Ook matige spelers worden gekocht en verkocht....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan ook wachten tot een je een ons weegt en Steek is niet zo goed dat het erg wsl is dat hij wordt weggekocht
Je moet op het podium gaan staan, je bent namelijk echt grappigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:28 schreef Panick het volgende:
[..]
Ook matige spelers worden gekocht en verkocht....
Ik noem een Tommy van der Leegte.
Ik ben benieuwd wat er allemaal van terecht komtquote:Fergie's £50m War Chest
Sir Alex Ferguson will be handed £50million to strengthen his Manchester United squad this summer after steering the club to their first Premiership crown in four years. Fergie will use the huge transfer kitty to land Owen Hargreaves, Spanish striker Fernando Torres, Gareth Bale from Southampton and Portuguese prodigy Nani - while Tottenham's Dimitar Berbatov and Reading's Steve Sidwell are also on the United manager's wanted list. Despite beating Chelsea to the title, Fergie admitted the limitations of his United squad were exposed by a clutch of injuries towards the end of the season, and he has vowed to bolster his personnel to ensure there is no repeat of that potential crisis.
Ik zie liever dat ze M.Richards halen van Man.City ipv Hargreavesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er allemaal van terecht komt
Die wil niet naar Man U.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze M.Richards halen van Man.City ipv Hargreaves
Dat is nog altijd geen vergelijking als het op een transfer tussen City en United neerkomt.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef Grimm het volgende:
[..]Allen Smith wilde ook niet, Rooney ook niet
Website van The Mirrorquote:'Arsenal wil Babel deze zomer halen'
dinsdag 08 mei, door ST, Londen, 12:50u, Mirror
Arsène Wenger zal zijn team komende zomer willen versterken met Ryan Babel, zo meldt de Engelse krant Mirror op hun website.
De Londenaren ontdekten dat Babel een ontsnappingsclausule in zijn contract heeft van slechts 6 miljoen euro pond. Al sinds het debuut van de gelegenheids-linksbuiten volgt Wenger nauw de verrichtingen van Amsterdammer.
Na een seizoen zonder prijzen zal Wenger zijn team willen aanvullen met nieuwe spelers. Enkele maanden geleden verlengde Babel nog zijn contract tot 2011. Naar verwachting zal Arsenal snel met een bod gaan komen om het talent van het jaar te contracteren.
Babel past wel bij Arsenal, ze spelen daar vaak met 2 spitsen en in dat systeem is Babel goed, integendeel bij Ajax, dan spelen ze 4-3-3 waar Babel gedegradeerd is tot buitenspeler...quote:
Ze hebben wel wat aan hem, maar hij speelt niet op zijn volledige vermogen zó bij Ajaxquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef Nywuob het volgende:
Hij kan beter zo snel mogelijk weg gaan inderdaad. Ajax heeft zo ook niets aan hem.
In zijn huidige rol hebben ze sowieso niets aan hem.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:41 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat aan hem, maar hij speelt niet op zijn volledige vermogen zó bij Ajax![]()
![]()
Hij heeft wel potentieel, alleen heeft ie mij nog altijd niet erg overtuigd. Het zou kunnen dat Babel gaat schitteren bij Arsenal, daar zal ie het accepteren om in de luwte aan z'n beperkingen te werken... Maar 9 miljoen? Ik zou zeggen: strik erom en meegevenquote:
Je hoeft maar met een zak geld te rammelen.quote:SVEN HAS NEW JOB
By Aiden Magee 08/05/2007
FORMER England manager Sven Goran Eriksson is set for another money-spinning job - just before he stops collecting £13,000 a day from the FA.
Sources in Ukraine are claiming the Swede has signed a lucrative contract with Dynamo Kiev and will be announced as their manager next week.
Eriksson had hoped to be put in charge of a top side in one of Europe's major leagues - but was forced to head to the former Soviet Union due to a lack of offers.
Despite his poor record with England, Sven, 59, is set to cash in again. His new contract with Dynamo will net him just over £2million a year, or £5,500 a day.
The deal was brokered in part by super agent Pini Zahavi and a source close to him said: "Sven signed a contract with Kiev's owner Ihor Surkis about 10 days ago and he will take over on May 14.
"He is excited to be going out to Kiev as it will give him a chance to prove he's a top manager again.
"Kiev might not be the first city he would chose to live in, but Dynamo play in the Champions League year in year out and that will give him the chance to take on Europe's top sides.
"During his meetings with top brass from the club he felt they had big ambitions and that was part of the attraction. Surkis is one of the richest men in Ukraine and he's pledged to back Sven in the transfer market.
"He is guaranteed to make a massive war chest available so he can bring in top players and make the club a European force."
Yet Eriksson's representative Athole Still said: "There was contact from Dynamo Kiev, but it came to nothing."
Haha jij denkt dat de rivaliteit tussen man city en man utd groter is dan tussen leeds en man utd?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is nog altijd geen vergelijking als het op een transfer tussen City en United neerkomt.....
Dat denk ik niet, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Grimm het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat de rivaliteit tussen man city en man utd groter is dan tussen leeds en man utd?
Hopelijk is dat waar!!! wat is die babel toch slecht geworden bij ajax, zijn hele bal aanname is kut, schoten lijken em ook niet meer te lukken.... Strik erom en Weg ermee!quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:32 schreef Grimm het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat de rivaliteit tussen man city en man utd groter is dan tussen leeds en man utd?
Je kan met een gerust hart een man city pub inlopen met je man utd shirthje, maar probeer maar ns een leeds utd pub binnen te lopen met je man utd shirtje
quote:John Terry heeft geen overeenstemming bereikt met Chelsea over een nieuw contract. De verdediger heeft inmiddels zijn jawoord gegeven aan Internazionale, dat de bankrekening van de Londenaren met twintig miljoen euro zal verrijken. (Corriere dello Sport)
En anders gaat ie naar AC Milaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef rubbereend het volgende:
dan komt Alex sowieso naar Londen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |