abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51326540
Eerste keer dat ik echt bezopen was, was ik 15 op een feestje. Er waren allerlei drankjes en we gingen van alles en nog wat door elkaar mixen en ik liet me toen een beetje opnaaien om heel snel heel veel te drinken, en opeens lag ik kotsend op een bankje buiten, mn pa moest me komen ophalen
De ergste keer dat ik bezopen was, was toen ik mijn examens had gehaald, maar dan mag het
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:24:16 #252
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_51328468
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef Magereheinus het volgende:
Eerste keer dat ik echt bezopen was, was ik 15 op een feestje. Er waren allerlei drankjes en we gingen van alles en nog wat door elkaar mixen en ik liet me toen een beetje opnaaien om heel snel heel veel te drinken, en opeens lag ik kotsend op een bankje buiten, mn pa moest me komen ophalen
De ergste keer dat ik bezopen was, was toen ik mijn examens had gehaald, maar dan mag het
Bron?
pi_51337075
hoe bedoel je? De bron zijn mn eigen herrineringen en vooral de verhalen van andere, of doelde jd aar niet op?
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:54:49 #254
93066 izzow
DefQon.1
pi_51355557
12 jr.

3 flesjes palm en 3 glazen champagne.
ziek als een hond
"Professionalisme is: alles in twijfel trekken, Harry..."
pi_51357087
De eerste keer was ik zo zat als maar kan ( sindsdien nooit meer! )
Was op een feestje en ik heb dus de hele tijd moeten zitten anders viel ik om
( geen grap, was helemaal kapot kon niet meer normaal staan laat staan lopen )
Onder begeleiding van breezers sletten naar de wc en taart ,chips en drank halen in de keuken
Trouwens geen kater gehad, wel 14 uur geslapen daarna.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:09:06 #256
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51369891
Nah, niet echt iets speciaals ofzo

Hooguit wat tegen geparkeerde auto's gefietst, door voortuinen gelopen terwijl je het niet in de gaten hebt. Zulke dingen
Tics van je petten.
pi_51587505
16 jaar! Ben nu 17 en vind het eigenlijk best triest om dronken te zijn
pi_51635723
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De eerste keer was ik zo zat als maar kan ( sindsdien nooit meer! )
Was op een feestje en ik heb dus de hele tijd moeten zitten anders viel ik om
( geen grap, was helemaal kapot kon niet meer normaal staan laat staan lopen )
Onder begeleiding van breezers sletten naar de wc en taart ,chips en drank halen in de keuken
Trouwens geen kater gehad, wel 14 uur geslapen daarna.
Had je maar pindakaas moeten roepen
pi_51636819
Eerste keer was op een schoolfeest in Venray. Ik was toen derdejaars. Vlak voor het schoolfeest werd bekend gemaakt dat de derdejaars meemochten met de bovenbouw (havo). Wij dus daar met de rest van de school met de bus gekomen, beetje rondgekeken en wat drank uitgeprobeerd. Zat ik op een gegeven moment aan de bar, en een meisje dat ik ken vroeg de hele tijd of ik wat drank voor haar wou bestellen. En daarom kreeg ik van haar elke keer een muntje gratis, soms wat meer. Heletijd met wat maten aan de martini gezeten daar op een barkruk. Op een gegeven moment sta ik op om naar de wc te gaan, en inderdaad, zo lam als wat . Ben toen vooraan bij de muntenverkoop bij het rijtje zatte mensen gaan zitten.
Opeens komt een maat van me aan met een glas water voor me, omdat ik me zo klote voelde. Ik dacht dat er drank in zat, en gooide dat glas zo ver mogelijk weg. Zag niet eens waar het heenging, maar blijkbaar tegen een uitsmijter aan . Die vent grijpt me vast en gooit me naar buiten, jas kreeg ik op m'n kop geflikkerd.
Buiten nog een gast uit m'n dorp meerdere malen zien kotsen. Werd ie keer op keer op een muurtje gezet, en elke keer viel ie er vanaf .
Eenmaal buiten, nog veeel meer zatte en kotsende mensen gezien. Beetje lopen lullen met een maat daar.
Met de bus naar huis dan, heletijd liggen pitten. Word ik wakker gestoten door een maat, hoor ik achterin de bus mensen tegen een gast roepen: "Goedzo, goedzo!", gevolgd door een kotsgeluid. Ik wou met m'n gare kop wel heeeel graag naar buiten. Uiteindelijk maar een beetje gekotst op de wc thuis. Wel meerdere malen van de fiets gevallen op de weg naar huis.
Begin van de avond was vet, toen ik opstond ging het dus bergafwaards
Sex sells so fuck u all.
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:22:23 #260
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_51644712
Was 15 jaar....en op personeelsfeestje bij de konmar... Werkte er net een paar weken...

Dronk 3 breezers in een uur en stond te springen als een gek... (en jah het was zon feestje waarbij iedereen gewoon zat)
Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje en ben onder begeleiding naar huis gebracht...!
"Nee het was een mooie avond" aldus een collega...!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_51645202
Ik geloof dat dat tijdens de Romereis was in 4 VWO. Vermoeidheid + teveel rode wijn. Ik werd melig, wilde alleen maar meer wijn, (ze gaven met water en noemden het witte wijn), ik probeerde mijn vlees te snijden met slechts mijn mes, zonder het vast te houden met mijn vork. Daar faalde ik jammerlijk in. Door de vermoeidheid viel ik uiteindelijk met mn hoofd half in het bord. (KLAP!) Daarna viel ik in slaap tegen degene die naast me zat. Vervolgens ben ik door twee vrienden naar het hotel gedragen (ik leunde op hun schouders, zelfstandig lopen ging moeilijk) en elke keer dat ze me optilden bij een stoeprand beweerde ik dat ik kon vliegen. Bij de kamer aangekomen hielp een klasgenoot (een van de twee die me gedragen had) me met het ondoen van kledij en viel ik als een blok in slaap. Midden in de nacht werd ik wakker. Ze hadden me zoveel water laten drinken, liters, dat mijn blaas op klappen stond. In mijn poging de wc te bereiken deed ik overal het licht aan en drukte ik op een knop waardoor de ventilator aanging en met veel lawaai begon te draaien. Mijn kamergenoten werden hierdoor allen wakker. Tenslotte heb ik een kwartier achter elkaar staan klateren in de pot. De volgende dag had ik nergens last van. Mijn docent Filosofie (die de organisator was van de reis) vertelt het verhaal nog altijd als leuke anekdote en gebruikte het steeds maar weer als voorbeeld binnen het vak. ("Stel iemand die je kent heeft teveel gedronken waardoor....")
pi_51664814
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Was 15 jaar....en op personeelsfeestje bij de konmar... Werkte er net een paar weken...

Dronk 3 breezers in een uur en stond te springen als een gek... (en jah het was zon feestje waarbij iedereen gewoon zat)
Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje en ben onder begeleiding naar huis gebracht...!
"Nee het was een mooie avond" aldus een collega...!
Dat alles van 3 breezers?
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_51664948
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:

Kreeg mun kluissleutel niet zonder hulp in mijn kluisje
Dat had ik een keer met mn fietssleutel!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:25:05 #264
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_51667782
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:04 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Dat alles van 3 breezers?
Jazeker... dat was dan ook juist het beschamende ervan!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:49:46 #265
175950 Marurk
Baggeraar
pi_51672085
Hmm. Waar ligt de grens van 'dronken zijn'?
Heb wel meerdere malen gehad dat ik ontzettend veel ging praten en ging hangen aan anderen enzo na veel gezopen te hebben, maar ik was niet zo ver van de kaart dat ik niet meer op m'n poten kon staan. Zwaar aangeschoten dus, paar jaar terug voor het eerst denk ik (zo rond m'n 16e).
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:50:54 #266
175950 Marurk
Baggeraar
pi_51672126
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:07 schreef GebakkenEi het volgende:

[..]

Whaha, ik dus ook, dat het gewoon ff duurde voordat ik het sleutelgat gevonden had...
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:54:24 #267
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_51672246
Ik was 14, op konninginnedag naar Amsterdam, mooie ervaring maar niet heus. 'K werd wakker met een snee in me kop. Ik vroeg me af hoe dat zo gekomen was, maar gelukkig had iemand het gezien. Bleek het gekomen te zijn doordat ik tijdens het (wild)plassen door een hek mijn hoofd gestoten had gestoten tegen de boven kant van het hek. Deze was namelijk omgekruld met de punten naar beneden.
Sperma is dikker dan pis...
pi_51675785
Nadat ik dit filmpje heb gezien en kanon ging drinken
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:07:26 #269
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_51803734
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:07 schreef GebakkenEi het volgende:

[..]

Beter dan met je huissleutel..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_51813873
k was 17, en t was echt combi van alles door elkaar drinken, van wijn tot passoa tot vodka redbull tot sambuca, zag t behoorlijk draaien maar heb nog nooit gekotst of dingen vergeten, dus als je dat tot dronken beschouwd was ik denk ik dan alleen zwaar zwaar aangeschoten..
pi_51819412
Volgens mij ben ik nog nooit echt dronken geweest, wel vaker echt sjikker maar niet met kotsen enzo. Ik ga het nu ook wat rustiger aan doen, want paar maanden geleden dronk ik elke zaterdag wel en dan regelmatig te veel
pi_51819530
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:44 schreef marleen5 het volgende:
k was 17, en t was echt combi van alles door elkaar drinken, van wijn tot passoa tot vodka redbull tot sambuca, zag t behoorlijk draaien maar heb nog nooit gekotst of dingen vergeten, dus als je dat tot dronken beschouwd was ik denk ik dan alleen zwaar zwaar aangeschoten..
Dat heet naar mijn weten ''sjikker'' zijn, maar eigenlijk ben je dan ook wel dronken vind ik.
pi_51821045
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:59 schreef unioz het volgende:
ikdrinknooitmeerwodka
vodka (L)
pi_51823093
Ben ik de enige die nog nooit dronken is geweest?
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:55:47 #275
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_51823269
Nee.
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: