Hebben ze ook heel handig in flesjes in de winkelquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En nu ga ik knoflooksaus maken voor de BBQ van zondag, dan kan de knoflook lekker intrekken
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga verder genieten van de zon. In bikini
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Hebben ze ook heel handig in flesjes in de winkel![]()
En geroosterd vlees hebben ze heel handig in plastic bakjes bij de grillroomquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Maar die zijn vies..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is wel vet eigenlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Afbeeldinghe der Stadt Groningen met de omliggende fortressen![]()
![]()
cadeautje gekocht en zeer goed geslaagd![]()
Rib uit m'n lijf, dat welquote:
wįįįįt??quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Rib uit m'n lijf, dat welJammer dat ik het weg ga geven.
![]()
quote:
Ja, gaat prima.quote:
Ja, zondag viert m'n ex z'n verjaardag. Hij is aan het afstuderen: technische planologie. Was al langer op zoek naar een kaart voor hem. Hij is echt verslaafd aan kaarten en zocht ook nog iets voor in z'n huisje voor aan de muur.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wįįįįt??
Waarom dan? Verjaardag ofzo?
Hier moet ik je gelijk in gevenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En erwtensoep bestaat ook in zakjes/blikken, maar dan is zelfgemaakte alsnog veel lekkerder
En wat ga je bekijken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:18 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, gaat prima.
Vanavond heerlijk naar de schouwburg en daarna nog even feestje vieren (verjaardag)
Mooi cadeauquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik vind kaarten meestal behoorlijk saai maar als ik dus de bouwvorm van die werken eromheen zie dan kan ik dat wel waarderenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zondag viert m'n ex z'n verjaardag. Hij is aan het afstuderen: technische planologie. Was al langer op zoek naar een kaart voor hem. Hij is echt verslaafd aan kaarten en zocht ook nog iets voor in z'n huisje voor aan de muur.
Moet wel nog even wennen dat hij nu gewoon een vriend is en dat zulke cadeautjes dus eigenlijk misschien wel teveel van het goede zijn.Maar ik weet nu al dat hij er superblij mee gaat zijn.
![]()
![]()
Movie Strings.quote:
Op de meeste dagen is het zo dat de dingen die ik klaar maak binnen 20 minuten klaar zijn. Soms heb ik alleen zin om veel moeite te doen, en met een BBQ weet ik dat het erg gewaardeerd wordt als ik zelf saus maak. En zoveel werk was het ook weer niet, 45 minuten of zo en dan heb je 2 kilo sausquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:23 schreef erkel het volgende:
[..]
Hier moet ik je gelijk in geven, maar voor de rest houd ik van simpel klaar te maken maaltijden. Niet te veel werk, binnen 20 min op tafel
![]()
Ik vind kaarten wel mooi. Zeker die hierboven en zo'n landkaart van Nederlandquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Mooi cadeau![]()
Ik geil ook op landkaarten![]()
Vroeger had ik zo'n landkaart van Nederland van 1,5 bij een 1 meter ongeveer. Echt elk gehucht en beekje stond erop
Helaas kapot gegaan.
quote:
Jij ook, mevrouwquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Geniet van je vrije dagen zou ik zeggen
Hahaha, wat zijn we weer grappig.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:03 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hahaha, wat zijn we weer grappig.
Nee hoor. Kan wel iets hebben hoorquote:
Mischien kunnen we nog verschuiven mij maakt het niks uit , er komen toch maar 3 mensenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
Yuri, wat ik me afvroeg, waarom stonden bij die poll alleen datums in mei? een week later had wel gekund....
Dan misschien meer. Ik zou het dan wel proberen iig. Toch vakantiequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mischien kunnen we nog verschuiven mij maakt het niks uit , er komen toch maar 3 mensen![]()
heb nog wel bioskaartjes, maar bios zit er niet in vandaagquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Stadskanaal. Misschien gaat etcetera ook wel![]()
mooi, dacht ooit eens een repro te zien, vroeg wat deze kostte ... bleek 2700 euri te zijn. Toch maar niet gekochtquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
mooi ja. Sterkte nog verder, meisquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
crematie was mooi trouwensde kleinkinderen hebben de kist naar de auto gebracht, samen met mijn schoonzusje (dus de vrouw van de broer van m'n vriend) heb ik de bloemen gedragen.
het moment dat het gordijn voor de kist gleed was het zwaarste uiteindelijk
Dat is mooi als er waardig afscheid genomen kan worden. Had ik zelf ook bij het overlijden van grootouders. Dan kun je er "vrede" mee hebben, dat had ik tenminste.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
crematie was mooi trouwensde kleinkinderen hebben de kist naar de auto gebracht, samen met mijn schoonzusje (dus de vrouw van de broer van m'n vriend) heb ik de bloemen gedragen.
het moment dat het gordijn voor de kist gleed was het zwaarste uiteindelijk
Nee dat snap ik. Was het even vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik ben moe
[..]
heb nog wel bioskaartjes, maar bios zit er niet in vandaag
dank jequote:
dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is mooi als er waardig afscheid genomen kan worden. Had ik zelf ook bij het overlijden van grootouders. Dan kun je er "vrede" mee hebben, dat had ik tenminste.
dat geeft niet joh, je kunt niet alles onthoudenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Was het even vergeten![]()
Tsja, wel jammer ja. Kun je wel beter slapenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:11 schreef Etcetera het volgende:
De Nacht duurt maar tot 2u bij onsnormaal is dat tot diep in de nacht, als je wou kon je in 1x door van De Nacht naar de koninginnedag zelf
niet dat dat de bedoeling was van zondag/maandag maar 2u vind ik wel een beetje triest eigenlijk
Gewoon doorgaan, terwijl de deuren dicht zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
we waren toch al niet van plan om het erg laat te maken (hebben we wel 's gedaan, ook wel 's in 1x door naar de vrijmarkt, geeeeen succes) maar ik vind het gewoon stom.
zou me niks verbazen dat de helft van de bezoekers het niet weet
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:01 schreef TradeMarkie het volgende:
en nu weet ik ook niks meer en valt 't topic weer stil
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:12 schreef TradeMarkie het volgende:
na woensdag niet meer, maar als je iemand weet voor morgen hou ik me aanbevolen
Trustenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:22 schreef TradeMarkie het volgende:
maar ik duik nu eerst m'n bed in, kijken of dat ook bevalt
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..net The Straight Story nog een keer gekeken op Canvas. Wat een mooie film blijft dat toch
Mooi zo.quote:
Teveel gekocht?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:57 schreef Mikkie het volgende:
nu geėmmer met creditcards
Fok!kenquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:27 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ben net thuis van stappen, wat doe jij nog zo laat op?
En het dan pas na 3 kwartier bedenken hč.quote:
Nee..ik had pas door dat de film bezig was toen 'ie al 3 kwartier bezig wasquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
En het dan pas na 3 kwartier bedenken hč.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef Soempie het volgende:
Ik had de drempel geschilderd en ben er daarna per ongeluk op gaan staan.![]()
Erg leukquote:
Jammer van het etenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erg leuk
Morgen weer langs...en dan moet ik de stad gaan laten zien. Dus waarschijnlijk naar het museum ofso en nog wat leuke dingen doen. Er is verder niemand waar hij mee op stap kan.
We hebben gegeten bij een Ierse pub op het Leidsche plein. Nou...nooit meer. Wat een bagger
Hij had het (helaas) over het van Goghmuseum. Dus dat zal het wel worden. Alhoewel ik hem eigenlijk naar het Rijks wil meenemen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jammer van het eten![]()
Maar tof dat je morgen de stad gaat laten zien!Welk museum?
hier ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:37 schreef Etcetera het volgende:
hier staat salade, hamburger en gebakken aardappeltjes op het menu
Ik ben nog nooit naar het Rijksmuseum geweestquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had het (helaas) over het van Goghmuseum. Dus dat zal het wel worden. Alhoewel ik hem eigenlijk naar het Rijks wil meenemen.
Vanavond ga ik naar een groot feest bij de voetbalvereniging
Is leuk hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar het Rijksmuseum geweest![]()
hier bleken het gefrituurde aardappelschijfjes te zijnquote:
Dan gaan we morgen niet naar het Rijks want dan is de Nachtwacht ook niet te zienquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:06 schreef Soempie het volgende:
Ja, helaas.. Ik wil Vermeer graag zien.
http://rijksmuseum.nl/meesterwerken?lang=nlquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan gaan we morgen niet naar het Rijks want dan is de Nachtwacht ook niet te zien
En waarschijnlijk wel meer niet. Een grachtentochtje dan
We gaan nu pas eten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hier bleken het gefrituurde aardappelschijfjes te zijn
ah. ik heb heerlijk langs de lijn gelegen op het voetbalveld. En een paar koude biertjes gedronken, heerlijk met dit weer. Vanavond maar weer eens mijn geluk beproeven bij het pokerenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik niet, ga gewoon lekker tv kijken. Druk genoeg geweest vandaag
Wat een typische Soempie-actiequote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef Soempie het volgende:
Ik had de drempel geschilderd en ben er daarna per ongeluk op gaan staan.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah. ik heb heerlijk langs de lijn gelegen op het voetbalveld. En een paar koude biertjes gedronken, heerlijk met dit weer. Vanavond maar weer eens mijn geluk beproeven bij het pokeren![]()
twee avonden/nachten achter elkaar doorhalen gaat mij ook niet zo goed meer afquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was vancohtend om 5.30 terug uit de kroeg. Denk niet dat dat vanavond weer gaat gebeuren
We worden ouderquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
twee avonden/nachten achter elkaar doorhalen gaat mij ook niet zo goed meer af![]()
![]()
Ik heb ook nog geen plannen, morgen om 11 uur voetballen en daar wil ik wel een beetje fit voor zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:34 schreef Homdeck het volgende:
Worden er vanavond nog leuke dingen gedaan?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
quote:[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
quote:[..]
quote:
mag ik bij jou in de tuin zitten dan?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
valt best mee met de vliegen hiernee ik heb geen smerige lens, er is gewoon een compleet armada van die beesten aan het rondzoemen hier
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier de enige die bij ons thuis nog ongestoord in de tuin ligt
[afbeelding]
Zowquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
valt best mee met de vliegen hiernee ik heb geen smerige lens, er is gewoon een compleet armada van die beesten aan het rondzoemen hier
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt u maar, die is nu toch leegquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mag ik bij jou in de tuin zitten dan?
kijk nog eens naar die foto's en wees blij met die ene mugquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kijk nog eens naar die foto's en wees blij met die ene mug
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kijk nog eens naar die foto's en wees blij met die ene mug
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij het zien en horen van die beesten kreeg ik anders wel spontaan fantoomjeukquote:
ik zou niet weten wat ze er aan moeten doen, zonder bestrijdingsmiddelen te gebruiken, want dat lijkt me niet verstandig in een woonwijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:45 schreef Etcetera het volgende:damn, dat lijkt me niet echt gezond
kan de gemeenter er niks aan doen(wat ook nog eens gezondheidsvriendelijk is
)
ijsjes zijn wel lekker met dit weerquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg vandaag m'n pensioenoverzicht. Was me er niet eens van bewust dat ik pensioen had opgebouwd, maar oke.
Check dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 euro, daar kunnen ze dan net een ijsje van kopen.![]()
![]()
Hou je het wel voor je? Als je kinderen er achterkomen is je leven waarschijnlijk in gevaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg vandaag m'n pensioenoverzicht. Was me er niet eens van bewust dat ik pensioen had opgebouwd, maar oke.
Check dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 euro, daar kunnen ze dan net een ijsje van kopen.![]()
![]()
Dus als je nu met pensioen gaat en blijft bijbeunen, ben je rijk op je 500e?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:29 schreef Soempie het volgende:
vergeet 13 en 70.
Het is 4 euro per maand![]()
Wat ik nu niet weet. Met ander werk, kom je dan bij twee fondsen of gaat dat dan bij dezelfde? Moet ik daar wat voor regelen of gaat het automatisch?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:31 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb sinds ik ander werk heb ook al 20 keer post gehad denk ik, overzichten van wat ik heb opgebouwd, en dat ik ben aangemeld bij een ander fonds, ik zie door de bomen ook het bos niet meer
Mathijsquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:35 schreef TradeMarkie het volgende:
nu de nacht van de popmuziek op ned. 3, met mathijs van nieuwkerk en leo blokhuis![]()
hopelijk is het een beetje leuk
bij mij werd het door de werkgever geregeld, die heeft een collectief iets geregeld, en dat andere wordt vanzelf stopgezet als je werkgever je afmeldt via de loonadministratie, dat was tenminste bij mij zoquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ik nu niet weet. Met ander werk, kom je dan bij twee fondsen of gaat dat dan bij dezelfde? Moet ik daar wat voor regelen of gaat het automatisch?
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hou je het wel voor je? Als je kinderen er achterkomen is je leven waarschijnlijk in gevaar![]()
Ik kijk voor de muziekquote:
Ik snap het nog steeds niet. Dit is van m'n baantje bij de thuiszorg. PGGM, pensioenfonds voor de sector zorg en welzijn. Daar werk ik al lang niet meer, dus het is stopgezet neem ik aan. Als ik 65 word krijg ik dan van tig verschillende fondsen geld, omdat ik tegen die tijd ook verschillende werkgevers heb gehad? Of vervalt dit?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bij mij werd het door de werkgever geregeld, die heeft een collectief iets geregeld, en dat andere wordt vanzelf stopgezet als je werkgever je afmeldt via de loonadministratie, dat was tenminste bij mij zo
volgens mij krijg je dat dan dus uit al die fondsen, dus 2 euro hier, 15 euro daar enz..quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Dit is van m'n baantje bij de thuiszorg. PGGM, pensioenfonds voor de sector zorg en welzijn. Daar werk ik al lang niet meer, dus het is stopgezet neem ik aan. Als ik 65 word krijg ik dan van tig verschillende fondsen geld, omdat ik tegen die tijd ook verschillende werkgevers heb gehad? Of vervalt dit?
![]()
Handigquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
volgens mij krijg je dat dan dus uit al die fondsen, dus 2 euro hier, 15 euro daar enz..
De muziek...quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kijk voor de muziekLeo is wat dat betreft wel een held van mij :p
Maar tegen de tijd dat wij aan pensioen toe zijn is de pensioengerechtigde leeftijd opgeschroefd naar 80, dus we hebben nog evenquote:
jaloersheidquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:49 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik had een ciabatta in de oven gedaan en heb verschillende soorten tapenade![]()
Wijn en een filmslaap lekker voor straks
Tapenade vind ik er meestal uit zien als gekleurd grindquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:49 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik had een ciabatta in de oven gedaan en heb verschillende soorten tapenade![]()
nee, denk het nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:53 schreef Soempie het volgende:
Mark, je hebt niet op de gsg gezeten he?
oke, ja, gemeentelijke scholen gemeenschap Schagen. Ik keek net in je profiel en ik heb bij iemand in de klas gezeten met dezelfde naam. Maargoed, je achternaam komt ook wel vaak voor net als je voornaamquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, denk het niet![]()
de g.... scholen gemeenschap?
En zoals Leo ooit al zei, coldplay is radiohead lightquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Coldplay is naar (al viel Clocks wel mee)
Minder bagger dan andere Coldplay nummers.quote:
trustequote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Minder bagger dan andere Coldplay nummers.
Enniewee, ik ga naar bed!
is je film geschrapt?quote:
weet niet hoe lang dit nog duurt?quote:
ik zit ook aan een biertje, ipv wijn.quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef TradeMarkie het volgende:
tot 3 uur
ik heb toch nog maar ff een biertje gepakt
dus nu ben je tot de coclusie gekomen dat je het net zo goed op een zuipen kunt zetten?quote:Op zondag 29 april 2007 00:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag voor 't eerst sinds tijden een geheel alcoholvrije dag te hebben (zit al de hele avond melk te drinken), bedacht ik me net dat ik op m'n werk al een biertje op had
die vriend waarbij ik aan het schilderen was had het nog mooier voor elkaar. Hij was alleen 's morgens aan het schilderen. Moest 's middags naar de kapper. Zit hij daar zegt de kapster: 'ehh, je weet dat je allemaal verf in je haar hebt?'quote:
geef je verzoekjes maar doorquote:Op zondag 29 april 2007 00:26 schreef Soempie het volgende:
Slim van je! Limewire doet het bij mij niet
Heb net iemand anders gevonden die zo gek is nummers voor met te downloaden en door te sturen.quote:
Ze groeien heel hardquote:Op zondag 29 april 2007 00:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit trouwens net ff op je fotoboek te gluren, maar hoe staat het met de plantjes?
Dan verwachten we wel een fotoreportage tegen die tijd hequote:Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze groeien heel hardBen benieuwd wanneer er bloemetjes komen.
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
Natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2007 00:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan verwachten we wel een fotoreportage tegen die tijd he
tuinieren is trouwens best wel leuk
quote:Op zondag 29 april 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah... nee. Ik ben al doodop, dus doe 't rustig aan
Zat overigens net wel te bedenken dat ik binnen twee uur al twee liter melk op heb. Zou dat schadelijk zijn?.
Ja.quote:Op zondag 29 april 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah... nee. Ik ben al doodop, dus doe 't rustig aan
Zat overigens net wel te bedenken dat ik binnen twee uur al twee liter melk op heb. Zou dat schadelijk zijn?.
ach, je hebt iets om naartoe te werkenquote:Op zondag 29 april 2007 00:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk
En een tuin is denk ik nog wat te hoog gegrepen voor me![]()
Ikke wel.quote:Op zondag 29 april 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij schildert ook gewoon door dan hč
quote:Op zondag 29 april 2007 00:41 schreef Mikkie het volgende:
Weet ik veel
Teveel jus d'orange drinken is ook schadelijk, teveel water ook. Ik dacht van: misschien krijg je dan wel conflicten met maagzuren ofzo. Whatevāh
alles waar te voor staat is slecht, behalve tevredenquote:Op zondag 29 april 2007 00:41 schreef Mikkie het volgende:
Weet ik veel
Teveel jus d'orange drinken is ook schadelijk, teveel water ook. Ik dacht van: misschien krijg je dan wel conflicten met maagzuren ofzo. Whatevāh
als ik jou was zou ik maar hopen dat wij gelijk hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Als ik morgen ziek ben heb ik in elk geval jullie ongelijk bewezen
http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/artikelen/melk1.htmlquote:Op zondag 29 april 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Als ik morgen ziek ben heb ik in elk geval jullie ongelijk bewezen
Welterustenquote:Op zondag 29 april 2007 00:44 schreef Mikkie het volgende:
En nu ga ik naar bed, ik ben té moe en wil gewoon ff goed slapen.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 00:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Johnny Cash![]()
laatst nog een geweldige film over die man gezien
geen idee hoe die film heet, ik was toen in centerparcs met de voetbal, dus was toevallig dat ie langskwam, maar was wel erg leuk om te zienquote:
Ik ben aan m'n laatste biertje bezig, denk ik. ik moet er morgen om kwart over 9 uitquote:
Jij hebt voetbal morgenochtendquote:Op zondag 29 april 2007 01:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben aan m'n laatste biertje bezig, denk ik. ik moet er morgen om kwart over 9 uit![]()
Thuis spelen we altijd om half 3quote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij hebt voetbal morgenochtend![]()
Mźn, dat lijkt me balen op zondag.![]()
drie uur vannacht. Zit tv te kijkenquote:
Ik vind het album Californication ook erg goedquote:Op zondag 29 april 2007 01:10 schreef Soempie het volgende:
ik vind van de RHCP alleen Under the Bridge mooi/ goed.
The police vind ik dan weer net niksquote:Op zondag 29 april 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
Roxanne, pinkpop![]()
Jammer dat Mikkie naar bed is.
Trustenquote:Op zondag 29 april 2007 01:17 schreef Soempie het volgende:
ik vind Bowie niks.![]()
Mooi punt om naar bed te gaan![]()
![]()
Morgen wordt ook weer laat en maandag![]()
Ik ookquote:Op zondag 29 april 2007 01:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Trusten
Ik ga morgenavond naar A'dam![]()
Ik kijk wel hoever ik kom
Dan zie ik je daar wel, of niet natuurlijkquote:
vast welquote:Op zondag 29 april 2007 01:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zie ik je daar wel, of niet natuurlijk
ik ben die ene jongen van ongeveer 1.85m langquote:
Ik ben dat meisje dat op de vriendin van mister Bean lijkt.quote:Op zondag 29 april 2007 01:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben die ene jongen van ongeveer 1.85m lang![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |