Grappig, hoe die geruchten ontstaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De bank waar een vriend van mij werkt doet de financien van van Bronckhorst en van Hooijdonk, en die wist mij te vertellen dat van Bronckhorst zeker terug naar Nederland komt. Die gaat dus ofwel naar Feyenoord, ofwel naar PSV.
Het lijkt mij onzin.quote:
Feijenoord weet inderdaad altijd een heleboel binnenkamers te houden jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef Panick het volgende:
[..]
Het lijkt mij onzin.
Ik heb bij de ABN-AMRO gewerkt en had toegang tot alle rekeningen.. Maar alles wat met Ajax te maken had, was zelfs voor het personeel ontoegankelijk.
Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk dus.
bookmark?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:38 schreef Paaskonijn het volgende:
tvp
quote:
Makaay loopt niet warm voor PSV
Geschreven door Bart Kruyt op zaterdag, 5 mei om 13:36
PSV lijkt Roy Makaay van het verlanglijstje te moeten schrappen. De Nederlandse spits van Bayern München zegt in het Algemeen Dagblad zich nog altijd goed te voelen bij zijn huidige werkgever. Een transfer naar Eindhoven wordt daarom niet gezien als een optie.
Liever blijft Makaay zijn doelpunten maken voor Der Rekordmeister. "Ik heb nog geen signaal gekregen dat Bayern me beu is", aldus de 32-jarige aanvaller. "Ik heb gehoord dat PSV interesse zou hebben, maar in principe wil ik mijn contract bij Bayern gewoon uitdienen."
Makaay heeft nog een eenjarig contract in München. Mocht de Zuid-Duitse formatie dus nog geld willen vragen voor haar spits, dan moet het deze zomer zaken doen. Tot een verlenging van de verbintenis is het nog niet gekomen.
PSV lijkt ook Claudio Pizarro, de andere spits van Bayern München, uit het hoofd te moeten zetten. De Peruviaan zou in de belangstelling staan van Werder Bremen en ziet een terugkeer naar zijn oude werkgever wel zitten. Ook Roque Santa Cruz lijkt niet voor een Nederlands avontuur te willen gaan kiezen.
quote:'Fiorentina nagenoeg rond met Senna'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 5 mei om 07:58
Volgens meerdere Italiaanse en Spaanse sportkranten zal Marcos Senna zo goed als zeker vanaf komende zomer voor Fiorentina uitkomen. De middenvelder van Villarreal zou zelfs al een voorcontract hebben getekend bij de club uit Florence.
Hopelijk transfervrij dan en alleen als Culina en Vayrinen vertrekkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:37 schreef Urquhart het volgende:
Tommie van der Leegte van Wolfsburg naar PSV
quote:Chelsea striker Andriy Shevchenko could be set to move to Spanish giants Barcelona with Samuel Eto'o heading to Stamford Bridge in exchange.
The Daily Mail are reporting that Barcelona are keen on signing Ukraine International Andriy Shevchenko and are believed to be prepared to offer Samuel Eto'o in exchange to get their man.
Shevchenko has struggled to settle in the Premiership and has scored just 13 goals in 41 appearances for the reigning Champions. The Ukrainian may jump at the chance to escape Stamford Bridge should Barcelona firm up their interest.
dat zijn dan wel weer de leuke nieuwtjesquote:Jesse Pastoors, de aanvaller van hoofdklasser Babberich is op proef bij het Maleisische Johor FC
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
/5/2007 - Telegraaf: Bakircioglu kiest voor Ajax
Gelukkig niet naar PSV
Geen idee of hij komt maar als hij komt levert dat minimaal een miljoen euro aan sponsorgeld op per jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat Ajax Tommy van der Leegte niet kon krijgen, lijkt me echt nog een topper![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee of hij komt maar als hij komt levert dat minimaal een miljoen euro aan sponsorgeld op per jaar
Omdat hij toevallig uit de buurt komt? Denk niet dat er zo'n boost qua inkomsten uit te genereren zijn.quote:
Nee, omdat zn vader groot sponsor is..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij toevallig uit de buurt komt? Denk niet dat er zo'n boost qua inkomsten uit te genereren zijn.
Ow dat wist ik niet!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, omdat zn vader groot sponsor is..
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Pritt het volgende:
Motta naar Ajax.
Die doen we maar af als een hele grote roddel.
quote:Motta zou Ajax wel zien zitten
BRON: ATB
http://www.atbnoticias.es/noticia.ph...ion=0&id=19097
Op een persconferentie van Barcelona liet Thiago Motta weten rekening te houden met een vertrek. Zijn naam wordt al geruime tijd als speler die aan het einde van het seizoen moet vertrekken bij de club. Hij heeft nog een doorlopend contract van het jaar. Geconfronteerd met de geruchten van de interesse van Ajax, liet hij weten blij te zijn als Ajax inderdaad interesse zou hebben. 'Maar het is moeilijk om dit soort berichten te geloven, want volgens de berichten zou ik dit seizoen al naar 20 andere clubs zijn gegaan.'
Ajax en Barca kunnen wel een samenwerkingsverband gaan beginnen.quote:Van Geel liet deze week nog weten in het Algemeen Dagblad dat de club zich oriënteert bij Barcelona op spelers die moeten vertrekken, danwel spelers die gehuurd kunnen worden.
Ajax gaat dus weer niet voor de titel. Mooiquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ajax en Barca kunnen wel een samenwerkingsverband gaan beginnen.![]()
Gabri doet het idd verschrikkelijk slecht dit seizoen.......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:56 schreef Grimm het volgende:
Pfff afvallige Barca spelers kopen of huren, zo word je natuurlijk nooit weer de beste van europa of de wereld, Ajax heeft dus drastisch de doelstelling bij gedraaid![]()
Nee, redelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef Panick het volgende:
[..]
Gabri doet het idd verschrikkelijk slecht dit seizoen........
Ow ja Roger kwam dit seizoen ook van Barca jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, redelijk.
Toppertje hoor die Roger en nu ook Motta
Zelfs Maduro is beterquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo'n speler is ook nog is tering duur. Je kan beter een talent halen die goedkoper en in potentie beter is.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
dat zijn dan wel weer de leuke nieuwtjes.
Mwoah, Motta is een speler die CL ervaring met zich meebrengt, plus naast enorme toppers heeft gevoetbald, alleen om zijn kennis is hij de koop al dubbel en dwars waard...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo'n speler is ook nog is tering duur. Je kan beter een talent halen die goedkoper en in potentie beter is.
Dit is het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Motta naar Ajaxquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mwoah, Motta is een speler die CL ervaring met zich meebrengt, plus naast enorme toppers heeft gevoetbald, alleen om zijn kennis is hij de koop al dubbel en dwars waard...
Zijn we het daar over eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Motta naar Ajax![]()
Ja, maar die ervaring hebben Gabri en Davids op 't middenveld al welquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mwoah, Motta is een speler die CL ervaring met zich meebrengt, plus naast enorme toppers heeft gevoetbald, alleen om zijn kennis is hij de koop al dubbel en dwars waard...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben voor PSV dus ik heb graag dat Ajax haar eigen ramen ingooit
Zeggen dat je van voetbal houdt en dan PSV supporten
Nee van der Leegte is wereldsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben voor PSV dus ik heb graag dat Ajax haar eigen ramen ingooit
Zeggen dat je van voetbal houdt en dan Motta halen
Oom en die is ook commissaris van PSV. De pa van Tommy is de oprichter van VDL.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, omdat zn vader groot sponsor is..
wat een zak hooi si die gast ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
/5/2007 - Telegraaf: Bakircioglu kiest voor Ajax
(Gepost door RvN)
Volgens De Telegraaf heeft Bakircioglu gekozen voor een transfer naar Ajax. Daarmee troeft Ajax onder andere PSV af.
PSV Netwerk
Begin volgende week moet Ajax de gesprekken over de transfersom nog afronden met FC Twente, maar omdat Bakircioglü een vaste afkoopsom van 1,3 miljoen euro in zijn contract heeft, worden er geen problemen verwacht.
Gelukkig niet naar PSV
inderdaad, niet iedereen wil blijkbaar om de prijzen spelenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:54 schreef PizzaSalami het volgende:
Vooruitziend typje die gast. Uiteindelijk ga je voor kwaliteit, dus niet voor psv.
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik lach me binnenkort kapot om dit topic als Koeman bij psv blijft.
Crespo wilt niet terug.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chelsea kan beter Crespo terughalen
Crespo is de moeilijkste niet.quote:
Volgens Franse media hebben Ajax en Fiorentina officeel hun interesse voor Motta kenbaar gemaakt aan Barcelona, Internazionale wordt niet genoemd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Pritt het volgende:
Motta naar Ajax.
Die doen we maar af als een hele grote roddel.
Ze bieden 14 miljoen. Daarvoor krijgen ze een shirt met handtekening.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat ze die niet kunnen betalen
Voor dat geld kan PSV hem bijna zelf kopen. Kunnen ze onder supporters geen inzamelingsactie houden voor Alex?quote:Op maandag 7 mei 2007 02:12 schreef Radegast het volgende:
En misschien weet een Italie-kenner (DIGGER ofzo) hier meer van:
Er zou een afspraak zijn tussen Chelsea en Milan dat wanneer het Chelsea niet lukt om een werkvergunning voor Alex te regelen om in Engeland te voetballen, hij voor 11 miljoen euro verkocht zal worden aan Milan.
Volgens Dagblad de Limburger staat ie open voor een vertrek naar Sittard, omdat ie het een leuke club vindtquote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef MaxPower het volgende:
Dat moet een verdomd lastige keuze zijn voor Davy
Op amateurbasisquote:
Of McDonald Marigaquote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Devano het volgende:
Voor de positie centraal op het middenveld halen ze Boussoufa (Als Sneijder weggaat).
Boussaffa is toch een flankspeler?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Devano het volgende:
Ik neem aan dat Motta interessant is voor Ajax omdat hij ook centraal achterin uit de voeten kan. Daarmee zou hij dan de opvolger worden van Grygera. Voor de positie centraal op het middenveld halen ze Boussoufa (Als Sneijder weggaat).
Het lijkt me in ieder geval sterk dat je Motta voor de bank haalt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef Happel het volgende:
Laat ik dit eens in de gaten gaan houden, misschien komt Feijenoord een keertje terug in dit topic.
OMG dat hoop ik toch niet hèquote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef DANILXL het volgende:
ronald koeman naar newcastle united
Allerdyce gaat daar al heenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef DANILXL het volgende:
ronald koeman naar newcastle united
Koeman heeft in zijn eentje als trainer al meer gewonnen dan NUFC in 150 jaarquote:
Maak je bron maar dood dan .. . .quote:Op maandag 7 mei 2007 14:12 schreef Fetai het volgende:
Betrouwebare bronnen hebben mij verteld dat Ronald Koeman zeer binnenkort ontslagen wordt. PSV is al bezig met een vervanger, Van Marwijk, die een avontuur bij PSV wél ziet zitten.
Zal ik zeker doen, wat een mafkeesquote:Op maandag 7 mei 2007 15:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maak je bron maar dood dan .. . .
quote:Motta sluit Ajax-transfer niet uit
Thiago Motta zou een transfer naar Ajax niet bij voorbaat afwijzen. Dit liet de middenvelder maandag weten nadat bekend werd dat de Amsterdammers een oogje op hem hebben.
"De interesse is nieuw voor me. Bij voorbaat wijs ik de interesse niet af", reageert de Braziliaans/Italiaanse middenvelder tegenover Eurosport. "Het is een goede zaak dat andere clubs me willen hebben. Aan het eind van het seizoen beslis ik over mijn toekomst."
Naast Motta zou Ajax ook interesse hebben voor zijn clubgenoot Bojan.
Misschien samen met Elmanderquote:Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
Melchiot kan naar Lyon.
Lijkt me stug dat hij haalbaar is maar het is wel gek dat hij eerst Nederland uitgejaagd wordt en nu wel terug kan komenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef -J-D- het volgende:
NEC onderneemt een serieuze poging om Nando Rafael in te lijven. De club
heeft afgelopen weekend de 23-jarige aanvaller gepolst om te informeren
of hij interesse heeft in een overgang naar Nijmegen.
Rafael speelt nu bij Borussia Mönchengladbach. In 18 duels scoorde hij
tot nu toe 3 keer. De Duitse ploeg komt volgend seizoen uit in de Tweede
Bundesliga, hetgeen mogelijk een overgang naar NEC vergemakkelijkt.
Ook Matthew Amoah (Borussia Dortmund, oud-Vitesse) staat nog steeds op
het verlanglijstje van NEC.
Omdat hij nu een duits paspoort heeftquote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat hij haalbaar is maar het is wel gek dat hij eerst Nederland uitgejaagd wordt en nu wel terug kan komen
Ik zou het ook een mooie stunt vindenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat hij haalbaar is maar het is wel gek dat hij eerst Nederland uitgejaagd wordt en nu wel terug kan komen
Blijft gekquote:
Zullen ze bij IJsselmeervogels niet blij mee zijn. Heb op hun doorgaans goed ingelichte forum nog niets gelezen erover.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:
Lok naar Wisla Krakow
quote:'Cees Lok in beeld bij wispelturig Wisla'
7/5/2007 11:47
Cees Lok wordt in verband gebracht met de Poolse topclub Wisla Kraków. Die club ontsloeg dit seizoen al drie trainers.
Lok, dit seizoen trainer van zaterdaghoofdklasser IJsselmeervogels, is volgens BN/De Stem kandidaat voor de vacante trainersfunctie bij Wisla Kraków. Die club behaalde in 2005 het landskampioenschap van Polen en werd vorig jaar tweede. De Nederlandse coach ondervindt volgens het Duitse blad Kicker concurrentie van Jürgen Röber.
De Poolse club, die dit seizoen in het UEFA Cup-toernooi door Feyenoord werd uitgeschakeld, begon dit seizoen met Dan Petrescu. De Roemeen werd half september al de laan uitgestuurd. Zijn opvolger Dragomir Okuka hield het tot december vol, en trainer nummer drie Adam Nawalka vertrok vorige maand.
Lok, voormalig speler van onder meer NEC, baarde in december 2005 opzien door op te stappen bij NEC om vervolgens te belanden bij NAC Breda, waar hij in april 2006 alweer vertrok.
http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=50494quote:Op maandag 7 mei 2007 20:20 schreef methodmich het volgende:
Dank J-D, zal hem zo eens daar op het forum plempen.
Van welke site kwam ie officieel?
Het is al jaren andersom geweestquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef andre347 het volgende:
[..]
Lekker naar Polen, ze hebben de smaak te pakken met Nederlanders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |