ik ook nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er vanavond niet.
quote:-Gordon_Shumway-
-Na Kerlon duikt er een nieuwe zeehondendribbel op.-
quote:--Mwanatabu--
Dit is verdorie nou al de derde keer dat ik met mijn knijter in jouw reet zit voor een onderschrift!b
quote:-TheVulture-
-Speler Japan neemt term 'spleetoog' wel heel serieus-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Doelpunt afgekeurd wegens teveel ballen in het spel-
En daarom krijg ik de poedelquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:40 schreef Bayswater het volgende:
Die van gebruikersnaam, ook leuk maar de spelfout kon echt niet door de rijzende beugel.
Sorry, ik wilde hem niet aan een nieuweling gevenquote:
goed gezochtquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:15 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Echt waar mam, ik sta op een foto op Fok met de onderschriftencompetitie. Zie je die witte stoeltjes? .....
Ja je onderschriften zijn wel goed, ben blij dat je nu ook mee doet aan de competitiequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik sta erin... na een keer of vijf meedoen. Goede jury![]()
Die van nu is trouwens wel minder, maar ik post nog niet zo lang. Onder andere aangemeld vanwege deze competitie, als lurker vaak om gelachenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja je onderschriften zijn wel goed, ben blij dat je nu ook mee doet aan de competitie
En dat woont vlakbij iemand met olifantenballenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde hem niet aan een nieuweling geven![]()
Maar die van jou begreep ik niet helemaal.
Ok, welkomquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die van nu is trouwens wel minder, maar ik post nog niet zo lang. Onder andere aangemeld vanwege deze competitie, als lurker vaak om gelachen![]()
Bedanktquote:
Voel me niet aangesprokenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:31 schreef existenz het volgende:
[..]
En dat woont vlakbij iemand met olifantenballen![]()
Mooi, anders kreeg ik nog meer poedelsquote:
Jou bedoelde ik nietquote:
welke spelfout doel je eigenlijk op?. ik kanhem nog steeds niet ontdekken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:40 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Die van Toma vond ik ook erg goed, maar kan er maar 3 kiezen. Die van gebruikersnaam, ook leuk maar de spelfout kon echt niet door de rijzende beugel.
Mocht het nodig zijn, dan maken we de ronde gewoon 2 dagenquote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik ben er wel vanvond, en kan op tijd een foto plaatsen.
Ik zal ik als 1 van weinigen in staat zijn om op koninginnendag de uitslag tussen 18:00 en 20:00 uur te doen.
![]()
Vóór 19:00 bijquote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik ben er wel vanvond, en kan op tijd een foto plaatsen.
Ik zal ik als 1 van weinigen in staat zijn om op koninginnendag de uitslag tussen 18:00 en 20:00 uur te doen.
![]()
Dat wordt vloekenquote:Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vóór 19:00 bijTalpa
bedoel je natuurlijk, voor de grande finale
![]()
tenzij mijn benedenburen het voor me verkutten door juichend dan wel scheldend op het balkon te gaan staan waardoor ik al weet hoe laat het is![]()
Hoe wist je dat het Ajacieden zijn?quote:
Bij boeren en kaaskoppen duurt het een week voordat ze alles uitgerekend hebben hoe de stand wordt.quote:Op zondag 29 april 2007 12:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hoe wist je dat het Ajacieden zijn?
Ik denk niet dat ze ervan uitgaan dat ze kampioen zullen wordenquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 12:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Bij boeren en kaaskoppen duurt het een week voordat ze alles uitgerekend hebben hoe de stand wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |