quote:Tiener overlijdt na botsing met viaduct
UTRECHT - Een jongen uit Utrecht is zondag tijdens een busrit met zijn hoofd tegen een viaduct geknald en aan z?n verwondingen overleden. De 16-jarige jongen zat in een dubbeldeksbus die van de Kardinaal de Jongweg richting Overvecht reed.
De jongen stak zijn hoofd uit het dakluik, omdat hij een filmpje wilde maken. De bus ging toen net onder het spoorviaduct over de Brailledreef door. De jongen botste met zijn hoofd tegen het beton van het viaduct.
Ambulance en traumahelikopter verleenden tevergeefds bijstand. Het slachtoffer overleed ter plekke.
Aaauw.quote:Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/utrecht/stad/article1329418.ece
[..]
De meeste 16-jarigen zijn niet zo slim.quote:Op zondag 29 april 2007 20:11 schreef The6thgate het volgende:
auw idd.....toch zou je zeggen dat het vrij logisch is dat het niet zo'n heel slim plan is om je hoofd uit een rijdende bus te steken
Hij had z'n hoofd er niet helemaal bij denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 20:25 schreef sooty het volgende:
De jongen stak zijn hoofd uit het dakluik, omdat hij een filmpje wilde maken. De bus ging toen net onder het spoorviaduct over de Brailledreef door. De jongen botste met zijn hoofd tegen het beton van het viaduct.
Lezen met je hoofd blijft lastig.
Tijdje terug is er ook een jongen verongelukt in bunnik doordat hij met zn kop tegen een brug aanfietste. Voor de duidelijkheid, dat bruggetje is nog geen 1.40 hoog.quote:Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/utrecht/stad/article1329418.ece
[..]
een of ander feest van CAZquote:Op maandag 30 april 2007 13:55 schreef s0k het volgende:
waarom was die bende bij domplein nou afgezet?
Ja, maar daar mocht je dus op een gegeven moment niet meer heen. Er liepen allemaal van die dienstkloppers te paard rond, om de weg te blokkerenquote:
Leek ons dé ideale manier van de politie om relletjes uit te lokken zodat ze wat te doen hadden....quote:Op maandag 30 april 2007 15:07 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja, maar daar mocht je dus op een gegeven moment niet meer heen. Er liepen allemaal van die dienstkloppers te paard rond, om de weg te blokkeren
Aaaah, mijn ex-werkgever!quote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:32 schreef Burdie het volgende:
Vanavond op de fiets kwam ik er achter dat Utrecht gewoon míjn stadje is. Ik voel me hier thuis, ik voel me hier fijn, hier hóór ik te zijn. , de wijken waar ik ooit hopeloos ben verdwaald [knip] de kroegen waar ik me prettig voel, de straten die sféér uitstralen...UTRECHT
ik wil hier nooit meer weg!
Die brug heb ik zien bouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch best mooi..
(gsm-picjes op de fiets)
Ja als je er in het weekend komt ziet het er wel aardig uit maar door de week zie je geen grassprietjes meer omdat al die IT'ers en soortgelijk tuig zonodig 3 leaseauto's p.p. moeten hebben.. En dan ook nog verbaasd zijn dat ze ze niet kunnen parkeren dus pleuren hem maar in de berm..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
ploperdeplop..
Ik ken wel lelijker bedrijventerreinen!
Ik kan m'n regenlaarzen niet vinden. Twintig jaar geleden had ik ze nog!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Undergod het volgende:
Ik had gewoon zin om te schrijven en dit kwam eruit.
Wie gaat er met mij, een bus en een paraplu Utrecht bekijken in de regen?
