wtfquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:01 schreef JaguarXK het volgende:
een keer tegen een pony gefietst die midden op de weg stond
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:09 schreef bierbart het volgende:
Ik lag vorig weekend bezopen met een meisje voor de Lambertuskerk hier in Hengelo![]()
Zo, die is er vroeg bijquote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef Scalle-- het volgende:
6 jaar oud...
1ste communiefeestje, ze gaven me een beetje teveel schuimwijn
ooh? drink eens 3 flessen strorum achter elkaar op, kijken of je dan nog zo praat..quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je van je eigen opmerking
Die dingen die jij noemt krijg je alleen bij langdurig, overmatig gebruik. Dan kan je overal aan dood gaan; ook aan water drinken of wortel eten
K weet niet, maar ik hoef niet dronken te zijn om de bosjes in te donderen tijdens t fietsenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef Fresa het volgende:
ik was 15, en was zo zat dat ik in de bosjes viel omdat ik niet meer kon fietsen...
uiteindelijk heb ik 2 uur lang zitten kotsen![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:51 schreef Paulinevanlintel het volgende:
Beste Fokkers,
Voor het zomerweblog van EénVandaag (eenvandaag.nl) zijn wij op zoek naar iemand die jonger is dan 16 en eenmalig een weblog wil schrijven (liefst mét een filmpje erbij!) over alcoholgebruik. Dit naar aanleiding van de krantenberichten over toenemend alcoholgebruik onder jongeren en het plan van het CDA om een blaastets in te voeren. Hierdoor kunnen je ouders uiteindelijk zelfs verplichte ondersteuning bij de opvoeding toegewezen krijgen.
Omdat in berichten in de kranten en op het nieuws iedereen aan het woord gelaten wordt, behalve de jongere zelf, willen wij een ander geluid! We gaan je niet vertellen waar je over moet schrijven of hoe je filmpje in elkaar moet zitten, dat mag je helemaal zelf weten. Als het maar een reactie is op de gebeurtenissen zoals hierboven beschreven!
Wil jij met je kop op eenvandaag.nl, kun je schrijven en ben je net nieuw op de wereld (-16), mail dan zsm naar: flex1.1vd@eenvandaag.nl
Groet Pauline
het is juist precies andersom, alcohol breekt je hersencellen permanent af, bij roken vormt zich een teerachtige laag in je longen die langzaam weer word afgebroken door je lichaam.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, het is ook niet goed voor je lichaam, maar je herstelt wel volledig, itt bij roken.
damn.. het aantal keren dat ik dat al heb gezegd..quote:
Bron?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef Magereheinus het volgende:
Eerste keer dat ik echt bezopen was, was ik 15 op een feestje. Er waren allerlei drankjes en we gingen van alles en nog wat door elkaar mixen en ik liet me toen een beetje opnaaien om heel snel heel veel te drinken, en opeens lag ik kotsend op een bankje buiten, mn pa moest me komen ophalen
De ergste keer dat ik bezopen was, was toen ik mijn examens had gehaald, maar dan mag het
Had je maar pindakaas moeten roepenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De eerste keer was ik zo zat als maar kan ( sindsdien nooit meer!)
Was op een feestje en ik heb dus de hele tijd moeten zitten anders viel ik om
( geen grap, was helemaal kapotkon niet meer normaal staan laat staan lopen )
Onder begeleiding van breezers sletten naar de wc en taart ,chips en drank halen in de keuken![]()
Trouwens geen kater gehad, wel 14 uur geslapen daarna.
Dat alles van 3 breezers?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Was 15 jaar....en op personeelsfeestje bij de konmar... Werkte er net een paar weken...
Dronk 3 breezers in een uur en stond te springen als een gek... (en jah het was zon feestje waarbij iedereen gewoon zat)
Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje en ben onder begeleiding naar huis gebracht...!
"Nee het was een mooie avond" aldus een collega...!![]()
Dat had ik een keer met mn fietssleutel!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje
Jazeker... dat was dan ook juist het beschamende ervan!quote:
Whaha, ik dus ook, dat het gewoon ff duurde voordat ik het sleutelgat gevonden had...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:07 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Dat had ik een keer met mn fietssleutel!
Beter dan met je huissleutel..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:07 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Dat had ik een keer met mn fietssleutel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |