die vriend waarbij ik aan het schilderen was had het nog mooier voor elkaar. Hij was alleen 's morgens aan het schilderen. Moest 's middags naar de kapper. Zit hij daar zegt de kapster: 'ehh, je weet dat je allemaal verf in je haar hebt?'quote:

geef je verzoekjes maar doorquote:Op zondag 29 april 2007 00:26 schreef Soempie het volgende:
Slim van je! Limewire doet het bij mij niet

Heb net iemand anders gevonden die zo gek is nummers voor met te downloaden en door te sturen.quote:

Ze groeien heel hardquote:Op zondag 29 april 2007 00:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit trouwens net ff op je fotoboek te gluren, maar hoe staat het met de plantjes?

Dan verwachten we wel een fotoreportage tegen die tijd hequote:Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze groeien heel hardBen benieuwd wanneer er bloemetjes komen.
![]()

quote:Op zondag 29 april 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.

Natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2007 00:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan verwachten we wel een fotoreportage tegen die tijd he
tuinieren is trouwens best wel leuk

quote:Op zondag 29 april 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah... nee. Ik ben al doodop, dus doe 't rustig aan
Zat overigens net wel te bedenken dat ik binnen twee uur al twee liter melk op heb. Zou dat schadelijk zijn?.

Ja.quote:Op zondag 29 april 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah... nee. Ik ben al doodop, dus doe 't rustig aan
Zat overigens net wel te bedenken dat ik binnen twee uur al twee liter melk op heb. Zou dat schadelijk zijn?.

ach, je hebt iets om naartoe te werkenquote:Op zondag 29 april 2007 00:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk
En een tuin is denk ik nog wat te hoog gegrepen voor me![]()

Ikke wel.quote:Op zondag 29 april 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij schildert ook gewoon door dan hè

quote:Op zondag 29 april 2007 00:41 schreef Mikkie het volgende:
Weet ik veel
Teveel jus d'orange drinken is ook schadelijk, teveel water ook. Ik dacht van: misschien krijg je dan wel conflicten met maagzuren ofzo. Whatevâh

alles waar te voor staat is slecht, behalve tevredenquote:Op zondag 29 april 2007 00:41 schreef Mikkie het volgende:
Weet ik veel
Teveel jus d'orange drinken is ook schadelijk, teveel water ook. Ik dacht van: misschien krijg je dan wel conflicten met maagzuren ofzo. Whatevâh

als ik jou was zou ik maar hopen dat wij gelijk hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Als ik morgen ziek ben heb ik in elk geval jullie ongelijk bewezen

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/artikelen/melk1.htmlquote:Op zondag 29 april 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Als ik morgen ziek ben heb ik in elk geval jullie ongelijk bewezen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |