Had je zoveel op?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef Megumi het volgende:
Ik weet het niet meer.
Hoe kun je nou opscheppen met het feit dat je zoveel zuipt dat je je lichaam vergiftigt en de meest debiele dingen uithaalt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:11 schreef jordeeeh het volgende:
Mja zoals El_Rolando zei, wel een beetje opschep topic ja. Ach ja
Sommige mensen vinden het "stoer" dat ze dronken zijn geweest. Maarja t zal wel meevallen dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kun je nou opscheppen met het feit dat je zoveel zuipt dat je je lichaam vergiftigt en de meest debiele dingen uithaalt?
Waarom zijn ze gevaarlijker dan? Je praat onzin.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:53 schreef Ravii het volgende:
Hoezo is dronken zijn zo een Taboe?
Jullie reageren hoe ik reageer tegen sigaretten..
Terwijl Siggaretten toch wat gevaarlijker zijn dan alchol, ( en dan heb ik het niet over roekeloos rijgedrag)!
Alcohol is eigenlijk een harddrugquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:53 schreef Ravii het volgende:
Terwijl Siggaretten toch wat gevaarlijker zijn dan alchol, ( en dan heb ik het niet over roekeloos rijgedrag)!
Want ?quote:
ik citeer:quote:
quote:Alcohol is een drug die vanwege de fysiek verslavende eigenschappen gerekend wordt tot de hard drugs.
Ja ok, maar dan moet je wel heel veel ervan nemen.quote:
Long kanker etc.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zijn ze gevaarlijker dan? Je praat onzin.
praat geen stront , van alcohol krijg je weer andere tiffusdingen: levercirrose, kapotte hersenen noem maar op. Beetje niveauloze opmerking dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:52 schreef Ravii het volgende:
[..]
Long kanker etc.
Van Alcohol kan je geen longkanker krijgen
EDIT:
Bravebart zei al wat ik wouw zeggen.
Haha, wat dacht je van je eigen opmerkingquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:31 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
praat geen stront , van alcohol krijg je weer andere tiffusdingen: levercirrose, kapotte hersenen noem maar op. Beetje niveauloze opmerking dus
Het feit dat je je twee dagen brak voelt, is geen indicatie dat het niet echt geweldig is voor je lichaam?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je van je eigen opmerking
Die dingen die jij noemt krijg je alleen bij langdurig, overmatig gebruik. Dan kan je overal aan dood gaan; ook aan water drinken of wortel eten
Klopt, het is ook niet goed voor je lichaam, maar je herstelt wel volledig, itt bij roken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het feit dat je je twee dagen brak voelt, is geen indicatie dat het niet echt geweldig is voor je lichaam?
Lijkt me een puicke conclusiequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Roken en dronken worden is allebei wel triest, dus die vergelijking gaat in ieder geval wel op
Dat is bij sigaretten toch ook, van één sigaret krijg je geen longkanker.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die dingen die jij noemt krijg je alleen bij langdurig, overmatig gebruik. Dan kan je overal aan dood gaan; ook aan water drinken of wortel eten
Klopt, maar geeft schade (ook al is het minimaal uiteraard bij 1 sigaret) die blijvend is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:35 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Dat is bij sigaretten toch ook, van één sigaret krijg je geen longkanker.
Iemand die verslaaft is aan alcohol en zijn lever naar de klote zuipt hersteld echt niet hoor. Zelfs niet als hij het drinken volledig staakt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, het is ook niet goed voor je lichaam, maar je herstelt wel volledig, itt bij roken.
Ja, duh, dat is logisch. Maar als je 50 liter water per dag drinkt ben je ook in een week dood. Het gaat natuurlijk niet om de extremen, maar om de normale hoeveelheden (voor zover je daar van kan spreken).quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Iemand die verslaaft is aan alcohol en zijn lever naar de klote zuipt hersteld echt niet hoor. Zelfs niet als hij het drinken volledig staakt.
Maar na 1 avond kan je al verslaafd raken aan alcohol, mits het een leuke avond was.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar geeft schade (ook al is het minimaal uiteraard bij 1 sigaret) die blijvend is.
Dat slaat nergens op, je kan niet na 1 avond al verslaafd zijn aan alcohol, hoeveel je ook drinkt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Maar na 1 avond kan je al verslaafd raken aan alcohol, mits het een leuke avond was.
Nicotine duurt wel wat langer.
50 liter was ook een axtreem voorbeeld (wat volgens mij best moet kunnen overigens), maar het lijkt me niet dat je richting uitdroging gaat als je water drinktquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef ibaneX het volgende:
50 liter water per dag kan niet. als je 5 liter drinkt ga je al richting uitdroging!
Ja naja, dat bewijst dus dat je ook dood kan gaan aan overmatig waterdrinken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:14 schreef ibaneX het volgende:
jawel, je lichaam neemt dan geen mineralen voedingstoffen ect ect. meer op je spoelt dus gewoon alles weg: uitdroging.
Meid tochquote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef Elvanera het volgende:
Hmm, ik was gisteren weer eens behoorlijk de weg kwijt
Die rosé ook
Op mijn 16 de. 2 biertjes op en ik was al teutquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef HenkFrietTent het volgende:
Wanneer waren jullie voor het eerst dronken?
Het was helemaal niet stoer, het was verschrikkelijk. Daarom ook diequote:
tot je het eeen keertje word dan wil je niet anders meerquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:14 schreef Amootje het volgende:
alcohol is zooooooooo passé
nooit dronken geweest, zal het nooit worden ook!!
en daarnaast 9 van de 10 keer ben ik de BOBdus dan is drinken sowieso not done
Nee, inderdaad niet. Maar van alcohol kan je wel tong/keel/maag/leverkanker en corrosie enzo krijgen. Wat is erger? Doodgaan aan kanker in je buik of aan kanker in je long?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:52 schreef Ravii het volgende:
[..]
Long kanker etc.
Van Alcohol kan je geen longkanker krijgen
EDIT:
Bravebart zei al wat ik wouw zeggen.
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kun je nou opscheppen met het feit dat je zoveel zuipt dat je je lichaam vergiftigt en de meest debiele dingen uithaalt?
hmmm... Ik was een jaar of 16 toen ik ontdekte hoe lekker bier was, daarna ben ik vrij vaak aan de zuip geweest, had toen zelfs een zekere alcoholtolerantie opgebouwd (steeds meer zuipen voor zelfde effect).quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:53 schreef Ravii het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:09 schreef fransbreda het volgende:
een van de eerste keren was met carnaval, tegenover dat cafe ligt een kerkhof.
met me zatte ballen op een besneeuwd graf gelegen![]()
schandalig ook![]()
Vreemde moeder hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:23 schreef Sessy het volgende:
Ik was 4. Mama had me meegenomen met haar vrienden groep. Mama lag ergens haar roes uit te slapen toen haar vrienden het wel leuk vonden om me vodka te geven. Ik heb een (Russisch, 80 ml denk ik) glas vodka opgedronken en werd daarna gigantisch hyper.
Je zegt het nu zo'n beetje als: een kind of een kat, wat is het verschil? Een kind is toch wel een stukkie ergerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:16 schreef Sessy het volgende:
Ja tienermoeder en zo he, dan krijg je dat![]()
Die vrienden waren zelf straalbezopen. Ik heb zelf in een dronken bui een kat aan de vodka geprobeerd te helpen (wilde niet lukken), zij een kind... Ach!
Linker of rechter?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
afgelopen weekend, 35 bier en 12 baco's zie de foto:P
[afbeelding]
Eerste keer dronken worden met 35 bier en 12 baco's. Flikker toch op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
[afbeelding]
Rofl je was dronken maar je weet nog wel precies hoeveel bier je op had?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
http://img113.imageshack.(...)aqq6yhdgvwn1fje5.jpg
Goh, ben je nou al weer het ziekenhuis uit? En dat na zo'n alcoholvergiftiging!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
Dit verhaal heb je al gepost in dit topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:05 schreef Sjibble het volgende:
ik een tijdje terug, denk vorige week donderdag..
We gingen naar een griek met wat mensen uit ons niveau (3 klassen dus) als etentje.
Nja, iedereen zeggen dat Malibu Cola erg lekker is, en k had nooit alcohol gedronken, behalve sinds mn 3de, toen mocht ik wel ff bier proeven.
Maar goed, Malibu Cola was idd lekker, en was best snel achterover.
Ik was toen later naar een vriend toe gegaan omdat ik die dag hoorde dat ie ging verhuizen, ik wist nergens vanZe dachten allemaal dat ik het wist.. nou lekker... (van Noord holland naar Groningen). Dus ik kom daar een avondje langs, en die Malibu begon toch te werken..
Ik voelde me draaierig, slaperig, best raar, en kan me alsnog wel dingen herinneren (duh).
Nja, ik weet nu wel hoe ik er op reageer enzo, want ik moet vaak op de scoot, die keer ook toen ging het ook van kantje naar kantje (nja, heeeeel klein beetje).
Niet teveel drinken dusIs trouwens wel lekker als je ergens blijft overnachten, dan val je volgens mij heerlijk in slaap als je een beetje dizzy bent
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:05 schreef Sjibble het volgende:
best genant, maar kan me niks schelen.
Deze week woensdag gingen we uit eten met wat leerlingen uit de 4de klassen.
Ik besloot een keer malibu-cola te drinken (groot als een bierglas).
Was idd lekker zoals ze zeiden, toen ging ik ff naar de kermis en toen nog naar een maat van me die die morgen moest gaan verhuizen, dus ff laatste uren met heb doorbrengen (verhuist ergens ver ver weg.)
Toen ik daar was begon ik me niet goed te voelen, misselijk te worden en draaierig in mn kop te wordenEn dat door 1 glas, omfg
![]()
![]()
Dan zul je wel dorst hebben!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:21 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Oh, ik heb zelf nog nooit iets gedronken.
Nja "raar" is het niet. Maar je bent denk ik wel 1 van de weinigequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Ben ik raar als ik niet drink als 17-jarige?.
Hehe inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Eerste keer dronken worden met 35 bier en 12 baco's. Flikker toch op.
Het gaat wel ten kostte van je spellingsvermogen heb ik wel eens gehoordquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:50 schreef laraa-- het volgende:
Maar drinken is toch niet zo erg? 't verschilt eigenlijk van persoon tot persoon .. de enige gaat heel emotioneel worden en beginnen huilen enzo als hij zat is, de andere gaat juist hyperactief en vrolijk zijn! Ik weet wel dat het ongezond is, maar het is toch niet ZOOOOoo erg? Toch zeker niet dat je er een erge ziekte door zou krygen? Ben 14 en heb al 5 keer zat geweest :S << neen niet om te stoefen, tis gewoon zo en kben niet zo blij op die momenten!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Korsakovquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:50 schreef laraa-- het volgende:
Maar drinken is toch niet zo erg? 't verschilt eigenlijk van persoon tot persoon .. de enige gaat heel emotioneel worden en beginnen huilen enzo als hij zat is, de andere gaat juist hyperactief en vrolijk zijn! Ik weet wel dat het ongezond is, maar het is toch niet ZOOOOoo erg? Toch zeker niet dat je er een erge ziekte door zou krygen? Ben 14 en heb al 5 keer zat geweest :S << neen niet om te stoefen, tis gewoon zo en kben niet zo blij op die momenten!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef murderH het volgende:
ik was de rechter, en ja twas de eerste keer
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef murderH het volgende:
ik, een jongen van 17, met een meisje bijna 15, nu komt het probleem.
ik en dit meisje hadden vanaf 17 april vorig jaar een relatie, tot augustus. haar ouders helemaal niet blij, mijn verzorgers HELEMAAL NIET BLIJ, nu woon ik 100km van mn vriendin af.
nu ben ik vanaf augustus tot november in een dip geweest(zuipen smoken enz enz enz)
[...]
gloof je het zelf en al zou het zo zijn zou je zo dronken zijn dat je dat echt niet meer weetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
er zitten hier genoeg tussen die op hun 12e of 13e al kotsent overstraat liepen van de alcoholquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:26 schreef F04 het volgende:
Lekker goed voor je hersenen op je 14e.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
Ik ben trouwens wel heel leuk dronken, hoorde ik laterquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:39 schreef Liebe het volgende:
Was op m'n zestiende (nou ja ik was bijna 17).
Was wel eerder aangeschoten geweest maar nooit dronken,
was op een of ander feest en d'r zat een hele enge jongen achter me aan (vriend van een vriend). Dusja, steeds drinken gaan halen he..
Maar toen werd lopen ineens nogal moeilijk.
Het leuke was dat de gardarobe boven was, moest ik nog de hele trap op (en af!). Ik knalde tegen iedereen op.
Wie hou jij voor de gekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
Meedoen? Je beoordelingsvermogen wordt beïnvloed door de alcohol en je vrienden nemen er nog eentje.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:22 schreef Chowi het volgende:
Ik snap dat dronken worden eigenlijk in het geheel niet. Waarom zou je doorzuipen terwijl je voelt dat het niet goed is? Je gaat toch ook niet nog twintig keer met een hamer op je duim slaan als je vinger al bloedt?
Dan ga je zeker aan de alcohol, puur om dronken te worden?
Komt me bekend voor, ik rende ook een keer van de trap, en me moeder lag onderaan de trap op bed, toen begon ze met me te praten en toen heb ik haar helemaal ondergekotst.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:46 schreef Robbadefrissa het volgende:
nouja
ik weet wel dat ik vaak zwaar aangeschoten ben, heel vaak
maar de eerste keer dat ik super dronken was met kotsen enzo weet ik nog wel. half jaartje terug ofzo
op een feest, heb redelijk wat ervaring met bier en shotjes maar ik had net gefitnesst en had niet gegeten, dus wij lekker bieren toch! ineens komen ze met shotjes van 57% aan ofzo
dus ik 3 nemen en verder aan de bier, ik denk dat die shotjes de boosdoeners waren. Ik fiets naar huis want ik voelde me beroerd en na veel gestuntel en geval lig ik in bed. 3 minuten later kut ik moet kotsen, ik kom naar beneden, maar opeens hoor ik WE ZIJN THUISSS me ouders waren nog bij vrienden
dus ik storm de trap af, me moeder alles goed? ik ja hoor, ik rennen en kotsen.
dus me ouders me uitlachen, ik vet dronken zeggen met een dubbele tong 'dit is de eerste, en de laatste keer'
nou daar heb ik me wel aan gehouden (heb sindsdien nooit van drank gekotst, dronken zeker wel geweest)
Daarom, Neem nooit een hond, die moet je rond 11/12 uur nog uitlaten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:06 schreef Ordinair het volgende:
Ik was 14. We gingen naar een verjaardag toe van een oudere vriendin en daar was bier uiteraard. Ik dronk wel vaker een biertje toen al maar dan bleef het bij 1 en met uitzondering 2. Afijn, wij lekker drinken en om half 11! was het tijd om naar huis gegaan. Ik minstens 5x op me bek gepleurt en bij de laatste keer was naast mijn pa die de hond aan het uitlaten was. BUSTED!
hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, ik rende ook een keer van de trap, en me moeder lag onderaan de trap op bed, toen begon ze met me te praten en toen heb ik haar helemaal ondergekotst.![]()
Maar ze kon er helaas niet om lachen..![]()
Hockeyfeestenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef Mathijz het volgende:
Was 15, begon met mexxen op de hockeyclub met mijn team. Kwam al om half 1 thuis. Ouders nog beneden, en toen ze vroegen "gaat het?" Vloog alles eruit
Ben je daar trots op?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
eerste keer ik dronken ging wat andersgoed dronken dan he ;p
was 14 en mijn vriend gaf een feestje
hij was toen ouder dan mij, en ik kreeg echt alles aangeboden
enorm veel breezers op
enorm veel bodyshot bij mij
enja de ochtend daarna werd ik wakker netjes in bedalleen wel in die van mijn vriends.
en daar lig je dan.. 14 jaar , je voelt je ziek, ligt daar helemaal naakt, naast je ligt je vriend ook helemaal naakt
en gebruikte condoom in de prullenbak
wat is daar nou gebeurt denk je dan
Haha, sterk verhaal welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nop maarja is de waarheid he
ik schaam me er niet voor ofzo
Je ziet er wel wat sletterig uit maar dat mag ik welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef Kimmie_16 het volgende:
nop maarja is de waarheid he
ik schaam me er niet voor ofzo
Ben onder de indruk. Met een zatte kop toch nog een condoom gebruikt. Of was hij niet zo dronken als jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
eerste keer ik dronken ging wat andersgoed dronken dan he ;p
was 14 en mijn vriend gaf een feestje
hij was toen ouder dan mij, en ik kreeg echt alles aangeboden
enorm veel breezers op
enorm veel bodyshot bij mij
enja de ochtend daarna werd ik wakker netjes in bedalleen wel in die van mijn vriends.
en daar lig je dan.. 14 jaar , je voelt je ziek, ligt daar helemaal naakt, naast je ligt je vriend ook helemaal naakt
en gebruikte condoom in de prullenbak
wat is daar nou gebeurt denk je dan
Hij was bangquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben onder de indruk. Met een zatte kop toch nog een condoom gebruikt. Of was hij niet zo dronken als jij?
En dat zonder alcohol voor je 16e.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:42 schreef slindenau het volgende:
wat uiteindelijk betekend
wat een braaf jongetje zegquote:Op zondag 10 juni 2007 18:42 schreef slindenau het volgende:
Wat doet mij dit topic toch deugd!
Jullie weten natuurlijk ook dat alcohol onder de 16 in permanente hersenschade resulteert (je ontwikkeling stagneert)...wat uiteindelijk betekend dat ik minder concurrentie zal hebben op de beter baantjes.
Ik ben immers pas begonnen met alcohol en andere genotsmiddelen toen ik eind 17 was.
dat is toch wel een grapje?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:42 schreef slindenau het volgende:
Wat doet mij dit topic toch deugd!
Jullie weten natuurlijk ook dat alcohol onder de 16 in permanente hersenschade resulteert (je ontwikkeling stagneert)...wat uiteindelijk betekend dat ik minder concurrentie zal hebben op de beter baantjes.
Ik ben immers pas begonnen met alcohol en andere genotsmiddelen toen ik eind 17 was.
17e pas dronken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef Wiehoe het volgende:
De eerste keer dat ik echt dronken was, was op mijn 17e. Maar wanneer ik wel eens wat begon te drinken en wat aangeschoten raakte was rond mijn 15e.
dat je vrij irritant wordt is wel heer kut jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:25 schreef Wiehoe het volgende:
Netjes he.. ik drink helemaal niet zoveel. Beetje aangeschoten is wel best, maar de eerste keer dat ik echt dronken was ben ik gelijk tijd kwijt geraakt. Het was toen wel lachen.. behalve het kotsen erna dan. Verder nog een paar keer flink dronken geweest, maar dan word ik zelf vrij irritant. En al een keer gehad dat ik bij iemand de hele nacht bij de wc gelegen heb.. Nu doe ik het wat rustiger aan. Je voelt je er achteraf niet beter op. Dan maar gewoon gezellig aangeschoten
Mits er daardoor rare dingen gebeurd zijn welquote:Op zondag 17 juni 2007 22:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
Telt aangeschoten in de les zitten op je veertiende ook?![]()
Nog steeds last van zo te zienquote:
Dat is serieus engquote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dronken geweest man.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Borkydude het volgende:
Op vakantie afgelopen zomer speelden we Fifa Street, en als je een wedstrijd verloor moest je een shotje nemen. Wij een paar uur bezig. Op een gegeven moment is iedereen zo lam dat we besluiten naar het strand te gaan. Wij pakken de fiets, rijden nog op de weg langs de camping, rijd 1 van de 4 mensen tegen een andere aan, die 2 vallen om. Die gast die werd aangereden wil die gast die op hem viel trappen, vliegt zijn schoen uit in de bosjes. Wij daar om half 4 's nachts in de bosjes rollen, zoekend naar die schoen. Wij lopen te schreeuwen enzo, want we hadden veel te veel op. Het was een hele lange weg, helemaal donker. Op een gegeven moment komt er zo'n gigantisch licht aan. Wij springen zo weg. Is het de campingbaas in z'n Land Rover, of we wel even stil wouden zijn, anders konden we morgen vertrekken. Wij rustig terug naar de camping en gaan slapen.
De schoen is de volgende dag gevonden...
Het strand is nooit gehaald...
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:13 schreef Twim het volgende:
Alleen vriendin had niets door en ging gewoon vrolijkjes door. Dat was best wel priceless...
Dan mag je hier niet posten!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef Exoticx het volgende:
Ik ben nog nooit dronken geweest. Ik kan goed tegen alcohol en ik kan veel hebben én ik weet ook nog eens wanneer ik moet stoppen, maar het is nooit zover gekomen. Ik doe het wel aardig goed denk ik![]()
![]()
Nee, het betekent dat je altijd bier drinktquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:32 schreef fusionfake het volgende:
uhm keerl, 'IK DRINK NOOIT GEEN BIER MEER!!!' betekent dat je het juist gaat drinken
Waarom heb ik dat gemist? aangezien ik toch wekelijks op ons Hengelo's plein te vinden ben?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef bierbart het volgende:
Voor het eerst goed dronken was toen ik pas 16 was.. hier in Hengelo bij 't Pleintje
wist niet van stoppen.. op een gegeven moment voelde ik me zo slecht.. kon niet meer opstaan.. heb alles eruit gegooid op t terras!dik beschamend..
werd ik naar huis gestuurd door mn zus.. en ben door iemand bij huis afgezet.. thuis de boel nog ff onder het bier gegooid!mn mooie dure LOTR boek
Ik kan me vaag nog iets herinneren over wat er door me heen ging: 'IK DRINK NOOIT GEEN BIER MEER!!!' volgende weekend was t weer raak!
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:13 schreef Twim het volgende:
Ach what the hell.
Ik vierde mijn 15e verjaardag, vraag me niet hoe ik aan de grote hoeveelheid alcohol kwam maar ik had het in huis. een kudde 15-jarigen en een paar flessen jenever alleen thuis laten, geloof me, not worth to try![]()
het liep totaal uit de hand, mensen waren op het dak geklommen, liepen door glas heen, ik eindigde strippend op tafel samen met een vriendin. En ja, toen kwam mijn vader opeens binnen waarop ik me gelijk met een soort mislukte ninja-duik van tafel wierp... Alleen vriendin had niets door en ging gewoon vrolijkjes door. Dat was best wel priceless... voor de rest is het enorm sneu heb het gelukkig redelijk kunnen verdringen![]()
wtfquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:01 schreef JaguarXK het volgende:
een keer tegen een pony gefietst die midden op de weg stond
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:09 schreef bierbart het volgende:
Ik lag vorig weekend bezopen met een meisje voor de Lambertuskerk hier in Hengelo![]()
Zo, die is er vroeg bijquote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef Scalle-- het volgende:
6 jaar oud...
1ste communiefeestje, ze gaven me een beetje teveel schuimwijn
ooh? drink eens 3 flessen strorum achter elkaar op, kijken of je dan nog zo praat..quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
K weet niet, maar ik hoef niet dronken te zijn om de bosjes in te donderen tijdens t fietsenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef Fresa het volgende:
ik was 15, en was zo zat dat ik in de bosjes viel omdat ik niet meer kon fietsen...
uiteindelijk heb ik 2 uur lang zitten kotsen![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:51 schreef Paulinevanlintel het volgende:
Beste Fokkers,
Voor het zomerweblog van EénVandaag (eenvandaag.nl) zijn wij op zoek naar iemand die jonger is dan 16 en eenmalig een weblog wil schrijven (liefst mét een filmpje erbij!) over alcoholgebruik. Dit naar aanleiding van de krantenberichten over toenemend alcoholgebruik onder jongeren en het plan van het CDA om een blaastets in te voeren. Hierdoor kunnen je ouders uiteindelijk zelfs verplichte ondersteuning bij de opvoeding toegewezen krijgen.
Omdat in berichten in de kranten en op het nieuws iedereen aan het woord gelaten wordt, behalve de jongere zelf, willen wij een ander geluid! We gaan je niet vertellen waar je over moet schrijven of hoe je filmpje in elkaar moet zitten, dat mag je helemaal zelf weten. Als het maar een reactie is op de gebeurtenissen zoals hierboven beschreven!
Wil jij met je kop op eenvandaag.nl, kun je schrijven en ben je net nieuw op de wereld (-16), mail dan zsm naar: flex1.1vd@eenvandaag.nl
Groet Pauline
het is juist precies andersom, alcohol breekt je hersencellen permanent af, bij roken vormt zich een teerachtige laag in je longen die langzaam weer word afgebroken door je lichaam.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, het is ook niet goed voor je lichaam, maar je herstelt wel volledig, itt bij roken.
damn.. het aantal keren dat ik dat al heb gezegd..quote:
Bron?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef Magereheinus het volgende:
Eerste keer dat ik echt bezopen was, was ik 15 op een feestje. Er waren allerlei drankjes en we gingen van alles en nog wat door elkaar mixen en ik liet me toen een beetje opnaaien om heel snel heel veel te drinken, en opeens lag ik kotsend op een bankje buiten, mn pa moest me komen ophalen
De ergste keer dat ik bezopen was, was toen ik mijn examens had gehaald, maar dan mag het
Had je maar pindakaas moeten roepenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De eerste keer was ik zo zat als maar kan ( sindsdien nooit meer!)
Was op een feestje en ik heb dus de hele tijd moeten zitten anders viel ik om
( geen grap, was helemaal kapotkon niet meer normaal staan laat staan lopen )
Onder begeleiding van breezers sletten naar de wc en taart ,chips en drank halen in de keuken![]()
Trouwens geen kater gehad, wel 14 uur geslapen daarna.
Dat alles van 3 breezers?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Was 15 jaar....en op personeelsfeestje bij de konmar... Werkte er net een paar weken...
Dronk 3 breezers in een uur en stond te springen als een gek... (en jah het was zon feestje waarbij iedereen gewoon zat)
Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje en ben onder begeleiding naar huis gebracht...!
"Nee het was een mooie avond" aldus een collega...!![]()
Dat had ik een keer met mn fietssleutel!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje
Jazeker... dat was dan ook juist het beschamende ervan!quote:
Whaha, ik dus ook, dat het gewoon ff duurde voordat ik het sleutelgat gevonden had...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:07 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Dat had ik een keer met mn fietssleutel!
Beter dan met je huissleutel..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:07 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Dat had ik een keer met mn fietssleutel!
Dat heet naar mijn weten ''sjikker'' zijn, maar eigenlijk ben je dan ook wel dronken vind ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:44 schreef marleen5 het volgende:
k was 17, en t was echt combi van alles door elkaar drinken, van wijn tot passoa tot vodka redbull tot sambuca, zag t behoorlijk draaien maar heb nog nooit gekotst of dingen vergeten, dus als je dat tot dronken beschouwd was ik denk ik dan alleen zwaar zwaar aangeschoten..
op jonge leeftijd bier gieten is zo spacendquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef BroodjePindakaas het volgende:
14 bier
Meer drinken dan je aan kuntsowieso drinken
dronken mannen in een bar is stom jahquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dronken mannen in een bar..![]()
En sowieso lijkt het me niets, dronken worden. Ook nog nooit geweest dus.
Nee, ik ben nog nooit echt dronken geweest, wel flink aangeschoten. Ben nog nooit ziek geweest van drank.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit dronken is geweest?
Inderdaad, in Egypte (all in hotel enz) waren ook heel veel Russen, heb heerlijk vodka gedronken daar, want ze vinden dat spul van het hotel niet te drinken dus nemen ze hun eigen russische vodka meequote:
Toffe paquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:59 schreef Jappiie het volgende:
ik was net 16 en khad een feestje bij een vriend gehad, flink wat gezopen en toen ik thuis kwam heeerlijk over mn nek gegaan in de wcmn pa hoorde dit dus deed de wc deur open en ging me uitlachen, toen ging die weer slapen
![]()
Door jou krijg ik zin in een gebakken eitje...quote:
Krijg je als ik post ook zin in een broodje met pindakas?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Door jou krijg ik zin in een gebakken eitje...![]()
(hoe vaak heb je die al gehoord?)
bijna even erg als breezerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:37 schreef cloudbolt het volgende:
1,5 fles petrikov geleegd
Met hagelslag....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:18 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Krijg je als ik post ook zin in een broodje met pindakas?![]()
Nog niet zo vaak eigenlijk. Vandaag wel een prachteitje gebakken. Hele dooier uiteraard, en dan zo met je korst erin dopen. Mjam!quote:
drink dan nog een paar meer en kan hier nuttig postenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nog nooit.
Ik drink tot dat ik lekker melig ben, en dan vind ik het genoeg.
Krijg je als ik post ook trek in kikkerbilletjes?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:18 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Krijg je als ik post ook zin in een broodje met pindakas?![]()
Nu krijg ik het weeeheeeer!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:01 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Nog niet zo vaak eigenlijk. Vandaag wel een prachteitje gebakken. Hele dooier uiteraard, en dan zo met je korst erin dopen. Mjam!
Klopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand kon heel erg lekker van die mixdrankjes maken, toen we met de klas naar Ameland waren.
Bijna iedereen was of dronken of erg aangeschoten.Je proeft de alcohol niet door die zoete smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |