Dat is mooi als er waardig afscheid genomen kan worden. Had ik zelf ook bij het overlijden van grootouders. Dan kun je er "vrede" mee hebben, dat had ik tenminste.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
crematie was mooi trouwensde kleinkinderen hebben de kist naar de auto gebracht, samen met mijn schoonzusje (dus de vrouw van de broer van m'n vriend) heb ik de bloemen gedragen.
het moment dat het gordijn voor de kist gleed was het zwaarste uiteindelijk
Nee dat snap ik. Was het even vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik ben moe
[..]
heb nog wel bioskaartjes, maar bios zit er niet in vandaag
dank jequote:
dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is mooi als er waardig afscheid genomen kan worden. Had ik zelf ook bij het overlijden van grootouders. Dan kun je er "vrede" mee hebben, dat had ik tenminste.
dat geeft niet joh, je kunt niet alles onthoudenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Was het even vergeten![]()
Tsja, wel jammer ja. Kun je wel beter slapenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:11 schreef Etcetera het volgende:
De Nacht duurt maar tot 2u bij onsnormaal is dat tot diep in de nacht, als je wou kon je in 1x door van De Nacht naar de koninginnedag zelf
niet dat dat de bedoeling was van zondag/maandag maar 2u vind ik wel een beetje triest eigenlijk
Gewoon doorgaan, terwijl de deuren dicht zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
we waren toch al niet van plan om het erg laat te maken (hebben we wel 's gedaan, ook wel 's in 1x door naar de vrijmarkt, geeeeen succes) maar ik vind het gewoon stom.
zou me niks verbazen dat de helft van de bezoekers het niet weet
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:01 schreef TradeMarkie het volgende:
en nu weet ik ook niks meer en valt 't topic weer stil
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:12 schreef TradeMarkie het volgende:
na woensdag niet meer, maar als je iemand weet voor morgen hou ik me aanbevolen
Trustenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:22 schreef TradeMarkie het volgende:
maar ik duik nu eerst m'n bed in, kijken of dat ook bevalt
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..net The Straight Story nog een keer gekeken op Canvas. Wat een mooie film blijft dat toch
Mooi zo.quote:
Teveel gekocht?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:57 schreef Mikkie het volgende:
nu geëmmer met creditcards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |