Feyenoord gaat nog een Magrão proberen.quote:De Rotterdammers onderhandelen met Yokohama Flügels Marinos om Márcio Rodrigues - voetbalnaam Magrão - los te weken.
waar speelt die 1e eigelijk ??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Miljoenen transfers, kom maar op.
[..]
Feyenoord gaat nog een Magrão proberen.
Klose had toch bij Barca een voorcontract getekend?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:43 schreef Terreros85 het volgende:
David Villa naar FC Barcelona of Chelsea deze zomer volgens AS
Vanuit Japan? Dat wordt een toppertje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alleen is dit wel een topper. Meteen de beste voetballer van Feyenoordquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat is het voor soort speler? Op welke positie speelt hij?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen is dit wel een topper. Meteen de beste voetballer van Feyenoord
Hij speelt op de Braziliaanse 5 en is een beer van een vent. Een van de betere nummer 5 in Zuid Amerika. Het is wel een nadeel dat hij nooit in Europa gespeeld heeft maar het niveau van Feyenoord is ook niet al te hoog.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is het voor soort speler? Op welke positie speelt hij?
Klinkt als een goede versterking voor feijenoord , maar ja met dit materiaal is bijna alles wel een versterking voor feijenoordquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij speelt op de Braziliaanse 5 en is een beer van een vent. Een van de betere nummer 5 in Zuid Amerika. Het is wel een nadeel dat hij nooit in Europa gespeeld heeft maar het niveau van Feyenoord is ook niet al te hoog.
Hij zou perfect achter DeGuzman passen en ik denk dat hij wel haalbaar is.
P.S. Hij speelt overigens bij Corinthians(huur) en ik denk dat hij wel haalbaar is omdat hij al 28 is
zoooooquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:03 schreef DANILXL het volgende:
Huntelaar is aan het onderhandelen met Juventus (bron: Gazetto della Sport ofzow)
Ik kan me niet voorstellen dat hij Pincha gaat verlaten, hij heeft zelfs het trainingscomplex laten bouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
Veron naar Panathinaikos
Jij hoeft het ook niet voor te stellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij Pincha gaat verlaten, hij heeft zelfs het trainingscomplex laten bouwen
Klose blijft dus gewoon.quote:Bayern München hoeft op korte termijn niet te rekenen op Miroslav Klose. De begeerde spits heeft Werder Bremen zijn keus kenbaar gemaakt: hij dient zijn contract uit.
Ja gelukkig speelde hij nooit op het oude traningscomplexquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet voor te stellen.
Hij wil de droom van zijn vader laten uitkomen![]()
Gelukkig speelde de vader van Veron voor Panathinaikosquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja gelukkig speelde hij nooit op het oude traningscomplex
Véron gaat echt niet pincha verlaten voor een Griekse club
quote:Juan Sebastian Veron heeft momenteel een aanbieding van Panathinaikos in beraad. De 32-jarige Argentijnse middenvelder van Estudiantes zou in de voetsporen kunnen treden van z’n vader Juan Ramon Veron, die in de jaren zeventig actief was namens de Griekse topclub. “Er ligt een aanbieding van Panathinaikos, ik spreek veel met hun technisch directeur. Mijn zoon is in juni transfervrij en zou graag nog eens willen spelen in Europa”, aldus Veron senior.
Dat moet jij toch weten als alles kenner op voetbalgebiedquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de 3 imports van Sevilla nu?
Nee weet ik niet ik vermoed in elk geval Kerzakhov en Robertquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat moet jij toch weten als alles kenner op voetbalgebied![]()
Sinds wanneer zit Robert bij Sevillaquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee weet ik niet ik vermoed in elk geval Kerzakhov en Robert
Sinds er Betis voorstaatquote:
18 miljoen pondquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Man U uiteindelijk moet neerleggen voor Hargreaves.
dat vind ik vrij veel geld voor zo'n voetballerquote:
Ik ben nooit zo'n fan van Owen Hargreaves geweest, ik kan me voor dat geld betere voetballers bedenkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vind ik vrij veel geld voor zo'n voetballer
Zou wel verassend zijn als De Mul naar Sevilla zou gaan , ben benieuwd hoelang die het daar dan zal uithouden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:39 schreef methodmich het volgende:
Rijtje van de papieren VI:
Ajax geïnteresseerd in Kennedy Bakirçioglü (Twente), Anduele Pryor (Vitesse) en Laurent Delorge (ADO Den Haag). Ajax Netwerk voegt daar ene McDonald Makisa aan toe, een Keniaan uit de Zweedse competitie.
Tom De Mul wordt gevolgd door Sevilla.
Ik las dat ADO 1,5 miljoen vraagt, maar dat zal wel onzin wezen, óf ze willen hem persee volgend jaar behouden, met het grote risico dat hij in 2008 (eind contract) gratis wegloopt...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef Klingon het volgende:
Santi Kolk naast Vitesse ook in de belangstelling van FC Groningen.
Farfan gaat niet weg bij PSV, toch? (plz, plz, not)quote:
Als ik Farfan was en Sevilla wilde me hebben, dan was ik vertrokken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:43 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Farfan gaat niet weg bij PSV, toch? (plz, plz, not)![]()
VI.nlquote:Salcido koerst opnieuw aan op vertrek bij PSV
3/5/2007 10:04
Carlos Salcido lijkt afgelopen zomer niet naar PSV te zijn gekomen om er lang te blijven. De Mexicaanse verdediger staat nog onder contract tot medio 2010, maar liet bij aankomst in zijn vaderland weten op een transfer te azen.
'Mijn doel is nu te vertrekken bij PSV', vertelde Salcido op het vliegveld in het programma Tiempo de Futbol van de zender Promomedios Radio. 'Er speelt het een en ander dat de komende dagen wel eens concreet kan worden.'
De 27-jarige international (37 caps, twee goals) zei dat zijn zaakwaarnemers druk op zoek zijn naar een nieuwe club. 'Maar als dat niet lukt, is dat niet erg. Ik voel me heel goed bij PSV, wil blijven groeien en streven naar hogere doelen. Mocht PSV niet meewerken, dan speel ik gewoon in de Champions League', aldus Salcido.
In januari verraste Salcido al door openlijk op een verhuizing naar Engeland te speculeren. 'Dat is mijn droom. Ik hoop dat in een jaar of anderhalf jaar te realiseren. De uitdaging me te meten met de beste spelers ter wereld wil en kan ik aan.' Chelsea zou al een optie op hem hebben.
Ik denk dat ze bezig zijn met het afscheid van Koeman hehequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Erasmusch het volgende:
Al een paar dagen niks meer gehoord over die Magrao
Uit datzelfde artikel:quote:
Als ze nu ook nog Makaay weten te strikken...quote:
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:51 schreef sjimz het volgende:
Als ik Farfan was en Sevilla wilde me hebben, dan was ik vertrokken!
Stadiontour is maar 10 euro, dus voor het geld hoeft hij het niet te latenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Grimm het volgende:
Ik hoorde aan de bar vanavond dat Alves naar Real Madrid gaat
Ook dat is tegenwoordig geen zekerheidje meerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nee hehe, ik ben de barman, dus was niet dronken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Stadiontour is maar 10 euro, dus voor het geld hoeft hij het niet te laten
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dan doe ik ook maar even meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
quote:PSV ace linked with Premiership
Thu, May 03 2007 11:50
PSV Eindhoven ace Arouna Kone has been linked with a summer move to the Premiership, with Arsenal leading the chase to sign him.
The Ivory Coast international has impressed during his time at PSV, helping them reach the quarter-finals of the Champions League - where they lost to finalists Liverpool.
Arsenal boss Arsene Wenger has had Gunners scouts watching the 23-year-old in recent weeks while Manchester United, the club he supported as a boy, are also believed to be interested.
It is understood that Kone, who joined PSV from fellow Dutch side Roda JC in 2005, is keen on a switch to England and a £4million deal could be in the offing.
Kone has scored 15 goals for PSV this season and they want to keep him, but they know they stand little chance of stopping him moving.
Dan zullen ze toch minimaal het dubbele moeten betalen willen ze hem daadwerkelijk losweken.quote:
Inderdaad, hij is voor 9m gekomen, dan gaan ze hem niet voor 6m laten vertrekken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch minimaal het dubbele moeten betalen willen ze hem daadwerkelijk losweken.
Nou idd met 15m is dat ook wel beklonken dacht ik, godskriebel wat weer veel geld, net zoals met Hargreavesquote:
Idd. Op zich wel een typische Arsenal-aankoop, lijkt me.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is voor 9m gekomen, dan gaan ze hem niet voor 6m laten vertrekken.
Ja, dat zeker wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:38 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Idd. Op zich wel een typische Arsenal-aankoop, lijkt me.
dubbele? Als we de 9 miljoen die we hebben betaald terug krijgen ben ik tevredenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch minimaal het dubbele moeten betalen willen ze hem daadwerkelijk losweken.
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dubbele? Als we de 9 miljoen die we hebben betaald terug krijgen ben ik tevreden
Nou nou nou direct de beste speler is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
Sandor van der Heide (ONS Sneek) maakt mogelijk zijn rentree in het profvoetbal bij Cambuur Leeuwarden. Zou opmerkelijk zijn, aangezien Van der Heide volledig was afgeknapt op het wereldje. Qua kwaliteiten kan hij het makkelijk aan. Sterker nog, hij zou direct de beste speler zijn bij Cambuur.
Niks overdrevens aan hoor. Het huidige Cambuur is echt niet veel soeps. Destijds wilden eredivisieclubs hem nog hebben, maar hij was het helemaal zat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:18 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou nou nou direct de beste speler is ook wat overdreven
Wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:03 schreef sjimz het volgende:
Marko Marin naar Ajax.
Allo uliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |