Eerste keer was op een schoolfeest in Venray. Ik was toen derdejaars. Vlak voor het schoolfeest werd bekend gemaakt dat de derdejaars meemochten met de bovenbouw (havo). Wij dus daar met de rest van de school met de bus gekomen, beetje rondgekeken en wat drank uitgeprobeerd. Zat ik op een gegeven moment aan de bar, en een meisje dat ik ken vroeg de hele tijd of ik wat drank voor haar wou bestellen. En daarom kreeg ik van haar elke keer een muntje gratis, soms wat meer. Heletijd met wat maten aan de martini gezeten daar op een barkruk. Op een gegeven moment sta ik op om naar de wc te gaan, en inderdaad, zo lam als wat
![]()
. Ben toen vooraan bij de muntenverkoop bij het rijtje zatte mensen gaan zitten.
Opeens komt een maat van me aan met een glas water voor me, omdat ik me zo klote voelde. Ik dacht dat er drank in zat, en gooide dat glas zo ver mogelijk weg. Zag niet eens waar het heenging, maar blijkbaar tegen een uitsmijter aan
![]()
. Die vent grijpt me vast en gooit me naar buiten, jas kreeg ik op m'n kop geflikkerd.
Buiten nog een gast uit m'n dorp meerdere malen zien kotsen. Werd ie keer op keer op een muurtje gezet, en elke keer viel ie er vanaf
![]()
.
Eenmaal buiten, nog veeel meer zatte en kotsende mensen gezien. Beetje lopen lullen met een maat daar.
Met de bus naar huis dan, heletijd liggen pitten. Word ik wakker gestoten door een maat, hoor ik achterin de bus mensen tegen een gast roepen: "Goedzo, goedzo!", gevolgd door een kotsgeluid. Ik wou met m'n gare kop wel heeeel graag naar buiten. Uiteindelijk maar een beetje gekotst op de wc thuis. Wel meerdere malen van de fiets gevallen op de weg naar huis.
Begin van de avond was vet, toen ik opstond ging het dus bergafwaards