abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:50:07 #1
177870 HenkFrietTent
Met pinda saus?
pi_48778652
Wanneer waren jullie voor het eerst dronken?

TS begint:

Ik was 14 jaar. Had nog nooit alcohol gehad en we gingen naar een boerenfeest bij ons in de buurt. Ik heb mezelf klem gezopen en ik weet niks meer wat ik die avond nog meer heb uitgevroten (ben er niet trots op, schijnt dat ik later tegen een winkelraam heb staan pissen waar mensen nog binnen waren )

[ Bericht 6% gewijzigd door HenkFrietTent op 27-04-2007 14:54:26 (Typo.) ]
Ik heet geen Henk.
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:59:31 #2
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48779115
Ik was 14 jaar, op vakantie in Engeland en dronk met wat kids daar een liter appelcider leeg. Ik weet bij god niet meer wat ik allemaal uitgevreten had... later de caravan onder gekotst en had de tijd van m'n leven.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:02:35 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_48779258
Ik weet het niet meer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:03:47 #4
177870 HenkFrietTent
Met pinda saus?
pi_48779306
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef Megumi het volgende:
Ik weet het niet meer.
Had je zoveel op?
Ik heet geen Henk.
pi_48779548
quote:
Ik weet het niet meer.
En dan vooral omdat er geen vreemde dingen waren gebeurd.
pi_48779592
Eerste keer een nachtje doorhalen, 15 bier en ik was compleet de weg kwijt zes keer van me fiets afgevallen en 's ochtends in de bosjes gekotst .. (gelijk weer nuchter en 20 euro armer )
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:09:32 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_48781696
15 bier voor 20 euro? zo heb je ze tegenwoordig niet meer...behalve in sportkantines en tijdens happy hour....
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_48782789
Nog nooit dronken geweest. Meeste alcohol op 1 dag was eh.. 3 flugeltjes en 11 bier maar ik voelde eigenlijk niks.. Maar goed, het was dan ook party-bier.
pi_48785055
toen ik 14 was, was wel een hele ervaring
niet echt trots op ofzo, maar ik vond het wel lachen

met nog 2 vrienden een fles berenburg en een fles bacardi weggewerkt
vriend H had het meeste gehad, daarna kwam ik en daarna vriend R

na die 2 flessen zijn we naar het huis van vriend R gegaan, waar H nog een blikjes bier nuttigde en vervolgens in slaap viel op de bank
R en ik lachen, word H ineens wakker kotst alles er onder
ik zie dat, ik besef dat ik ook moet kotsen en ren naar buiten, kots alles er onder
alleen omdat ik zo ontzettend bezopen was kon ik mn evenwicht niet bewaren, en flikkerde voorover in mn eigen kots

de week er na was ik trouwens weer dronken
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
pi_48790542
Nog nooit volgens mij
pi_48797295
best genant, maar kan me niks schelen.

Deze week woensdag gingen we uit eten met wat leerlingen uit de 4de klassen.
Ik besloot een keer malibu-cola te drinken (groot als een bierglas).
Was idd lekker zoals ze zeiden, toen ging ik ff naar de kermis en toen nog naar een maat van me die die morgen moest gaan verhuizen, dus ff laatste uren met heb doorbrengen (verhuist ergens ver ver weg.)
Toen ik daar was begon ik me niet goed te voelen, misselijk te worden en draaierig in mn kop te worden En dat door 1 glas, omfg
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:09:54 #12
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_48797393
een van de eerste keren was met carnaval, tegenover dat cafe ligt een kerkhof.
met me zatte ballen op een besneeuwd graf gelegen

schandalig ook
pi_48797441
Ooit op een camping wat Passoa zuipen en likeur bonbon's vreten, daar ben ik behoorlijk verrot van geweest ja.

Was ook een kennis mee die een mooie dochter had, die wilde ik neuken maar ze wou niet. Kutwijf
pi_48797479
wanneer ik voor het eerst dronken was ... ummmmm, volgens mij toen ik een jaar of 12 was en met een aantal (oudere) vrienden op het pleintje een fles whiskey leeg zoop. *hik*
If the facts dont fit the theory, change the facts ~ Albert Einstein.
pi_48797488
was toen ik 16 was op een feestje van mn toenmalige werk. was toen nog 1 van de jongste daar , dus geen alcohol gewend en de rest ging keihard zuipen dus ik mee zuipen, had m uiteindelijk wel hard zitten!
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:54:27 #16
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_48798215
rommel verwijderd, normaal doen kids
an urge to help mankind overcomes me
pi_48798537
Jaar of veertien, feestje bij vrienden thuis. Totaal naar de klote gezopen (bier, wijn, rum, wodka, apfelkorn.. door elkaar). Twee dagen strontziek van geweest.
Pas na een jaar of twee en véle superzware doodzieke dagen kwam ik er achter dat het vooral aan de combo van het aantal soorten (sterke) drank lag.
Heb zelfs een keer met mn zatte hoofd spiritus lopen zuipen, omdat er op de fles stond dat er alcohol in zat. Kotsen als een gek daarna. Dat soort shit doe ik nu dus niet meer.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 28 april 2007 @ 02:19:55 #18
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48798586
Nog nooit en dat wil ik houden zo ook
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_48798693
13 of 14 jaar oud, weet het niet meer zeker. We (paar vrienden und ich) zaten in de zomer te kamperen ergens in een weiland (lekkers boers ) en we hadden dus een secret stash bier (net alsof er ook maar iemand was die het zou controleren, ach.. het klonk stoer!). Dat ging de eerste avond meteen al op en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat ik over iemand heen struikelde en 5 minuten niet meer op kon staan. Oh, een ander van ons had nog een lifesize Mars reclamebord met de toen idols-held Jim ergens gejat, die werd ondergekotst door een van ons .
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_48798849
Nowg noiwt dronwken geweest
pi_48799020
Mja zoals El_Rolando zei, wel een beetje opschep topic ja. Ach ja

Oud en nieuw vorig jaar, helemaal verrot gezopen. Kreeg fiets niet open en moest 1.5 km naar huis. Bleven ook 2 vrienden slapen waarvan 1 beetje nugter moest blijven omdat ie nog niet zo lang daarvoor geopereerd aan zn been was ivm dubbele botbreuk. Maar oke, ik dus hele avond in cafe steving doorgezopen, fiets niet open dus maar rennend. En we waren dus tijdje op weg, flikkert ineens die andere vriend om, begint een beetje te roepen: "Help! Haal die brievenbus van me af!" Nouja 10 min verder waren we weer onderweg, mocht k bij een andere man achterop zitten. Begon k m ineens te meppen enzo, nouja maar afgestapt voor laatste stukje te lopen. Keerde ik en vriend ineens om, we wilden terug om te feesten. Uiteindelijk heeft nugtere vriend ons nog thuis in bed gekregen. Werd volgende ochtend met een ongename verassing wakker, geen details .

Mijn verhaal
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_48799040
ik was 17 en we (vriendin en ik) aten peper crema bij 2 italianen
het waren ouwe vieze mannetjes
uit op iets anders maar dat wisten wij allang dus,
anyways, ik ging over mijn nek in hun plee
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 28 april 2007 @ 03:23:11 #23
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48799090
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 03:11 schreef jordeeeh het volgende:
Mja zoals El_Rolando zei, wel een beetje opschep topic ja. Ach ja
Hoe kun je nou opscheppen met het feit dat je zoveel zuipt dat je je lichaam vergiftigt en de meest debiele dingen uithaalt?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 28 april 2007 @ 03:32:49 #24
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_48799151
Ik was .. 15
Hockeyfeest.
Het begon rustig met wat bier
later smirnoff
toen wodka

blijkt dat ik heb zitten zoenen, toen ging kotsen (niet in der meull!) en toen weer verder ben gaan zoenen ofso!

geweldig =)!
pi_48799277
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 03:23 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hoe kun je nou opscheppen met het feit dat je zoveel zuipt dat je je lichaam vergiftigt en de meest debiele dingen uithaalt?
Sommige mensen vinden het "stoer" dat ze dronken zijn geweest. Maarja t zal wel meevallen dus. OT?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')