Had je geen scherper fototoestel mee kunnen nemen?quote:
Nouja, zolang er geen grote rookwolk van de buurt van m'n huisje opsteekt is het goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:28 schreef Q. het volgende:
Het was sowieso niet zulk heel geniaal weer.
voor mijn huis ook !!!! Misschien voor meer parkeerplaatsen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:21 schreef DennisMoore het volgende:
Hey! Ze zijn het lage muurtje rond het speeltuintje voor m'n huis aan 't slopen!.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neudeflatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef lost95 het volgende:
[afbeelding]
Wat is dat toch voor 'n foeilijk gebouw op de neude?
De wrat van Utrechtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef lost95 het volgende:
[afbeelding]
Wat is dat toch voor 'n foeilijk gebouw op de neude?
Op de onderste staat mijn huisjequote:Op maandag 7 mei 2007 22:29 schreef Q. het volgende:
Zoiets?
[afbeelding]
Of zoiets?
[afbeelding]
Of zoiets?
[afbeelding]
quote:
Propagandaquote:Het gebouw heeft onder de plaatselijke bevolking lange tijd als een van de meest misplaatste gebouwen van Utrecht bekend gestaan, maar het heeft in de jaren steeds meer fans gekregen. Nu is het niet meer weg te denken uit de Utrechtse binnenstad.
Waar ga je heen dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef ma_jojo het volgende:
M'n laatste week in Kanaleneiland is ingegaan. Tic toc tic toc tic toc.
Op Kanaleneiland. En niet eens echt Kanaleneiland, Transwijk is een buitenbeetje, veel te weinig Moccro's om Kanaleneiland genoemd te worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef ma_jojo het volgende:
M'n laatste week in Kanaleneiland is ingegaan. Tic toc tic toc tic toc.
2e daalsedijkquote:
Alsnog teveel mocro's.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Op Kanaleneiland. En niet eens echt Kanaleneiland, Transwijk is een buitenbeetje, veel te weinig Moccro's om Kanaleneiland genoemd te worden.
Bij om de hoek.quote:
Van Marokko naar Turkijëquote:
Ja, veul beter kan ik je melden. Woon nu met een Pakistani, ze is mental ill.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef kwib het volgende:
[..]
Van Marokko naar Turkijë![]()
Amsterdamsestraatweg. Uniek in Nederland![]()
Maar een zekere voortgang inderdaad. Al gaat het maar om de afstand naar het centrum![]()
Hoe lang geef je het?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Had ik hier al gemeld dat ik met een paar weken bij Sjoewe intrek ?
3 kwartier, 12 minuten, 34 secondenquote:
Hey ik kan mijn huis zienquote:Op maandag 7 mei 2007 22:29 schreef Q. het volgende:
Zoiets?
[afbeelding]
Of zoiets?
[afbeelding]
Of zoiets?
[afbeelding]
Glas is half vol type, zie ik zo.quote:
We hebben vandaag ge'ikeaatquote:
op een terras zitten daar isquote:Op zondag 13 mei 2007 13:44 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
oei die gracht ziet er heerlijk uit. Jammer dat vandaag het zonnetje niet schijnt
Doe es niet. In Japan zijn er bijna geen terrasjes. En ik 'moet' nog drie maandenquote:
Mwa.. al die irritante ballenboten, alleen leuk als ze zinken.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:36 schreef Q. het volgende:
Ik zit ook bij voorkeur op de neude maar als het hoogzomer is en de gracht is 1 grote botenparade dan is het ook helemaal niet verkeerd om daar te zitten
Het bootje moet je "gewoon" zelf kopen. Marktplaats oid. Maar het probleem is de vergunning. Hoorde van vrienden -met een bootquote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef Burdie het volgende:
Hoe kan je eigenlijk aan een eigen boot komen hier? Moet je daar een vergunning etc. voor hebben en zo ja: welke? Hoe werkt zoiets?.
Ik zie altijd ballen in de gracht met bier. Lijkt me ook wel relaxed.
Het is openbaar gebied; ist verboten. Jouw grond dus niet heh. Tenzij je een grachtenpandje hebt, maar daar ga ik maar even niet van uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Burdie het volgende:
En aanlegplaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |