Hebben ze ook heel handig in flesjes in de winkelquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En nu ga ik knoflooksaus maken voor de BBQ van zondag, dan kan de knoflook lekker intrekken
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga verder genieten van de zon. In bikini
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Hebben ze ook heel handig in flesjes in de winkel![]()
En geroosterd vlees hebben ze heel handig in plastic bakjes bij de grillroomquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Maar die zijn vies..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is wel vet eigenlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Afbeeldinghe der Stadt Groningen met de omliggende fortressen![]()
![]()
cadeautje gekocht en zeer goed geslaagd![]()
Rib uit m'n lijf, dat welquote:
wįįįįt??quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Rib uit m'n lijf, dat welJammer dat ik het weg ga geven.
![]()
quote:
Ja, gaat prima.quote:
Ja, zondag viert m'n ex z'n verjaardag. Hij is aan het afstuderen: technische planologie. Was al langer op zoek naar een kaart voor hem. Hij is echt verslaafd aan kaarten en zocht ook nog iets voor in z'n huisje voor aan de muur.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wįįįįt??
Waarom dan? Verjaardag ofzo?
Hier moet ik je gelijk in gevenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En erwtensoep bestaat ook in zakjes/blikken, maar dan is zelfgemaakte alsnog veel lekkerder
En wat ga je bekijken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:18 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, gaat prima.
Vanavond heerlijk naar de schouwburg en daarna nog even feestje vieren (verjaardag)
Mooi cadeauquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik vind kaarten meestal behoorlijk saai maar als ik dus de bouwvorm van die werken eromheen zie dan kan ik dat wel waarderenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zondag viert m'n ex z'n verjaardag. Hij is aan het afstuderen: technische planologie. Was al langer op zoek naar een kaart voor hem. Hij is echt verslaafd aan kaarten en zocht ook nog iets voor in z'n huisje voor aan de muur.
Moet wel nog even wennen dat hij nu gewoon een vriend is en dat zulke cadeautjes dus eigenlijk misschien wel teveel van het goede zijn.Maar ik weet nu al dat hij er superblij mee gaat zijn.
![]()
![]()
Movie Strings.quote:
Op de meeste dagen is het zo dat de dingen die ik klaar maak binnen 20 minuten klaar zijn. Soms heb ik alleen zin om veel moeite te doen, en met een BBQ weet ik dat het erg gewaardeerd wordt als ik zelf saus maak. En zoveel werk was het ook weer niet, 45 minuten of zo en dan heb je 2 kilo sausquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:23 schreef erkel het volgende:
[..]
Hier moet ik je gelijk in geven, maar voor de rest houd ik van simpel klaar te maken maaltijden. Niet te veel werk, binnen 20 min op tafel
![]()
Ik vind kaarten wel mooi. Zeker die hierboven en zo'n landkaart van Nederlandquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Mooi cadeau![]()
Ik geil ook op landkaarten![]()
Vroeger had ik zo'n landkaart van Nederland van 1,5 bij een 1 meter ongeveer. Echt elk gehucht en beekje stond erop
Helaas kapot gegaan.
quote:
Jij ook, mevrouwquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Geniet van je vrije dagen zou ik zeggen
Hahaha, wat zijn we weer grappig.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:03 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hahaha, wat zijn we weer grappig.
Nee hoor. Kan wel iets hebben hoorquote:
Mischien kunnen we nog verschuiven mij maakt het niks uit , er komen toch maar 3 mensenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
Yuri, wat ik me afvroeg, waarom stonden bij die poll alleen datums in mei? een week later had wel gekund....
Dan misschien meer. Ik zou het dan wel proberen iig. Toch vakantiequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mischien kunnen we nog verschuiven mij maakt het niks uit , er komen toch maar 3 mensen![]()
heb nog wel bioskaartjes, maar bios zit er niet in vandaagquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Stadskanaal. Misschien gaat etcetera ook wel![]()
mooi, dacht ooit eens een repro te zien, vroeg wat deze kostte ... bleek 2700 euri te zijn. Toch maar niet gekochtquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
mooi ja. Sterkte nog verder, meisquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
crematie was mooi trouwensde kleinkinderen hebben de kist naar de auto gebracht, samen met mijn schoonzusje (dus de vrouw van de broer van m'n vriend) heb ik de bloemen gedragen.
het moment dat het gordijn voor de kist gleed was het zwaarste uiteindelijk
Dat is mooi als er waardig afscheid genomen kan worden. Had ik zelf ook bij het overlijden van grootouders. Dan kun je er "vrede" mee hebben, dat had ik tenminste.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
crematie was mooi trouwensde kleinkinderen hebben de kist naar de auto gebracht, samen met mijn schoonzusje (dus de vrouw van de broer van m'n vriend) heb ik de bloemen gedragen.
het moment dat het gordijn voor de kist gleed was het zwaarste uiteindelijk
Nee dat snap ik. Was het even vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik ben moe
[..]
heb nog wel bioskaartjes, maar bios zit er niet in vandaag
dank jequote:
dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is mooi als er waardig afscheid genomen kan worden. Had ik zelf ook bij het overlijden van grootouders. Dan kun je er "vrede" mee hebben, dat had ik tenminste.
dat geeft niet joh, je kunt niet alles onthoudenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Was het even vergeten![]()
Tsja, wel jammer ja. Kun je wel beter slapenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:11 schreef Etcetera het volgende:
De Nacht duurt maar tot 2u bij onsnormaal is dat tot diep in de nacht, als je wou kon je in 1x door van De Nacht naar de koninginnedag zelf
niet dat dat de bedoeling was van zondag/maandag maar 2u vind ik wel een beetje triest eigenlijk
Gewoon doorgaan, terwijl de deuren dicht zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
we waren toch al niet van plan om het erg laat te maken (hebben we wel 's gedaan, ook wel 's in 1x door naar de vrijmarkt, geeeeen succes) maar ik vind het gewoon stom.
zou me niks verbazen dat de helft van de bezoekers het niet weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |