Ja, duh, dat is logisch. Maar als je 50 liter water per dag drinkt ben je ook in een week dood. Het gaat natuurlijk niet om de extremen, maar om de normale hoeveelheden (voor zover je daar van kan spreken).quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Iemand die verslaaft is aan alcohol en zijn lever naar de klote zuipt hersteld echt niet hoor. Zelfs niet als hij het drinken volledig staakt.
Maar na 1 avond kan je al verslaafd raken aan alcohol, mits het een leuke avond was.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar geeft schade (ook al is het minimaal uiteraard bij 1 sigaret) die blijvend is.
Dat slaat nergens op, je kan niet na 1 avond al verslaafd zijn aan alcohol, hoeveel je ook drinkt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Maar na 1 avond kan je al verslaafd raken aan alcohol, mits het een leuke avond was.
Nicotine duurt wel wat langer.
50 liter was ook een axtreem voorbeeld (wat volgens mij best moet kunnen overigens), maar het lijkt me niet dat je richting uitdroging gaat als je water drinktquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef ibaneX het volgende:
50 liter water per dag kan niet. als je 5 liter drinkt ga je al richting uitdroging!
Ja naja, dat bewijst dus dat je ook dood kan gaan aan overmatig waterdrinken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:14 schreef ibaneX het volgende:
jawel, je lichaam neemt dan geen mineralen voedingstoffen ect ect. meer op je spoelt dus gewoon alles weg: uitdroging.
Meid tochquote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef Elvanera het volgende:
Hmm, ik was gisteren weer eens behoorlijk de weg kwijt
Die rosé ook
Op mijn 16 de. 2 biertjes op en ik was al teutquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef HenkFrietTent het volgende:
Wanneer waren jullie voor het eerst dronken?
Het was helemaal niet stoer, het was verschrikkelijk. Daarom ook diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |