Uit datzelfde artikel:quote:
Als ze nu ook nog Makaay weten te strikken...quote:
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:51 schreef sjimz het volgende:
Als ik Farfan was en Sevilla wilde me hebben, dan was ik vertrokken!
Stadiontour is maar 10 euro, dus voor het geld hoeft hij het niet te latenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Grimm het volgende:
Ik hoorde aan de bar vanavond dat Alves naar Real Madrid gaat
Ook dat is tegenwoordig geen zekerheidje meerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nee hehe, ik ben de barman, dus was niet dronken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Stadiontour is maar 10 euro, dus voor het geld hoeft hij het niet te laten
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dan doe ik ook maar even meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
quote:PSV ace linked with Premiership
Thu, May 03 2007 11:50
PSV Eindhoven ace Arouna Kone has been linked with a summer move to the Premiership, with Arsenal leading the chase to sign him.
The Ivory Coast international has impressed during his time at PSV, helping them reach the quarter-finals of the Champions League - where they lost to finalists Liverpool.
Arsenal boss Arsene Wenger has had Gunners scouts watching the 23-year-old in recent weeks while Manchester United, the club he supported as a boy, are also believed to be interested.
It is understood that Kone, who joined PSV from fellow Dutch side Roda JC in 2005, is keen on a switch to England and a £4million deal could be in the offing.
Kone has scored 15 goals for PSV this season and they want to keep him, but they know they stand little chance of stopping him moving.
Dan zullen ze toch minimaal het dubbele moeten betalen willen ze hem daadwerkelijk losweken.quote:
Inderdaad, hij is voor 9m gekomen, dan gaan ze hem niet voor 6m laten vertrekken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch minimaal het dubbele moeten betalen willen ze hem daadwerkelijk losweken.
Nou idd met 15m is dat ook wel beklonken dacht ik, godskriebel wat weer veel geld, net zoals met Hargreavesquote:
Idd. Op zich wel een typische Arsenal-aankoop, lijkt me.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is voor 9m gekomen, dan gaan ze hem niet voor 6m laten vertrekken.
Ja, dat zeker wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Idd. Op zich wel een typische Arsenal-aankoop, lijkt me.
dubbele? Als we de 9 miljoen die we hebben betaald terug krijgen ben ik tevredenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch minimaal het dubbele moeten betalen willen ze hem daadwerkelijk losweken.
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dubbele? Als we de 9 miljoen die we hebben betaald terug krijgen ben ik tevreden
Nou nou nou direct de beste speler is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
Sandor van der Heide (ONS Sneek) maakt mogelijk zijn rentree in het profvoetbal bij Cambuur Leeuwarden. Zou opmerkelijk zijn, aangezien Van der Heide volledig was afgeknapt op het wereldje. Qua kwaliteiten kan hij het makkelijk aan. Sterker nog, hij zou direct de beste speler zijn bij Cambuur.
Niks overdrevens aan hoor. Het huidige Cambuur is echt niet veel soeps. Destijds wilden eredivisieclubs hem nog hebben, maar hij was het helemaal zat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:18 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou nou nou direct de beste speler is ook wat overdreven
Wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:03 schreef sjimz het volgende:
Marko Marin naar Ajax.
Allo uliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |