ah. ik heb heerlijk langs de lijn gelegen op het voetbalveld. En een paar koude biertjes gedronken, heerlijk met dit weer. Vanavond maar weer eens mijn geluk beproeven bij het pokerenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik niet, ga gewoon lekker tv kijken. Druk genoeg geweest vandaag
Wat een typische Soempie-actiequote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef Soempie het volgende:
Ik had de drempel geschilderd en ben er daarna per ongeluk op gaan staan.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah. ik heb heerlijk langs de lijn gelegen op het voetbalveld. En een paar koude biertjes gedronken, heerlijk met dit weer. Vanavond maar weer eens mijn geluk beproeven bij het pokeren![]()
twee avonden/nachten achter elkaar doorhalen gaat mij ook niet zo goed meer afquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was vancohtend om 5.30 terug uit de kroeg. Denk niet dat dat vanavond weer gaat gebeuren
We worden ouderquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
twee avonden/nachten achter elkaar doorhalen gaat mij ook niet zo goed meer af![]()
![]()
Ik heb ook nog geen plannen, morgen om 11 uur voetballen en daar wil ik wel een beetje fit voor zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:34 schreef Homdeck het volgende:
Worden er vanavond nog leuke dingen gedaan?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
quote:[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
quote:[..]
quote:
mag ik bij jou in de tuin zitten dan?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
valt best mee met de vliegen hiernee ik heb geen smerige lens, er is gewoon een compleet armada van die beesten aan het rondzoemen hier
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier de enige die bij ons thuis nog ongestoord in de tuin ligt
[afbeelding]
Zowquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
valt best mee met de vliegen hiernee ik heb geen smerige lens, er is gewoon een compleet armada van die beesten aan het rondzoemen hier
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt u maar, die is nu toch leegquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mag ik bij jou in de tuin zitten dan?
kijk nog eens naar die foto's en wees blij met die ene mugquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kijk nog eens naar die foto's en wees blij met die ene mug
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kijk nog eens naar die foto's en wees blij met die ene mug
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij het zien en horen van die beesten kreeg ik anders wel spontaan fantoomjeukquote:
ik zou niet weten wat ze er aan moeten doen, zonder bestrijdingsmiddelen te gebruiken, want dat lijkt me niet verstandig in een woonwijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:45 schreef Etcetera het volgende:damn, dat lijkt me niet echt gezond
kan de gemeenter er niks aan doen(wat ook nog eens gezondheidsvriendelijk is
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |