Er staat vrijwillig achter, wat denk je zelf. Ik moest op mijn oudjaarsbest op de foto natuurlijk!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:54 schreef Borkydude het volgende:
Voor geld?
Jij maakt dan zeker foto`s?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
TS begint uiteraard!
hoezo je hebt alleen een kwart fles jaegermeister op en je bent al zat of wat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef Maikuuul het volgende:
Nou ik zal je eens vertellen over de avond, waar ik met 4 vrienden in 5 minuten 1 liter fles van Jaegermeister op gingen drinken
Om half 10 begin het feest en iedereen was uiteraard aan de late kantDus moesten we snel die fles opdrinken. Na 1 uur werd ik eruit gezet omdat ik ergens de hele tijd stilstond enzo, toen hebbben 2 gasten me naar huis gedragen
dusseh jeh in principe was het wel leuk
Maarja dat is 1x en dan ook nooit meer
Ik kan me trouwens alleen nog herinneren dat ik een biertje bestelde en de rest ben ik vergeten
Drink jij dat maar eens op in 5 minutenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo je hebt alleen een kwart fles jaegermeister op en je bent al zat of wat?
Dat is bij mij bijna elke keer opstap ga dat ik niet echt meer kan herinneren de weg naar huisquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Dronken Fok!ken leverde me weleens een ban op !
Ben zo weleens thuis gekomen en weet niet mee hoe
als je echt zo dronken was geweest had je wakker geworden met allemaal chips in bed en je afgevraagd waar die zakken nou waren geblevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind zo ook weleens allemaal zakken chips in mijn bed
heb ik die leeggegeten
triest, doch helarischquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:36 schreef B_BOY het volgende:
egte avonturen met veel drank weetje niet meer....nee das flauw,
maar als ik alle avonturen moet gaan opschrijven ben ik nog wel even bezig.
kan niet iemand een categorie opnoemen en dat ik daar een anekdote over vertel.
bijv.. fietsen, of vrouwen, of ongelukken of weet ik het wat.
zet maar een paar flesse voor de deur hoor geen probleemquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Drink jij dat maar eens op in 5 minuten
Stoere jongen
Ik heb en keer door en brievenbus gekotst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Standaard dingen, 3 uur fietsen over een stukje van een 1 km en ondertussen vallen en kotsen voor de kerk.
In de sloot liggen en de volgende dag afvragen hoe je toch aan al die brandnetelbulten komt.
Met een zatte kop krantenbezorgen en tijdens het bezorgen kotsen![]()
Het had niet veel gescheelt of ik had in mijn volle krantentas lopen kotsen en dan konden alle abonnees meegenieten van mij kotsquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb en keer door en brievenbus gekotst.![]()
Tjah wat is daar mis mee ? een krantje met een beetje liefde ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het had niet veel gescheelt of ik had in mijn volle krantentas lopen kotsen en dan konden alle abonnees meegenieten van mij kots![]()
Wel duidelijk zijn he jong de volgende keer als je iets typtquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef AkTje het volgende:
6 flessen sterke drank (o.a apfel korn, martini, bacardi etc)
Een keer gingen wij in de struiken duiken dus ik dacht ik duik eens in die bosjes spring ik erin valt mijn telefoon uit mijn zak dus ik tegen iedereen zeggen bel me eens want dan gaat dat lampje aan enzo en zo heb ik mijn telefoon nog trug gevonden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Borkydude het volgende:
Op vakantie afgelopen zomer speelden we Fifa Street, en als je een wedstrijd verloor moest je een shotje nemen. Wij een paar uur bezig. Op een gegeven moment is iedereen zo lam dat we besluiten naar het strand te gaan. Wij pakken de fiets, rijden nog op de weg langs de camping, rijd 1 van de 4 mensen tegen een andere aan, die 2 vallen om. Die gast die werd aangereden wil die gast die op hem viel trappen, vliegt zijn schoen uit in de bosjes. Wij daar om half 4 's nachts in de bosjes rollen, zoekend naar die schoen. Wij lopen te schreeuwen enzo, want we hadden veel te veel op. Het was een hele lange weg, helemaal donker. Op een gegeven moment komt er zo'n gigantisch licht aan. Wij springen zo weg. Is het de campingbaas in z'n Land Rover, of we wel even stil wouden zijn, anders konden we morgen vertrekken. Wij rustig terug naar de camping en gaan slapen.
De schoen is de volgende dag gevonden...
Het strand is nooit gehaald...
Wat is niet slecht voor je over straat lopen is ook slecht voor je.quote:
Wat moet je daar nou van zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:12 schreef Camplo het volgende:
Dit is wel hilarious... barst los
:
In 2000. Gingen we zuipen omdat er Italianen op school kwamen. Wij hadden 22:00 afgesproken, de party was om 02:00 over, en we kwamen om 00:30 uur aan. Dus kregen we van die bonnen voor 12 pils en 2 shotjes. Hebben we maar alles meteen besteld en meteen opgedronken. Dus zo zat als een ketter. Me pa kwam me destijds halen en ik weet nog dat ik moest pissen als een rundervink. En de auto leek de helft van de keren op te stijgen argh was vrij kut. Hij stopte dus omdat ik zo moest pissen en ik denk ah lekker slootje. Eerstvolgende moment zag ik het gras wel heel dichtbij en toen lag ik op me bek.
Heb er zoveel maar dat duurt te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |