Crespo wilt niet terug.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chelsea kan beter Crespo terughalen
Crespo is de moeilijkste niet.quote:
Volgens Franse media hebben Ajax en Fiorentina officeel hun interesse voor Motta kenbaar gemaakt aan Barcelona, Internazionale wordt niet genoemd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Pritt het volgende:
Motta naar Ajax.
Die doen we maar af als een hele grote roddel.
Ze bieden 14 miljoen. Daarvoor krijgen ze een shirt met handtekening.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat ze die niet kunnen betalen
Voor dat geld kan PSV hem bijna zelf kopen. Kunnen ze onder supporters geen inzamelingsactie houden voor Alex?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:12 schreef Radegast het volgende:
En misschien weet een Italie-kenner (DIGGER ofzo) hier meer van:
Er zou een afspraak zijn tussen Chelsea en Milan dat wanneer het Chelsea niet lukt om een werkvergunning voor Alex te regelen om in Engeland te voetballen, hij voor 11 miljoen euro verkocht zal worden aan Milan.
Volgens Dagblad de Limburger staat ie open voor een vertrek naar Sittard, omdat ie het een leuke club vindtquote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef MaxPower het volgende:
Dat moet een verdomd lastige keuze zijn voor Davy
Op amateurbasisquote:
Of McDonald Marigaquote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Devano het volgende:
Voor de positie centraal op het middenveld halen ze Boussoufa (Als Sneijder weggaat).
Boussaffa is toch een flankspeler?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Devano het volgende:
Ik neem aan dat Motta interessant is voor Ajax omdat hij ook centraal achterin uit de voeten kan. Daarmee zou hij dan de opvolger worden van Grygera. Voor de positie centraal op het middenveld halen ze Boussoufa (Als Sneijder weggaat).
Het lijkt me in ieder geval sterk dat je Motta voor de bank haalt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef Happel het volgende:
Laat ik dit eens in de gaten gaan houden, misschien komt Feijenoord een keertje terug in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |