abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50980083
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:01 schreef JaguarXK het volgende:
een keer tegen een pony gefietst die midden op de weg stond
wtf
Yeah baby yeah!
pi_50992870
Ik ben eens met mijn zatte kop tegen een betonnen pilaar van 30cm gefietst.

Ik had mooi wel een hersenschudding
pi_51003759
Als we het toch over drankverhalen hebben, ik ben een keer met mijn zatte kop tegen" een over het fietspad gespannen draad" gefietst. Opzich levensgevaarlijk, als een scooter daar met 60 km/h tegen aan knalde kon de politie zijn hoofd gaan zoeken, want ja de draad hing op nekhoogte.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:09:24 #229
183433 bierbart
bier en tieten
pi_51006187
Ik lag vorig weekend bezopen met een meisje voor de Lambertuskerk hier in Hengelo
Yesterday's a memory, another page of history
Als ik mezelf nog eens tegenkom.. dan zeg ik: 'Kom, vriend, we gaan een biertje drinken!'
Last.fm
pi_51011988
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:09 schreef bierbart het volgende:
Ik lag vorig weekend bezopen met een meisje voor de Lambertuskerk hier in Hengelo
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_51015831
Ik ben 16. Ik drink wel eens, maar ben te verstandig om dronken te worden, tot nu toe, zover ik me kan herinneren
pi_51030978
Ik was voor het eerst dronken toen ik 13 was Het was op het feest van m'n oma, mijn zus en ik deden een wedstrijdje wie het meeste bacardi op kon.. Ik had (na 3 glazen) helemaal niet in de gaten dat ik dronken werd, tot ik opstond om naar de wc te gaan Alles draaide om me heen en ik had het gevoel dat ik omviel, dus liep ik naar buiten voor wat frisse lucht.. En toen moest ik kotsen Mijn zus was me inmiddels al aan het zoeken en die kwam me vooroverhangend tegen, dikke lol natuurlijk Maar goed, dat is ook meteen de laatste keer geweest dat ik dronken was. Ik kan namelijk niet goed tegen alcohol (krijg ik hallucinaties van) dus ik drink niet

Ik moet dit verhaal trouwens nog regelmatig aanhoren op familiedagen

[ Bericht 17% gewijzigd door linda1989 op 01-07-2007 17:10:20 ]
pi_51031097
6 jaar oud...
1ste communiefeestje, ze gaven me een beetje teveel schuimwijn
pi_51031296
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef Scalle-- het volgende:
6 jaar oud...
1ste communiefeestje, ze gaven me een beetje teveel schuimwijn
Zo, die is er vroeg bij
  zondag 1 juli 2007 @ 21:40:00 #235
184665 Fresa
Prinses der Aardbeien
pi_51039478
ik was 15, en was zo zat dat ik in de bosjes viel omdat ik niet meer kon fietsen...
uiteindelijk heb ik 2 uur lang zitten kotsen
Life will be what you'll make of it
  maandag 2 juli 2007 @ 06:38:21 #236
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_51048753
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Haha, wat dacht je van je eigen opmerking

Die dingen die jij noemt krijg je alleen bij langdurig, overmatig gebruik. Dan kan je overal aan dood gaan; ook aan water drinken of wortel eten
ooh? drink eens 3 flessen strorum achter elkaar op, kijken of je dan nog zo praat..
trouwens, longkanker e.d. krijg je ook pas na langdurig en overmatig gebruik..
hoewel mijn opa al 60 jaar lang sjekkies draait.. mijn oma rookt natuurlijk mee, je kent het meeroken gedoe wel: je rookt voor 70% mee ofzo, nja, ze had dus longkanker gekregen, gelukkig wel op tijd ontdekt dus hebben ze een deel van haar long weg kunnen halen en ze is helemaal ok

Edit:
ff weer ontopic: ik weet dat echt niet meer, ik ben meestal net niet dronken zeg maar, goed aangeschoten. Nooit hoeven kotsen.. Hoewel ik me nu niet helemaal top voel...
Gisteren examenfeestje gehad:
na goed zuipen fietsten we terug en heb ik elke kliko die ik tegen kwam op de grond getieft en kwam een van mijn dromen uit:
tegen een porsche (iig, een exotische auto) aanpissen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 2 juli 2007 @ 15:30:47 #237
174940 W00fer
Maar echt
pi_51060378
Lul, in pis zit ammoniak, zal goed zijn voor de lak van die auto
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 3 juli 2007 @ 08:42:04 #238
184614 Olep
Semper Fi.
pi_51083724
Ik kan gelukkig goed tegen alcohol...
Fuck today, it's tomorrow.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:51:40 #239
148533 Paulinevanlintel
sardiena.hyves.nl
pi_51086335
Beste Fokkers,

Voor het zomerweblog van EénVandaag (eenvandaag.nl) zijn wij op zoek naar iemand die jonger is dan 16 en eenmalig een weblog wil schrijven (liefst mét een filmpje erbij!) over alcoholgebruik. Dit naar aanleiding van de krantenberichten over toenemend alcoholgebruik onder jongeren en het plan van het CDA om een blaastets in te voeren. Hierdoor kunnen je ouders uiteindelijk zelfs verplichte ondersteuning bij de opvoeding toegewezen krijgen.
Omdat in berichten in de kranten en op het nieuws iedereen aan het woord gelaten wordt, behalve de jongere zelf, willen wij een ander geluid! We gaan je niet vertellen waar je over moet schrijven of hoe je filmpje in elkaar moet zitten, dat mag je helemaal zelf weten. Als het maar een reactie is op de gebeurtenissen zoals hierboven beschreven!
Wil jij met je kop op eenvandaag.nl, kun je schrijven en ben je net nieuw op de wereld (-16), mail dan zsm naar: flex1.1vd@eenvandaag.nl

Groet Pauline
www.bloggers.n/Paulinevanlintel
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:25:23 #240
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_51091483
Wat schuift 't?
Bier ende tieten.
pi_51093001
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef Fresa het volgende:
ik was 15, en was zo zat dat ik in de bosjes viel omdat ik niet meer kon fietsen...
uiteindelijk heb ik 2 uur lang zitten kotsen
K weet niet, maar ik hoef niet dronken te zijn om de bosjes in te donderen tijdens t fietsen

zegt waarschijnlijk meer over mijn fietstalenten maar normaal lukt t wel redelijk
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:33:39 #242
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_51095886
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:51 schreef Paulinevanlintel het volgende:
Beste Fokkers,

Voor het zomerweblog van EénVandaag (eenvandaag.nl) zijn wij op zoek naar iemand die jonger is dan 16 en eenmalig een weblog wil schrijven (liefst mét een filmpje erbij!) over alcoholgebruik. Dit naar aanleiding van de krantenberichten over toenemend alcoholgebruik onder jongeren en het plan van het CDA om een blaastets in te voeren. Hierdoor kunnen je ouders uiteindelijk zelfs verplichte ondersteuning bij de opvoeding toegewezen krijgen.
Omdat in berichten in de kranten en op het nieuws iedereen aan het woord gelaten wordt, behalve de jongere zelf, willen wij een ander geluid! We gaan je niet vertellen waar je over moet schrijven of hoe je filmpje in elkaar moet zitten, dat mag je helemaal zelf weten. Als het maar een reactie is op de gebeurtenissen zoals hierboven beschreven!
Wil jij met je kop op eenvandaag.nl, kun je schrijven en ben je net nieuw op de wereld (-16), mail dan zsm naar: flex1.1vd@eenvandaag.nl

Groet Pauline

Tequilla, bier en Jack Daniels door elkaar op een verjaardag was het de eerste keer geloof ik..

Toen hebben me broertje en ik de hele weg naar huis lopen kotsen, maar gezellig dat het was !
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:06:55 #243
144316 Maxzter
kaas; saak
pi_51150627
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Klopt, het is ook niet goed voor je lichaam, maar je herstelt wel volledig, itt bij roken.
het is juist precies andersom, alcohol breekt je hersencellen permanent af, bij roken vormt zich een teerachtige laag in je longen die langzaam weer word afgebroken door je lichaam.
neemt uiteraard niet weg dat je er longkanker van kan krijgen

ik was trouwens 14 of 15 waarschijnlijk 15
signature
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:39:24 #244
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_51151706
tja zo kun je het stellen, maar herscencellen worden gevormd as we speak
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_51154718
Ik was 14, bij het WMC in kerkrade, hele tijd lekker door drinken, voelde niks, dus bleef drinken...kzou bij vriend slapen...dus wij broodje bufkes...shoarma schotel nog erbij...thuis verder drinken bij hem...
5uur wakker gewordne >_> ALLES onder gekotst. -.-

Afgelopen zaterdag was 2de keer =/
pi_51160246
ikdrinknooitmeerwodka
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_51184463
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:59 schreef unioz het volgende:
ikdrinknooitmeerwodka
damn.. het aantal keren dat ik dat al heb gezegd..
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:20:11 #248
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51187107
de 10k Pageview
pi_51190980
op het examenfeest van vmbo... was zoiezo mooi feestje
pi_51216409
Ik was 14, het was carnaval, en ik zat aan de bar flugels en biertjes weg te kieperen, en ik stap dus van m'n kruk af en in een keer begint de wereld te draaien en heeft alles wat ik zie bijna een seconde vertraging....

Gek genoeg heb ik alles binnengehouden, voor zover ik me kan herrinneren....
pi_51326540
Eerste keer dat ik echt bezopen was, was ik 15 op een feestje. Er waren allerlei drankjes en we gingen van alles en nog wat door elkaar mixen en ik liet me toen een beetje opnaaien om heel snel heel veel te drinken, en opeens lag ik kotsend op een bankje buiten, mn pa moest me komen ophalen
De ergste keer dat ik bezopen was, was toen ik mijn examens had gehaald, maar dan mag het
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:24:16 #252
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_51328468
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef Magereheinus het volgende:
Eerste keer dat ik echt bezopen was, was ik 15 op een feestje. Er waren allerlei drankjes en we gingen van alles en nog wat door elkaar mixen en ik liet me toen een beetje opnaaien om heel snel heel veel te drinken, en opeens lag ik kotsend op een bankje buiten, mn pa moest me komen ophalen
De ergste keer dat ik bezopen was, was toen ik mijn examens had gehaald, maar dan mag het
Bron?
pi_51337075
hoe bedoel je? De bron zijn mn eigen herrineringen en vooral de verhalen van andere, of doelde jd aar niet op?
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:54:49 #254
93066 izzow
DefQon.1
pi_51355557
12 jr.

3 flesjes palm en 3 glazen champagne.
ziek als een hond
"Professionalisme is: alles in twijfel trekken, Harry..."
pi_51357087
De eerste keer was ik zo zat als maar kan ( sindsdien nooit meer! )
Was op een feestje en ik heb dus de hele tijd moeten zitten anders viel ik om
( geen grap, was helemaal kapot kon niet meer normaal staan laat staan lopen )
Onder begeleiding van breezers sletten naar de wc en taart ,chips en drank halen in de keuken
Trouwens geen kater gehad, wel 14 uur geslapen daarna.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:09:06 #256
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51369891
Nah, niet echt iets speciaals ofzo

Hooguit wat tegen geparkeerde auto's gefietst, door voortuinen gelopen terwijl je het niet in de gaten hebt. Zulke dingen
Tics van je petten.
pi_51587505
16 jaar! Ben nu 17 en vind het eigenlijk best triest om dronken te zijn
pi_51635723
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De eerste keer was ik zo zat als maar kan ( sindsdien nooit meer! )
Was op een feestje en ik heb dus de hele tijd moeten zitten anders viel ik om
( geen grap, was helemaal kapot kon niet meer normaal staan laat staan lopen )
Onder begeleiding van breezers sletten naar de wc en taart ,chips en drank halen in de keuken
Trouwens geen kater gehad, wel 14 uur geslapen daarna.
Had je maar pindakaas moeten roepen
pi_51636819
Eerste keer was op een schoolfeest in Venray. Ik was toen derdejaars. Vlak voor het schoolfeest werd bekend gemaakt dat de derdejaars meemochten met de bovenbouw (havo). Wij dus daar met de rest van de school met de bus gekomen, beetje rondgekeken en wat drank uitgeprobeerd. Zat ik op een gegeven moment aan de bar, en een meisje dat ik ken vroeg de hele tijd of ik wat drank voor haar wou bestellen. En daarom kreeg ik van haar elke keer een muntje gratis, soms wat meer. Heletijd met wat maten aan de martini gezeten daar op een barkruk. Op een gegeven moment sta ik op om naar de wc te gaan, en inderdaad, zo lam als wat . Ben toen vooraan bij de muntenverkoop bij het rijtje zatte mensen gaan zitten.
Opeens komt een maat van me aan met een glas water voor me, omdat ik me zo klote voelde. Ik dacht dat er drank in zat, en gooide dat glas zo ver mogelijk weg. Zag niet eens waar het heenging, maar blijkbaar tegen een uitsmijter aan . Die vent grijpt me vast en gooit me naar buiten, jas kreeg ik op m'n kop geflikkerd.
Buiten nog een gast uit m'n dorp meerdere malen zien kotsen. Werd ie keer op keer op een muurtje gezet, en elke keer viel ie er vanaf .
Eenmaal buiten, nog veeel meer zatte en kotsende mensen gezien. Beetje lopen lullen met een maat daar.
Met de bus naar huis dan, heletijd liggen pitten. Word ik wakker gestoten door een maat, hoor ik achterin de bus mensen tegen een gast roepen: "Goedzo, goedzo!", gevolgd door een kotsgeluid. Ik wou met m'n gare kop wel heeeel graag naar buiten. Uiteindelijk maar een beetje gekotst op de wc thuis. Wel meerdere malen van de fiets gevallen op de weg naar huis.
Begin van de avond was vet, toen ik opstond ging het dus bergafwaards
Sex sells so fuck u all.
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:22:23 #260
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_51644712
Was 15 jaar....en op personeelsfeestje bij de konmar... Werkte er net een paar weken...

Dronk 3 breezers in een uur en stond te springen als een gek... (en jah het was zon feestje waarbij iedereen gewoon zat)
Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje en ben onder begeleiding naar huis gebracht...!
"Nee het was een mooie avond" aldus een collega...!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_51645202
Ik geloof dat dat tijdens de Romereis was in 4 VWO. Vermoeidheid + teveel rode wijn. Ik werd melig, wilde alleen maar meer wijn, (ze gaven met water en noemden het witte wijn), ik probeerde mijn vlees te snijden met slechts mijn mes, zonder het vast te houden met mijn vork. Daar faalde ik jammerlijk in. Door de vermoeidheid viel ik uiteindelijk met mn hoofd half in het bord. (KLAP!) Daarna viel ik in slaap tegen degene die naast me zat. Vervolgens ben ik door twee vrienden naar het hotel gedragen (ik leunde op hun schouders, zelfstandig lopen ging moeilijk) en elke keer dat ze me optilden bij een stoeprand beweerde ik dat ik kon vliegen. Bij de kamer aangekomen hielp een klasgenoot (een van de twee die me gedragen had) me met het ondoen van kledij en viel ik als een blok in slaap. Midden in de nacht werd ik wakker. Ze hadden me zoveel water laten drinken, liters, dat mijn blaas op klappen stond. In mijn poging de wc te bereiken deed ik overal het licht aan en drukte ik op een knop waardoor de ventilator aanging en met veel lawaai begon te draaien. Mijn kamergenoten werden hierdoor allen wakker. Tenslotte heb ik een kwartier achter elkaar staan klateren in de pot. De volgende dag had ik nergens last van. Mijn docent Filosofie (die de organisator was van de reis) vertelt het verhaal nog altijd als leuke anekdote en gebruikte het steeds maar weer als voorbeeld binnen het vak. ("Stel iemand die je kent heeft teveel gedronken waardoor....")
pi_51664814
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Was 15 jaar....en op personeelsfeestje bij de konmar... Werkte er net een paar weken...

Dronk 3 breezers in een uur en stond te springen als een gek... (en jah het was zon feestje waarbij iedereen gewoon zat)
Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje en ben onder begeleiding naar huis gebracht...!
"Nee het was een mooie avond" aldus een collega...!
Dat alles van 3 breezers?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_51664948
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:

Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje
Dat had ik een keer met mn fietssleutel!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:25:05 #264
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_51667782
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:04 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Dat alles van 3 breezers?
Jazeker... dat was dan ook juist het beschamende ervan!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:49:46 #265
175950 Marurk
Baggeraar
pi_51672085
Hmm. Waar ligt de grens van 'dronken zijn'?
Heb wel meerdere malen gehad dat ik ontzettend veel ging praten en ging hangen aan anderen enzo na veel gezopen te hebben, maar ik was niet zo ver van de kaart dat ik niet meer op m'n poten kon staan. Zwaar aangeschoten dus, paar jaar terug voor het eerst denk ik (zo rond m'n 16e).
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:50:54 #266
175950 Marurk
Baggeraar
pi_51672126
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:07 schreef GebakkenEi het volgende:

[..]

Whaha, ik dus ook, dat het gewoon ff duurde voordat ik het sleutelgat gevonden had...
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:54:24 #267
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_51672246
Ik was 14, op konninginnedag naar Amsterdam, mooie ervaring maar niet heus. 'K werd wakker met een snee in me kop. Ik vroeg me af hoe dat zo gekomen was, maar gelukkig had iemand het gezien. Bleek het gekomen te zijn doordat ik tijdens het (wild)plassen door een hek mijn hoofd gestoten had gestoten tegen de boven kant van het hek. Deze was namelijk omgekruld met de punten naar beneden.
Sperma is dikker dan pis...
pi_51675785
Nadat ik dit filmpje heb gezien en kanon ging drinken
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:07:26 #269
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_51803734
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:07 schreef GebakkenEi het volgende:

[..]

Beter dan met je huissleutel..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_51813873
k was 17, en t was echt combi van alles door elkaar drinken, van wijn tot passoa tot vodka redbull tot sambuca, zag t behoorlijk draaien maar heb nog nooit gekotst of dingen vergeten, dus als je dat tot dronken beschouwd was ik denk ik dan alleen zwaar zwaar aangeschoten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')