quote:-Beschouw-
-Ook variant van achter het net vissen levert niks op
quote:-Gebruikersnaam-
-Voor de titel kan ik zeker niet bij u trecht? -
quote:-Bayswater-
-Holleeder klaagt over de erbarmelijke omstandigheden waarin hij "De wedstrijden" moet bekijken
-
De opmaak is hier te vinden.quote:-dramslag-
-Kromkamp ziet de voorsprong op AZ en Ajax nog sneller teruglopen dan zijn voetbalkwaliteiten.-
Whaha sorry spijk maar er waren andere goeie onderschriften he, you cant always winquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
En dan help je nog iemand erop te wijzen om de uitslag te doen... stank voor dank![]()
Hoog spijkenisse gehaltequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:55 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Er waren wel meerdere goeie overigens
vriendjespolitiekquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er vanavond niet.
quote:-Gordon_Shumway-
-Na Kerlon duikt er een nieuwe zeehondendribbel op.-
quote:--Mwanatabu--
Dit is verdorie nou al de derde keer dat ik met mijn knijter in jouw reet zit voor een onderschrift!b
quote:-TheVulture-
-Speler Japan neemt term 'spleetoog' wel heel serieus-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Doelpunt afgekeurd wegens teveel ballen in het spel-
En daarom krijg ik de poedelquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:40 schreef Bayswater het volgende:
Die van gebruikersnaam, ook leuk maar de spelfout kon echt niet door de rijzende beugel.
Sorry, ik wilde hem niet aan een nieuweling gevenquote:
goed gezochtquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:15 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Echt waar mam, ik sta op een foto op Fok met de onderschriftencompetitie. Zie je die witte stoeltjes? .....
Ja je onderschriften zijn wel goed, ben blij dat je nu ook mee doet aan de competitiequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik sta erin... na een keer of vijf meedoen. Goede jury![]()
Die van nu is trouwens wel minder, maar ik post nog niet zo lang. Onder andere aangemeld vanwege deze competitie, als lurker vaak om gelachenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja je onderschriften zijn wel goed, ben blij dat je nu ook mee doet aan de competitie
En dat woont vlakbij iemand met olifantenballenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde hem niet aan een nieuweling geven![]()
Maar die van jou begreep ik niet helemaal.
Ok, welkomquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die van nu is trouwens wel minder, maar ik post nog niet zo lang. Onder andere aangemeld vanwege deze competitie, als lurker vaak om gelachen![]()
Bedanktquote:
Voel me niet aangesprokenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:31 schreef existenz het volgende:
[..]
En dat woont vlakbij iemand met olifantenballen![]()
Mooi, anders kreeg ik nog meer poedelsquote:
Jou bedoelde ik nietquote:
welke spelfout doel je eigenlijk op?. ik kanhem nog steeds niet ontdekken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:40 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Die van Toma vond ik ook erg goed, maar kan er maar 3 kiezen. Die van gebruikersnaam, ook leuk maar de spelfout kon echt niet door de rijzende beugel.
Mocht het nodig zijn, dan maken we de ronde gewoon 2 dagenquote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik ben er wel vanvond, en kan op tijd een foto plaatsen.
Ik zal ik als 1 van weinigen in staat zijn om op koninginnendag de uitslag tussen 18:00 en 20:00 uur te doen.
![]()
Vóór 19:00 bijquote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik ben er wel vanvond, en kan op tijd een foto plaatsen.
Ik zal ik als 1 van weinigen in staat zijn om op koninginnendag de uitslag tussen 18:00 en 20:00 uur te doen.
![]()
Dat wordt vloekenquote:Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vóór 19:00 bijTalpa
bedoel je natuurlijk, voor de grande finale
![]()
tenzij mijn benedenburen het voor me verkutten door juichend dan wel scheldend op het balkon te gaan staan waardoor ik al weet hoe laat het is![]()
Hoe wist je dat het Ajacieden zijn?quote:
Bij boeren en kaaskoppen duurt het een week voordat ze alles uitgerekend hebben hoe de stand wordt.quote:Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hoe wist je dat het Ajacieden zijn?
Ik denk niet dat ze ervan uitgaan dat ze kampioen zullen wordenquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 12:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Bij boeren en kaaskoppen duurt het een week voordat ze alles uitgerekend hebben hoe de stand wordt.
quote:EnGCatjuh
Als blikken konden doden... Dan was PSV allang van Koeman af geweest.
quote:Bayswater
Echt waar mam, ik sta op een foto op Fok met de onderschriftencompetitie. Zie je die witte stoeltjes? .....
quote:Maikalo
Van Gaal: Durf eens te zeggen dat mijn stropdas scheef zit
Koeman: Je stropdas zit wel recht, maar de rest niet
De opmaak is hier te vindenquote:Hardromacore
Het begin, van het einde
quote:Op zondag 29 april 2007 18:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De winnende inzending is erg leuk, voor de rest zaten er niet heel veel leuke bij.
De beoordeler is niet zo goed in Engels. Ik vond die van jou ook 't leukst.quote:
Ja maar dat was te verwachten. Humor komt vaak voort uit het onverwachte of absurde. Dit was geen van beidequote:
Koeman welquote:Op zondag 29 april 2007 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Heb jij Kesler nog gezien?
Ja, we kunnen niet allemaal Louis van Gaal zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Koeman wel![]()
Sommige onderschriften kloppen ook niet meer![]()
ja dat klopt maar door de gang van zaken van vandaag verloor ie zijn kracht een beetje...quote:
Niet alleen diequote:Op zondag 29 april 2007 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja dat klopt maar door de gang van zaken van vandaag verloor ie zijn kracht een beetje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:TheVulture
"Amai Jamaique, wat doe je nu toch, die 16 staat niet alleen voor je rugnummer volgens mij"
quote:SuperHarregarre
"Dat is geen schoudervulling, nee, dat is gewoon mijn bouw."
Oper en Vandamme falen jammerlijk op het onderdeel polonaise van de inburgeringscursus.
De opmaak is hier te vinden.quote:toma
Vandamme gebruikt Oper's hooikoorts om zijn haar te doen.
Was ik net te laat voor terug uit Utrecht, wel nog naar De Juf geweest om half vijf.quote:Op maandag 30 april 2007 20:50 schreef Beschouw het volgende:
K'Bam nog gezien vanmiddag Bayswater?
Ben dan ook presentquote:Op maandag 30 april 2007 20:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Was ik net te laat voor terug uit Utrecht, wel nog naar De Juf geweest om half vijf.
Heb me btw ingeschreven bij Bas voor woensdag 9 mei voor de Murphy's Quiz.
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
En nu hopen dat de jury Studio Voetbal heeft gezien...
quote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef Bayswater het volgende:
Ben er niet vanavond, koninginnenacht in Utrecht![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die poedel trouwens wel een podiumplek waard
Ga dan ff snel kijken op uitzendinggemistquote:
Dat vind ik een mooiere prijs dan als je die heks er ook nog bijkrijgtquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:47 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Timmer's 3e been doet niet onder voor die van collega's
quote:-ruud_fr-
-Timmer's 3e been doet niet onder voor die van collega's-
quote:-toma-
-Dronken irritante man wordt door de spelers langs de kant van het veld verwijderd. -
quote:-Mwanatabu-
-Terwijl Koeman nog afgevoerd wordt, is komst Been al zichtbaar...-
De opmaak is hier te vinden.quote:--Schorpioen--
-Koeman is 5e geworden bij de FOK! voetbalmanager en gaat door het dolle na het zien van zijn prijs.
dat dacht ik ook gelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Waaah
eik was-ie behoorlijk gejat van ruud_fr hoor
Naja, ik zoek een foto, als ruud zich ernstig bestolen voelt dan hoor ik het welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat dacht ik ook gelijk
Ruud_fr is de eigenlijke winnaar
Die gaf inderdaad de voorzet, maarja perfect afgerond. Maar Ruud heeft ook 2 punten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Waaah
eik was-ie behoorlijk gejat van ruud_fr hoor
Ik gun het je ook wel hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Naja, ik zoek een foto, als ruud zich ernstig bestolen voelt dan hoor ik het wel
quote:-Schorpioen--
-Je ziet Pierre denken " Dat wordt vanavond weer op de pompe-blaren zitten " . -
quote:-HPayne-
-Charisteas loopt bang weg uit goed georganiseerd feyenoord muurtje; "Yildirim heeft het niet zo op Grieken" weet hij.-
quote:-EnGCatjuh-
-Pierre bedenkt dat Feyenoords verdediging niet bepaald een Fort-is.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
-Pierre: 'Heey jongens, ik zie op dat scorebord dat Heerenveen voor staat, dan moeten we wel winnen hoor! '-
Je viel er net naastquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Shit, geen punten.... heel sterk podium maar ik vond die van mezelf ook wel erg sterk
Arie Haan opgenomen in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Arie Haan? Weet ik niets van joh, wat heeft hij?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
goede uitslag.
vinden jullie het ook zo erg dat Arie Haan in het ziekenhuis ligt?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Arie Haan opgenomen in het ziekenhuis?![]()
Bij die witte stoeltjes zeker weer?quote:
Dan mag je nog even in spanning wachtenquote:
Ik doe ook mee met wachtenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan mag je nog even in spanning wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een netquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:52 schreef Bayswater het volgende:
Waar houdt die kerel zich eigenlijk aan vast?
Ajax zal uiteindelijk door de spreekwoordelijke wand vallen.
quote:ruud_fr
ajacied wilde per se shirtje ruilen met toma
quote:Beschouw
Is dat Gabri in de abri?
De opmaak is hier te vinden.quote:Vitessezuid113
Willem II supporter geeft de ajacied die op het hek klimt een luid applaus !
quote:
t Is de kift.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Beschouw heeft heel vaak leuke onderschriften, maar dit was echt niet een van de leukste van hem.
en jij niet op een biertje bij de murphyquizzzzzzzzzzquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
t Is de kift.
Reken jij maar niet op punten, de volgende ronde![]()
Ben jij er ook al, de 9e?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en jij niet op een biertje bij de murphyquizzzzzzzzzz
Als dat zo was had Beschouw geen punten. Nu loopt ie weer uit.quote:
Toch is EnGCatjuh wel een vriendquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als dat zo was had Beschouw geen punten. Nu loopt ie weer uit.
quote:
Ik heb een foto...quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
E. Koeman voelt zich zichtbaar tot bloedens toe genaaid
Maw: rood kruisje. Waarsdefoto?
Kandatnou?quote:
Blond?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kandatnou?
ik heb al verversd, in andere tab proberen te openen. Weet die foto soms dat ik blond ben?
Senk joequote:
Dit wordt de winnaar...Beschouw kennende.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Gattusso:" Kan iemand die sneijder daar helpen, die verdrinkt bijna !!!!!! "
ik vond je volgende leukerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb mijne ge-edit.
Dan moet ik er nog even snel een verzinnenquote:
Hoezoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit wordt de winnaar...Beschouw kennende.![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit wordt de winnaar...Beschouw kennende.![]()
![]()
Blijft altijd gevaarlijk zolang Vitessezuid nog niet heeft ingezonden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik moet toch wat invullen voor 1 punt
Wat die ook invult, poedelprijs is altijd voor hemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Blijft altijd gevaarlijk zolang Vitessezuid nog niet heeft ingezonden.
Toch nog een prijs!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat die ook invult, poedelprijs is altijd voor hem![]()
Kijk, daar heb je Gordon. Pak ik hem of laat jij je je pakken door die Hollandse holbewoner.quote:
O shit, ik zal mijn post wel verwijderen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zie 2 wet-tshirt-contesten...Misschien een nieuwe bedenken, Tinuzzz?
Kutje...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
O shit, ik zal mijn post wel verwijderen.
Hij is er netquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:48 schreef Beschouw het volgende:
Waar blijft vitessezuid?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kwam deze trouwens tegen... is die al geweest?
[afbeelding]
quote:-Mwanatabu-
-"Nee echt waar, dit keer is hij het niet! Het Engelse publiek daar staat massaal te janken!"-
quote:-gebruikersnaam-
-Gattusso:"Kan iemand die sneijder daar helpen, die verdrinkt bijna !!!!!!"-
quote:-ruud_fr-
-"Kijk uit Averell, daar komt die cowboy op z'n paard"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Pedroso-
-Kijk, daar heb je Gordon. Pak ik hem of laat jij je je pakken door die Hollandse holbewoner.-
bedankt johnquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:15 schreef Beschouw het volgende:
IS AL GEWEEST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |