jaloersheidquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:49 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik had een ciabatta in de oven gedaan en heb verschillende soorten tapenade![]()
Wijn en een filmslaap lekker voor straks
Tapenade vind ik er meestal uit zien als gekleurd grindquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:49 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik had een ciabatta in de oven gedaan en heb verschillende soorten tapenade![]()
nee, denk het nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:53 schreef Soempie het volgende:
Mark, je hebt niet op de gsg gezeten he?
oke, ja, gemeentelijke scholen gemeenschap Schagen. Ik keek net in je profiel en ik heb bij iemand in de klas gezeten met dezelfde naam. Maargoed, je achternaam komt ook wel vaak voor net als je voornaamquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, denk het niet![]()
de g.... scholen gemeenschap?
En zoals Leo ooit al zei, coldplay is radiohead lightquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Coldplay is naar (al viel Clocks wel mee)
Minder bagger dan andere Coldplay nummers.quote:
trustequote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Minder bagger dan andere Coldplay nummers.
Enniewee, ik ga naar bed!
is je film geschrapt?quote:
weet niet hoe lang dit nog duurt?quote:
ik zit ook aan een biertje, ipv wijn.quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef TradeMarkie het volgende:
tot 3 uur
ik heb toch nog maar ff een biertje gepakt
dus nu ben je tot de coclusie gekomen dat je het net zo goed op een zuipen kunt zetten?quote:Op zondag 29 april 2007 00:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag voor 't eerst sinds tijden een geheel alcoholvrije dag te hebben (zit al de hele avond melk te drinken), bedacht ik me net dat ik op m'n werk al een biertje op had
die vriend waarbij ik aan het schilderen was had het nog mooier voor elkaar. Hij was alleen 's morgens aan het schilderen. Moest 's middags naar de kapper. Zit hij daar zegt de kapster: 'ehh, je weet dat je allemaal verf in je haar hebt?'quote:
geef je verzoekjes maar doorquote:Op zondag 29 april 2007 00:26 schreef Soempie het volgende:
Slim van je! Limewire doet het bij mij niet
Heb net iemand anders gevonden die zo gek is nummers voor met te downloaden en door te sturen.quote:
Ze groeien heel hardquote:Op zondag 29 april 2007 00:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit trouwens net ff op je fotoboek te gluren, maar hoe staat het met de plantjes?
Dan verwachten we wel een fotoreportage tegen die tijd hequote:Op zondag 29 april 2007 00:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze groeien heel hardBen benieuwd wanneer er bloemetjes komen.
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
Natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2007 00:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan verwachten we wel een fotoreportage tegen die tijd he
tuinieren is trouwens best wel leuk
quote:Op zondag 29 april 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah... nee. Ik ben al doodop, dus doe 't rustig aan
Zat overigens net wel te bedenken dat ik binnen twee uur al twee liter melk op heb. Zou dat schadelijk zijn?.
Ja.quote:Op zondag 29 april 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah... nee. Ik ben al doodop, dus doe 't rustig aan
Zat overigens net wel te bedenken dat ik binnen twee uur al twee liter melk op heb. Zou dat schadelijk zijn?.
ach, je hebt iets om naartoe te werkenquote:Op zondag 29 april 2007 00:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk
En een tuin is denk ik nog wat te hoog gegrepen voor me![]()
Ikke wel.quote:Op zondag 29 april 2007 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij schildert ook gewoon door dan hč
quote:Op zondag 29 april 2007 00:41 schreef Mikkie het volgende:
Weet ik veel
Teveel jus d'orange drinken is ook schadelijk, teveel water ook. Ik dacht van: misschien krijg je dan wel conflicten met maagzuren ofzo. Whatevāh
alles waar te voor staat is slecht, behalve tevredenquote:Op zondag 29 april 2007 00:41 schreef Mikkie het volgende:
Weet ik veel
Teveel jus d'orange drinken is ook schadelijk, teveel water ook. Ik dacht van: misschien krijg je dan wel conflicten met maagzuren ofzo. Whatevāh
als ik jou was zou ik maar hopen dat wij gelijk hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Als ik morgen ziek ben heb ik in elk geval jullie ongelijk bewezen
http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/artikelen/melk1.htmlquote:Op zondag 29 april 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Als ik morgen ziek ben heb ik in elk geval jullie ongelijk bewezen
Welterustenquote:Op zondag 29 april 2007 00:44 schreef Mikkie het volgende:
En nu ga ik naar bed, ik ben té moe en wil gewoon ff goed slapen.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 00:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Johnny Cash![]()
laatst nog een geweldige film over die man gezien
geen idee hoe die film heet, ik was toen in centerparcs met de voetbal, dus was toevallig dat ie langskwam, maar was wel erg leuk om te zienquote:
Ik ben aan m'n laatste biertje bezig, denk ik. ik moet er morgen om kwart over 9 uitquote:
Jij hebt voetbal morgenochtendquote:Op zondag 29 april 2007 01:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben aan m'n laatste biertje bezig, denk ik. ik moet er morgen om kwart over 9 uit![]()
Thuis spelen we altijd om half 3quote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij hebt voetbal morgenochtend![]()
Mźn, dat lijkt me balen op zondag.![]()
drie uur vannacht. Zit tv te kijkenquote:
Ik vind het album Californication ook erg goedquote:Op zondag 29 april 2007 01:10 schreef Soempie het volgende:
ik vind van de RHCP alleen Under the Bridge mooi/ goed.
The police vind ik dan weer net niksquote:Op zondag 29 april 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
Roxanne, pinkpop![]()
Jammer dat Mikkie naar bed is.
Trustenquote:Op zondag 29 april 2007 01:17 schreef Soempie het volgende:
ik vind Bowie niks.![]()
Mooi punt om naar bed te gaan![]()
![]()
Morgen wordt ook weer laat en maandag![]()
Ik ookquote:Op zondag 29 april 2007 01:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Trusten
Ik ga morgenavond naar A'dam![]()
Ik kijk wel hoever ik kom
Dan zie ik je daar wel, of niet natuurlijkquote:
vast welquote:Op zondag 29 april 2007 01:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zie ik je daar wel, of niet natuurlijk
ik ben die ene jongen van ongeveer 1.85m langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|