het volgende:
ronald koeman naar newcastle united
Koeman heeft in zijn eentje als trainer al meer gewonnen dan NUFC in 150 jaarquote:
Maak je bron maar dood dan .. . .quote:Op maandag 7 mei 2007 14:12 schreef Fetai het volgende:
Betrouwebare bronnen hebben mij verteld dat Ronald Koeman zeer binnenkort ontslagen wordt. PSV is al bezig met een vervanger, Van Marwijk, die een avontuur bij PSV wél ziet zitten.
Zal ik zeker doen, wat een mafkeesquote:Op maandag 7 mei 2007 15:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maak je bron maar dood dan .. . .
quote:Motta sluit Ajax-transfer niet uit
Thiago Motta zou een transfer naar Ajax niet bij voorbaat afwijzen. Dit liet de middenvelder maandag weten nadat bekend werd dat de Amsterdammers een oogje op hem hebben.
"De interesse is nieuw voor me. Bij voorbaat wijs ik de interesse niet af", reageert de Braziliaans/Italiaanse middenvelder tegenover Eurosport. "Het is een goede zaak dat andere clubs me willen hebben. Aan het eind van het seizoen beslis ik over mijn toekomst."
Naast Motta zou Ajax ook interesse hebben voor zijn clubgenoot Bojan.
Misschien samen met Elmanderquote:Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
Melchiot kan naar Lyon.
Lijkt me stug dat hij haalbaar is maar het is wel gek dat hij eerst Nederland uitgejaagd wordt en nu wel terug kan komenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef -J-D- het volgende:
NEC onderneemt een serieuze poging om Nando Rafael in te lijven. De club
heeft afgelopen weekend de 23-jarige aanvaller gepolst om te informeren
of hij interesse heeft in een overgang naar Nijmegen.
Rafael speelt nu bij Borussia Mönchengladbach. In 18 duels scoorde hij
tot nu toe 3 keer. De Duitse ploeg komt volgend seizoen uit in de Tweede
Bundesliga, hetgeen mogelijk een overgang naar NEC vergemakkelijkt.
Ook Matthew Amoah (Borussia Dortmund, oud-Vitesse) staat nog steeds op
het verlanglijstje van NEC.
Omdat hij nu een duits paspoort heeftquote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat hij haalbaar is maar het is wel gek dat hij eerst Nederland uitgejaagd wordt en nu wel terug kan komen
Ik zou het ook een mooie stunt vindenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat hij haalbaar is maar het is wel gek dat hij eerst Nederland uitgejaagd wordt en nu wel terug kan komen
Blijft gekquote:
Zullen ze bij IJsselmeervogels niet blij mee zijn. Heb op hun doorgaans goed ingelichte forum nog niets gelezen erover.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:
Lok naar Wisla Krakow
quote:'Cees Lok in beeld bij wispelturig Wisla'
7/5/2007 11:47
Cees Lok wordt in verband gebracht met de Poolse topclub Wisla Kraków. Die club ontsloeg dit seizoen al drie trainers.
Lok, dit seizoen trainer van zaterdaghoofdklasser IJsselmeervogels, is volgens BN/De Stem kandidaat voor de vacante trainersfunctie bij Wisla Kraków. Die club behaalde in 2005 het landskampioenschap van Polen en werd vorig jaar tweede. De Nederlandse coach ondervindt volgens het Duitse blad Kicker concurrentie van Jürgen Röber.
De Poolse club, die dit seizoen in het UEFA Cup-toernooi door Feyenoord werd uitgeschakeld, begon dit seizoen met Dan Petrescu. De Roemeen werd half september al de laan uitgestuurd. Zijn opvolger Dragomir Okuka hield het tot december vol, en trainer nummer drie Adam Nawalka vertrok vorige maand.
Lok, voormalig speler van onder meer NEC, baarde in december 2005 opzien door op te stappen bij NEC om vervolgens te belanden bij NAC Breda, waar hij in april 2006 alweer vertrok.
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=50494quote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef methodmich het volgende:
Dank J-D, zal hem zo eens daar op het forum plempen.
Van welke site kwam ie officieel?
Het is al jaren andersom geweestquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef andre347 het volgende:
[..]
Lekker naar Polen, ze hebben de smaak te pakken met Nederlanders![]()
Amoahquote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef -J-D- het volgende:
NEC onderneemt een serieuze poging om Nando Rafael in te lijven. De club
heeft afgelopen weekend de 23-jarige aanvaller gepolst om te informeren
of hij interesse heeft in een overgang naar Nijmegen.
Rafael speelt nu bij Borussia Mönchengladbach. In 18 duels scoorde hij
tot nu toe 3 keer. De Duitse ploeg komt volgend seizoen uit in de Tweede
Bundesliga, hetgeen mogelijk een overgang naar NEC vergemakkelijkt.
Ook Matthew Amoah (Borussia Dortmund, oud-Vitesse) staat nog steeds op
het verlanglijstje van NEC.
In een jaar van Real naar Reading. Gaat lekkerquote:Op maandag 7 mei 2007 20:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Thomas Gravesen (Celtic) naar het onlangs gepromoveerde Sunderland.
Volgens mij staat er Sunderlandquote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In een jaar van Real naar Reading. Gaat lekker
Sidwell is een erg ondergewaardeerde speler. Newcastle heeft ook belangstelling en ook Wenger is erg gecharmeerd van hem.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vreemd dat Chelsea Sidwell wil hebben. Als ze kampioen willen worden moeten ze toch uit een ander categorie vissen lijkt me.
Joe Cole, Lampard, Terry, Robben noem maar op hadden ook nog niks bereikt.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Sidwell is een erg ondergewaardeerde speler. Newcastle heeft ook belangstelling en ook Wenger is erg gecharmeerd van hem.
En ik kan mij overigens herinneren dat Ajax hem ooit ook eens bekeken heeft.
Je zit er weer geheel naastquote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In een jaar van Real naar Reading. Gaat lekker
En nu heb jij een stijve?quote:
Mij stalken zal je vast niet voor mij doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat voor gedachtes heb jij wel niet op de vroege ochtend?![]()
Gerucht, staat in de Telegraaf, maar nog niet door Ajax bevestigt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gerucht of feit?
Waarom?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik Vermeer was zou ik mij laten verkopen
Daarom juist. Als Vermeer het goed doet, maakt hij een goede kans om De Steek te verdringen uit de basis. Dus eerst een jaartje verhuren, lukt het dan nog niet kan je altijd alsnog verkocht worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan ook wachten tot een je een ons weegt en Steek is niet zo goed dat het erg wsl is dat hij wordt weggekocht
Ook matige spelers worden gekocht en verkocht....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan ook wachten tot een je een ons weegt en Steek is niet zo goed dat het erg wsl is dat hij wordt weggekocht
Je moet op het podium gaan staan, je bent namelijk echt grappigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:28 schreef Panick het volgende:
[..]
Ook matige spelers worden gekocht en verkocht....
Ik noem een Tommy van der Leegte.
Ik ben benieuwd wat er allemaal van terecht komtquote:Fergie's £50m War Chest
Sir Alex Ferguson will be handed £50million to strengthen his Manchester United squad this summer after steering the club to their first Premiership crown in four years. Fergie will use the huge transfer kitty to land Owen Hargreaves, Spanish striker Fernando Torres, Gareth Bale from Southampton and Portuguese prodigy Nani - while Tottenham's Dimitar Berbatov and Reading's Steve Sidwell are also on the United manager's wanted list. Despite beating Chelsea to the title, Fergie admitted the limitations of his United squad were exposed by a clutch of injuries towards the end of the season, and he has vowed to bolster his personnel to ensure there is no repeat of that potential crisis.
Ik zie liever dat ze M.Richards halen van Man.City ipv Hargreavesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er allemaal van terecht komt
Die wil niet naar Man U.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze M.Richards halen van Man.City ipv Hargreaves
Dat is nog altijd geen vergelijking als het op een transfer tussen City en United neerkomt.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef Grimm het volgende:
[..]Allen Smith wilde ook niet, Rooney ook niet
Website van The Mirrorquote:'Arsenal wil Babel deze zomer halen'
dinsdag 08 mei, door ST, Londen, 12:50u, Mirror
Arsène Wenger zal zijn team komende zomer willen versterken met Ryan Babel, zo meldt de Engelse krant Mirror op hun website.
De Londenaren ontdekten dat Babel een ontsnappingsclausule in zijn contract heeft van slechts 6 miljoen euro pond. Al sinds het debuut van de gelegenheids-linksbuiten volgt Wenger nauw de verrichtingen van Amsterdammer.
Na een seizoen zonder prijzen zal Wenger zijn team willen aanvullen met nieuwe spelers. Enkele maanden geleden verlengde Babel nog zijn contract tot 2011. Naar verwachting zal Arsenal snel met een bod gaan komen om het talent van het jaar te contracteren.
Babel past wel bij Arsenal, ze spelen daar vaak met 2 spitsen en in dat systeem is Babel goed, integendeel bij Ajax, dan spelen ze 4-3-3 waar Babel gedegradeerd is tot buitenspeler...quote:
Ze hebben wel wat aan hem, maar hij speelt niet op zijn volledige vermogen zó bij Ajaxquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef Nywuob het volgende:
Hij kan beter zo snel mogelijk weg gaan inderdaad. Ajax heeft zo ook niets aan hem.
In zijn huidige rol hebben ze sowieso niets aan hem.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:41 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat aan hem, maar hij speelt niet op zijn volledige vermogen zó bij Ajax![]()
![]()
Hij heeft wel potentieel, alleen heeft ie mij nog altijd niet erg overtuigd. Het zou kunnen dat Babel gaat schitteren bij Arsenal, daar zal ie het accepteren om in de luwte aan z'n beperkingen te werken... Maar 9 miljoen? Ik zou zeggen: strik erom en meegevenquote:
Je hoeft maar met een zak geld te rammelen.quote:SVEN HAS NEW JOB
By Aiden Magee 08/05/2007
FORMER England manager Sven Goran Eriksson is set for another money-spinning job - just before he stops collecting £13,000 a day from the FA.
Sources in Ukraine are claiming the Swede has signed a lucrative contract with Dynamo Kiev and will be announced as their manager next week.
Eriksson had hoped to be put in charge of a top side in one of Europe's major leagues - but was forced to head to the former Soviet Union due to a lack of offers.
Despite his poor record with England, Sven, 59, is set to cash in again. His new contract with Dynamo will net him just over £2million a year, or £5,500 a day.
The deal was brokered in part by super agent Pini Zahavi and a source close to him said: "Sven signed a contract with Kiev's owner Ihor Surkis about 10 days ago and he will take over on May 14.
"He is excited to be going out to Kiev as it will give him a chance to prove he's a top manager again.
"Kiev might not be the first city he would chose to live in, but Dynamo play in the Champions League year in year out and that will give him the chance to take on Europe's top sides.
"During his meetings with top brass from the club he felt they had big ambitions and that was part of the attraction. Surkis is one of the richest men in Ukraine and he's pledged to back Sven in the transfer market.
"He is guaranteed to make a massive war chest available so he can bring in top players and make the club a European force."
Yet Eriksson's representative Athole Still said: "There was contact from Dynamo Kiev, but it came to nothing."
Haha jij denkt dat de rivaliteit tussen man city en man utd groter is dan tussen leeds en man utd?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is nog altijd geen vergelijking als het op een transfer tussen City en United neerkomt.....
Dat denk ik niet, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Grimm het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat de rivaliteit tussen man city en man utd groter is dan tussen leeds en man utd?
Hopelijk is dat waar!!! wat is die babel toch slecht geworden bij ajax, zijn hele bal aanname is kut, schoten lijken em ook niet meer te lukken.... Strik erom en Weg ermee!quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Grimm het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat de rivaliteit tussen man city en man utd groter is dan tussen leeds en man utd?
Je kan met een gerust hart een man city pub inlopen met je man utd shirthje, maar probeer maar ns een leeds utd pub binnen te lopen met je man utd shirtje
quote:John Terry heeft geen overeenstemming bereikt met Chelsea over een nieuw contract. De verdediger heeft inmiddels zijn jawoord gegeven aan Internazionale, dat de bankrekening van de Londenaren met twintig miljoen euro zal verrijken. (Corriere dello Sport)
En anders gaat ie naar AC Milaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef rubbereend het volgende:
dan komt Alex sowieso naar Londen
Bron?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:15 schreef MaxPower het volgende:
Alves voor 25m naar Barcelona.
25 miljoen, daar geloof ik echt niks van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:15 schreef MaxPower het volgende:
Als de vraagprijs van Heerenveen maar 20 miljoen is zal Barca wel zo coulant zijn om 25 miljoen te betalenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:15 schreef MaxPower het volgende:
Tuurlijk Max.....tuurlijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:36 schreef MaxPower het volgende:
De vraagprijs was in oktober vorig jaar 20 miljoen. Ondertussen heeft hij 20 goals meer gescoord.
Dat is geen gerucht, dat is al bevestigdquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef Lionheaad het volgende:
Laurent Delorge van ADO transfervrij naar Ajax
bron: VI
quote:Eto'o Is Top Target
Sir Alex Ferguson has identified Barcelona’s Samuel Eto’o as Manchester United’s No 1 summer transfer target. The United boss has said he hopes to make three major signings to strengthen the new Premier League champions and Sportsmail understands the first steps have already been taken to sign Cameroon striker Eto’o, 26, for around £27million. Pini Zahavi, the Israeli super agent whose son Alex is a youth team striker at Barcelona, is being enlisted to try to complete the deal, while Eto’o’s friendship with Rio Ferdinand — who interestingly is a client of Zahavi’s — is also thought to be a factor in United’s favour. Eto’o has been unsettled at the Nou Camp since a fall-out with manager Frank Rijkaard and team-mate Ronaldinho in February.
Matt Lawton, Daily Mail
En dat i.c.m. de transfer van Alves naar Barça maakt 't allemaal wat realistischer natuurlijkquote:The transfer targets come thick and fast. The Mirror claims United will sign Sporting Lisbon winger Nani for £17.5million, and also speculates that United could be interested in activating Michael Owen's £9million release clause from Newcastle.
35 miljoen hoorde ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:36 schreef MaxPower het volgende:
De vraagprijs was in oktober vorig jaar 20 miljoen. Ondertussen heeft hij 20 goals meer gescoord.
Zal wel gekelderd zijn vanwege zijn vele blessureleed..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:54 schreef Nywuob het volgende:
Heeft Owen een minimale ontsnappingsclausule van maar 9 miljoen pond? Hij is toch voor 25 miljoen euro gehaald?
Ja en misschien is 't zo'n clausule dat ie bij 'n betere club mag vertrekken voor 9 mln of zo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zal wel gekelderd zijn vanwege zijn vele blessureleed..![]()
Dan zou Newcastle genaaid zijn zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ja en misschien is 't zo'n clausule dat ie bij 'n betere club mag vertrekken voor 9 mln of zo?
Ze hebben Obafemi Martins toch nogquote:
Ik geloof er vrij weinig vanquote:
De Kloon van Babel voetbalt al bij Arsenalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef andre347 het volgende:
[..]
Babel past wel bij Arsenal, ze spelen daar vaak met 2 spitsen en in dat systeem is Babel goed, integendeel bij Ajax, dan spelen ze 4-3-3 waar Babel gedegradeerd is tot buitenspeler...![]()
Maar ik betwijfel of het PSV lukt om hem naar Eindhoven te halen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zè Roberto is zou voor een PSV een TOP aankoop zijn.
Is al heel lang bekend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
De jonge Brusselaar Anthony van den Borre (Anderlecht) naar Fiorentina
Proberen kan altijd. En PSV heeft genoeg te biedenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar ik betwijfel of het PSV lukt om hem naar Eindhoven te halen.
Onder Keane zal 't geen Dikke Theo meer zijn gok ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:11 schreef Nywuob het volgende:
Sunderland wil meteen weer degraderen zeker.
Das veel voor die gekke Afrikaan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef marnixds het volgende:
off topic, dit stond ook in The Sun: MARK HUGHES reckons Blackburn have finally found their new Alan Shearer in Benni McCarthy.
30 miljoen waard......
16 goals bij Blackburn, gaat wel ok met hem maar idd, niet zo'n super spits. Beetje de opvolger van Jardel in dat opzicht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef Kadoc het volgende:
30 miljoen voor een 30-jarige matige spits.
Alves heeft er al 6 inliggen dit seizoen... hoezo kun je niet scoren uit een vrije trap??quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zonneveld is nutteloos je kan immers niet scoren uit een vrije trap
Nee Delorge, daar wordt je wel lekker warm van?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Wooldoor het volgende:
nou nou eerst al van der Leegte als gerucht naar PSV en nu Zonneveld het is duidelijk dat Ronald Koeman weer koopkriebels krijgt
Dat is nog nooit voor gekomen iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
je kan immers niet scoren uit een vrije trap
Of Delorge en Bakigioglüquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Wooldoor het volgende:
nou nou eerst al van der Leegte als gerucht naar PSV en nu Zonneveld het is duidelijk dat Ronald Koeman weer koopkriebels krijgt
Inderdaad dat lukt nooit en het enige wat belangrijk is zijn toch de vrije trappenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zonneveld is nutteloos je kan immers niet scoren uit een vrije trap
Volgens mij is dat een quote van ene Henk ten Cate.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alves heeft er al 6 inliggen dit seizoen... hoezo kun je niet scoren uit een vrije trap??
Zonneveld lijkt me een prima aanwinst voor PSV's linkerkant.. Enige risico mijns inziens dat 'ie in het verleden nogal wat blessureleed heeft gekend (al heeft die dit seizoen weinig gemist) en relatief veel kaarten pakt..
Hij scoort ieder seizoen er een stuk of 4 en legt er een stuk of 6 voor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad dat lukt nooit en het enige wat belangrijk is zijn toch de vrije trappen
Delorge is niet slecht, Zonneveld is niet slecht, vdLeegte is niet slecht en Lindenbergh is niet slecht. Natuurlijk zijn het geen toppers, maar ze zijn - misschien op Lindenbergh na - ook niet voor de basis gehaald.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef BigFire het volgende:
wat is er in vredesnaam aan de hand met de grote clubs??
Ajax haalt Delorge
Psv wil Zonneveld en vd Leegte
feyenoord wil Lindenbergh
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |