quote:EnGCatjuh
Als blikken konden doden... Dan was PSV allang van Koeman af geweest.
quote:Bayswater
Echt waar mam, ik sta op een foto op Fok met de onderschriftencompetitie. Zie je die witte stoeltjes? .....
quote:Maikalo
Van Gaal: Durf eens te zeggen dat mijn stropdas scheef zit
Koeman: Je stropdas zit wel recht, maar de rest niet
De opmaak is hier te vindenquote:Hardromacore
Het begin, van het einde
quote:Op zondag 29 april 2007 18:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De winnende inzending is erg leuk, voor de rest zaten er niet heel veel leuke bij.
De beoordeler is niet zo goed in Engels. Ik vond die van jou ook 't leukst.quote:
Ja maar dat was te verwachten. Humor komt vaak voort uit het onverwachte of absurde. Dit was geen van beidequote:
Koeman welquote:Op zondag 29 april 2007 15:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Heb jij Kesler nog gezien?
Ja, we kunnen niet allemaal Louis van Gaal zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Koeman wel![]()
Sommige onderschriften kloppen ook niet meer![]()
ja dat klopt maar door de gang van zaken van vandaag verloor ie zijn kracht een beetje...quote:
Niet alleen diequote:Op zondag 29 april 2007 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja dat klopt maar door de gang van zaken van vandaag verloor ie zijn kracht een beetje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:TheVulture
"Amai Jamaique, wat doe je nu toch, die 16 staat niet alleen voor je rugnummer volgens mij"
quote:SuperHarregarre
"Dat is geen schoudervulling, nee, dat is gewoon mijn bouw."
quote:Bayswater
Oper en Vandamme falen jammerlijk op het onderdeel polonaise van de inburgeringscursus.
De opmaak is hier te vinden.quote:toma
Vandamme gebruikt Oper's hooikoorts om zijn haar te doen.
Was ik net te laat voor terug uit Utrecht, wel nog naar De Juf geweest om half vijf.quote:Op maandag 30 april 2007 20:50 schreef Beschouw het volgende:
K'Bam nog gezien vanmiddag Bayswater?
Ben dan ook presentquote:Op maandag 30 april 2007 20:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Was ik net te laat voor terug uit Utrecht, wel nog naar De Juf geweest om half vijf.
Heb me btw ingeschreven bij Bas voor woensdag 9 mei voor de Murphy's Quiz.
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
En nu hopen dat de jury Studio Voetbal heeft gezien...
quote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef Bayswater het volgende:
Ben er niet vanavond, koninginnenacht in Utrecht![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die poedel trouwens wel een podiumplek waard
Ga dan ff snel kijken op uitzendinggemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |