Grappig, hoe die geruchten ontstaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
De bank waar een vriend van mij werkt doet de financien van van Bronckhorst en van Hooijdonk, en die wist mij te vertellen dat van Bronckhorst zeker terug naar Nederland komt. Die gaat dus ofwel naar Feyenoord, ofwel naar PSV.
Het lijkt mij onzin.quote:
Feijenoord weet inderdaad altijd een heleboel binnenkamers te houden jaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef Panick het volgende:
[..]
Het lijkt mij onzin.
Ik heb bij de ABN-AMRO gewerkt en had toegang tot alle rekeningen.. Maar alles wat met Ajax te maken had, was zelfs voor het personeel ontoegankelijk.
Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk dus.
bookmark?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:38 schreef Paaskonijn het volgende:
tvp
quote:
Makaay loopt niet warm voor PSV
Geschreven door Bart Kruyt op zaterdag, 5 mei om 13:36
PSV lijkt Roy Makaay van het verlanglijstje te moeten schrappen. De Nederlandse spits van Bayern München zegt in het Algemeen Dagblad zich nog altijd goed te voelen bij zijn huidige werkgever. Een transfer naar Eindhoven wordt daarom niet gezien als een optie.
Liever blijft Makaay zijn doelpunten maken voor Der Rekordmeister. "Ik heb nog geen signaal gekregen dat Bayern me beu is", aldus de 32-jarige aanvaller. "Ik heb gehoord dat PSV interesse zou hebben, maar in principe wil ik mijn contract bij Bayern gewoon uitdienen."
Makaay heeft nog een eenjarig contract in München. Mocht de Zuid-Duitse formatie dus nog geld willen vragen voor haar spits, dan moet het deze zomer zaken doen. Tot een verlenging van de verbintenis is het nog niet gekomen.
PSV lijkt ook Claudio Pizarro, de andere spits van Bayern München, uit het hoofd te moeten zetten. De Peruviaan zou in de belangstelling staan van Werder Bremen en ziet een terugkeer naar zijn oude werkgever wel zitten. Ook Roque Santa Cruz lijkt niet voor een Nederlands avontuur te willen gaan kiezen.
quote:'Fiorentina nagenoeg rond met Senna'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 5 mei om 07:58
Volgens meerdere Italiaanse en Spaanse sportkranten zal Marcos Senna zo goed als zeker vanaf komende zomer voor Fiorentina uitkomen. De middenvelder van Villarreal zou zelfs al een voorcontract hebben getekend bij de club uit Florence.
Hopelijk transfervrij dan en alleen als Culina en Vayrinen vertrekkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:37 schreef Urquhart het volgende:
Tommie van der Leegte van Wolfsburg naar PSV
quote:Chelsea striker Andriy Shevchenko could be set to move to Spanish giants Barcelona with Samuel Eto'o heading to Stamford Bridge in exchange.
The Daily Mail are reporting that Barcelona are keen on signing Ukraine International Andriy Shevchenko and are believed to be prepared to offer Samuel Eto'o in exchange to get their man.
Shevchenko has struggled to settle in the Premiership and has scored just 13 goals in 41 appearances for the reigning Champions. The Ukrainian may jump at the chance to escape Stamford Bridge should Barcelona firm up their interest.
dat zijn dan wel weer de leuke nieuwtjesquote:Jesse Pastoors, de aanvaller van hoofdklasser Babberich is op proef bij het Maleisische Johor FC
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
/5/2007 - Telegraaf: Bakircioglu kiest voor Ajax
Gelukkig niet naar PSV
Geen idee of hij komt maar als hij komt levert dat minimaal een miljoen euro aan sponsorgeld op per jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat Ajax Tommy van der Leegte niet kon krijgen, lijkt me echt nog een topper![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee of hij komt maar als hij komt levert dat minimaal een miljoen euro aan sponsorgeld op per jaar
Omdat hij toevallig uit de buurt komt? Denk niet dat er zo'n boost qua inkomsten uit te genereren zijn.quote:
Nee, omdat zn vader groot sponsor is..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij toevallig uit de buurt komt? Denk niet dat er zo'n boost qua inkomsten uit te genereren zijn.
Ow dat wist ik niet!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, omdat zn vader groot sponsor is..
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Pritt het volgende:
Motta naar Ajax.
Die doen we maar af als een hele grote roddel.
quote:Motta zou Ajax wel zien zitten
BRON: ATB
http://www.atbnoticias.es/noticia.ph...ion=0&id=19097
Op een persconferentie van Barcelona liet Thiago Motta weten rekening te houden met een vertrek. Zijn naam wordt al geruime tijd als speler die aan het einde van het seizoen moet vertrekken bij de club. Hij heeft nog een doorlopend contract van het jaar. Geconfronteerd met de geruchten van de interesse van Ajax, liet hij weten blij te zijn als Ajax inderdaad interesse zou hebben. 'Maar het is moeilijk om dit soort berichten te geloven, want volgens de berichten zou ik dit seizoen al naar 20 andere clubs zijn gegaan.'
Ajax en Barca kunnen wel een samenwerkingsverband gaan beginnen.quote:Van Geel liet deze week nog weten in het Algemeen Dagblad dat de club zich oriënteert bij Barcelona op spelers die moeten vertrekken, danwel spelers die gehuurd kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |