Bron?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef Magereheinus het volgende:
Eerste keer dat ik echt bezopen was, was ik 15 op een feestje. Er waren allerlei drankjes en we gingen van alles en nog wat door elkaar mixen en ik liet me toen een beetje opnaaien om heel snel heel veel te drinken, en opeens lag ik kotsend op een bankje buiten, mn pa moest me komen ophalen
De ergste keer dat ik bezopen was, was toen ik mijn examens had gehaald, maar dan mag het
Had je maar pindakaas moeten roepenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De eerste keer was ik zo zat als maar kan ( sindsdien nooit meer!)
Was op een feestje en ik heb dus de hele tijd moeten zitten anders viel ik om
( geen grap, was helemaal kapotkon niet meer normaal staan laat staan lopen )
Onder begeleiding van breezers sletten naar de wc en taart ,chips en drank halen in de keuken![]()
Trouwens geen kater gehad, wel 14 uur geslapen daarna.
Dat alles van 3 breezers?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Was 15 jaar....en op personeelsfeestje bij de konmar... Werkte er net een paar weken...
Dronk 3 breezers in een uur en stond te springen als een gek... (en jah het was zon feestje waarbij iedereen gewoon zat)
Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje en ben onder begeleiding naar huis gebracht...!
"Nee het was een mooie avond" aldus een collega...!![]()
Dat had ik een keer met mn fietssleutel!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje
Jazeker... dat was dan ook juist het beschamende ervan!quote:
Whaha, ik dus ook, dat het gewoon ff duurde voordat ik het sleutelgat gevonden had...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:07 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Dat had ik een keer met mn fietssleutel!
Beter dan met je huissleutel..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:07 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Dat had ik een keer met mn fietssleutel!
Dat heet naar mijn weten ''sjikker'' zijn, maar eigenlijk ben je dan ook wel dronken vind ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:44 schreef marleen5 het volgende:
k was 17, en t was echt combi van alles door elkaar drinken, van wijn tot passoa tot vodka redbull tot sambuca, zag t behoorlijk draaien maar heb nog nooit gekotst of dingen vergeten, dus als je dat tot dronken beschouwd was ik denk ik dan alleen zwaar zwaar aangeschoten..
op jonge leeftijd bier gieten is zo spacendquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef BroodjePindakaas het volgende:
14 bier
Meer drinken dan je aan kuntsowieso drinken
dronken mannen in een bar is stom jahquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dronken mannen in een bar..![]()
En sowieso lijkt het me niets, dronken worden. Ook nog nooit geweest dus.
Nee, ik ben nog nooit echt dronken geweest, wel flink aangeschoten. Ben nog nooit ziek geweest van drank.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit dronken is geweest?
Inderdaad, in Egypte (all in hotel enz) waren ook heel veel Russen, heb heerlijk vodka gedronken daar, want ze vinden dat spul van het hotel niet te drinken dus nemen ze hun eigen russische vodka meequote:
Toffe paquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:59 schreef Jappiie het volgende:
ik was net 16 en khad een feestje bij een vriend gehad, flink wat gezopen en toen ik thuis kwam heeerlijk over mn nek gegaan in de wcmn pa hoorde dit dus deed de wc deur open en ging me uitlachen, toen ging die weer slapen
![]()
Door jou krijg ik zin in een gebakken eitje...quote:
Krijg je als ik post ook zin in een broodje met pindakas?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Door jou krijg ik zin in een gebakken eitje...![]()
(hoe vaak heb je die al gehoord?)
bijna even erg als breezerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:37 schreef cloudbolt het volgende:
1,5 fles petrikov geleegd
Met hagelslag....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:18 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Krijg je als ik post ook zin in een broodje met pindakas?![]()
Nog niet zo vaak eigenlijk. Vandaag wel een prachteitje gebakken. Hele dooier uiteraard, en dan zo met je korst erin dopen. Mjam!quote:
drink dan nog een paar meer en kan hier nuttig postenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nog nooit.
Ik drink tot dat ik lekker melig ben, en dan vind ik het genoeg.
Krijg je als ik post ook trek in kikkerbilletjes?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:18 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Krijg je als ik post ook zin in een broodje met pindakas?![]()
Nu krijg ik het weeeheeeer!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:01 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Nog niet zo vaak eigenlijk. Vandaag wel een prachteitje gebakken. Hele dooier uiteraard, en dan zo met je korst erin dopen. Mjam!
Klopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Iemand kon heel erg lekker van die mixdrankjes maken, toen we met de klas naar Ameland waren.
Bijna iedereen was of dronken of erg aangeschoten.Je proeft de alcohol niet door die zoete smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |