abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49044083
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:54 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ajax en Barca kunnen wel een samenwerkingsverband gaan beginnen.
Ajax gaat dus weer niet voor de titel. Mooi
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:53:58 #127
155384 Panick
Infidel.
pi_49044122
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:56 schreef Grimm het volgende:
Pfff afvallige Barca spelers kopen of huren, zo word je natuurlijk nooit weer de beste van europa of de wereld, Ajax heeft dus drastisch de doelstelling bij gedraaid
Gabri doet het idd verschrikkelijk slecht dit seizoen....... .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_49044185
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef Panick het volgende:

[..]

Gabri doet het idd verschrikkelijk slecht dit seizoen....... .
Nee, redelijk.

Toppertje hoor die Roger en nu ook Motta
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49044202
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, redelijk.

Toppertje hoor die Roger en nu ook Motta
Ow ja Roger kwam dit seizoen ook van Barca ja
pi_49044231
Zo'n speler is ook nog is tering duur. Je kan beter een talent halen die goedkoper en in potentie beter is.
pi_49044239
Afvallige Barca spelers
pi_49044269
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo'n speler is ook nog is tering duur. Je kan beter een talent halen die goedkoper en in potentie beter is.
Zelfs Maduro is beter
pi_49044359
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zelfs Maduro is beter
Owja, je zou hem bijna vergeten .
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:28:10 #134
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49045223
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:07 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

dat zijn dan wel weer de leuke nieuwtjes .

In het verleden heeft ie ook nog bij Vites gezeten toen naar de Graafschap en vanuit daar naar Baberich .
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 20:30:39 #135
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49045302
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mwoah, Motta is een speler die CL ervaring met zich meebrengt, plus naast enorme toppers heeft gevoetbald, alleen om zijn kennis is hij de koop al dubbel en dwars waard...
pi_49045379
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mwoah, Motta is een speler die CL ervaring met zich meebrengt, plus naast enorme toppers heeft gevoetbald, alleen om zijn kennis is hij de koop al dubbel en dwars waard...
Dit is het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Motta naar Ajax
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 20:37:55 #137
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49045528
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dit is het eerste wat in mij opkomt als ik denk aan Motta naar Ajax
Zijn we het daar over eens
pi_49045585
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja, maar die ervaring hebben Gabri en Davids op 't middenveld al wel .
pi_49045603
Ik ben voor PSV dus ik heb graag dat Ajax haar eigen ramen ingooit

Zeggen dat je van voetbal houdt en dan Motta halen
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 20:41:02 #140
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49045617
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Zeggen dat je van voetbal houdt en dan PSV supporten
pi_49045686
Ik hou van voetbal zolang PSV niet speelt
  zaterdag 5 mei 2007 @ 22:27:15 #142
168255 J.Herrer
pi_49048524
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Zeggen dat je van voetbal houdt en dan Motta halen
Nee van der Leegte is werelds
Motta is echt wel een goede speler
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_49048632
Tja als ik zou moeten kiezen tussen v/d Leegte of Motta, dan wist ik het wel
pi_49049236
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Nee, omdat zn vader groot sponsor is..
Oom en die is ook commissaris van PSV. De pa van Tommy is de oprichter van VDL.

Diegene die het wijf neukt vn Sziommer mag sws naar PSV komen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 mei 2007 @ 02:45:47 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49054199
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
/5/2007 - Telegraaf: Bakircioglu kiest voor Ajax
(Gepost door RvN)

Volgens De Telegraaf heeft Bakircioglu gekozen voor een transfer naar Ajax. Daarmee troeft Ajax onder andere PSV af.
PSV Netwerk
Begin volgende week moet Ajax de gesprekken over de transfersom nog afronden met FC Twente, maar omdat Bakircioglü een vaste afkoopsom van 1,3 miljoen euro in zijn contract heeft, worden er geen problemen verwacht.

Gelukkig niet naar PSV
wat een zak hooi si die gast ook Eerst zeggen dat je alleen naar een club wil die CL speelt en nu al voor Ajax kiezen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 6 mei 2007 @ 02:54:51 #146
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_49054290
Vooruitziend typje die gast. Uiteindelijk ga je voor kwaliteit, dus niet voor psv.
Secrets never die. Only people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 mei 2007 @ 03:02:38 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49054373
quote:
Op zondag 6 mei 2007 02:54 schreef PizzaSalami het volgende:
Vooruitziend typje die gast. Uiteindelijk ga je voor kwaliteit, dus niet voor psv.
inderdaad, niet iedereen wil blijkbaar om de prijzen spelen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 6 mei 2007 @ 03:03:49 #148
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_49054386
Ik lach me binnenkort kapot om dit topic als Koeman bij psv blijft .
Secrets never die. Only people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 mei 2007 @ 03:05:24 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49054402
quote:
Op zondag 6 mei 2007 03:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik lach me binnenkort kapot om dit topic als Koeman bij psv blijft .
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 6 mei 2007 @ 12:20:05 #150
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49058142
In de wandelgangen (zondag)
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 6 mei om 12:03

Tjeerd Korf gaat zijn loopbaan voortzetten bij Excelsior. De snelle linkerspits komt over van FC Zwolle. Waarschijnlijk wordt de transfer maandag afgerond. (Voetbalzone)

Jerzy Dudek keert mogelijk terug bij Feyenoord. De Poolse doelman kan bij Liverpool niet rekenen op een basisplaats en zou graag terugkeren naar Nederland. Mocht Dudek daadwerkelijk naar Rotterdam komen, dan vertrekt Henk Timmer. De goalie zou dan naar het buitenland willen. (Voetbalzone)

In navolging van Javier Mascherano hoopt Liverpool ook diens landgenoot Carlos Tevéz over te nemen van West Ham United. De Argentijnse aanvaller speelt sinds afgelopen zomer bij The Hammers, maar zou niet gelukkig zijn in Londen. Een transfer naar Liverpool, waar een grote Spaans-sprekende enclave zit, zou uitkomst kunnen bieden. (The People)

AS Roma heeft belangstelling voor een aanvaller van Lille OSC. Het zou gaan om de Nigeriaanse spits Pascal Odemwingie. De Italiaanse club zou een slordige 10 miljoen euro op tafel willen leggen voor Odemwingie. (L'Equipe

PSV krijgt concurrentie in de strijd om Claudio Pizarro. De Peruaanse spits van Bayern München staat eveneens in de belangstelling van Chelsea. De Londense club zou de aanvaller komende zomer naar Stamford Bridge willen halen. (The News of the World)

Nicolas Anelka prijkt bovenaan het verlanglijstje van Juventus. De aanvaller van Bolton Wanderers zou in Turijn de opvolger moeten worden van David Trezequet, die sterk overweegt om te vertrekken. Trainer Didier Deschamps zou een slordige 15 miljoen euro op tafel willen leggen voor Anelka. (Daily Mirror)

Ruud Gullit is in beeld voor het trainersschap van Fulham. De voormalige sterspeler van AC Milan moet bij de Londense club de opvolger worden van de onlangs vertrokken Chris Coleman. Gullit werkte in Engeland eerder als manager voor Chelsea en Newcastle United. In Nederland coachte hij Feyenoord. (Mail on Sunday)

Arsenal staat dichtbij een akkoord met een Poolse doelman. De Londense club zou zich komende zomer gaan versterken met Lukasz Fabianski. De goalie komt over van Legia Warschau en moet tweede doelman worden achter Jens Lehmann.

Oranje U17 moet het Jeugd-EK in België voortzetten zonder Daley Blind. De talentvolle verdediger van Ajax heeft gisteren in het groepsduel tegen IJsland een zware blessure opgelopen. Naar verluidt heeft Blind jr. zijn enkelbanden ingescheurd. Oranje won het duel overigens wel met 3-0.

In navolging van Arsenal heeft ook Chelsea een nieuwe doelman op het oog. De scouts van The Blues hebben hun oog laten vallen op de 16-jarige Tsjech Jan Sebek. De talentvolle goalie wordt in eigen land vergeleken met Peter Cech. Hij wordt ook gevolgd door Slavia en Sparta Praag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')