Had je zoveel op?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef Megumi het volgende:
Ik weet het niet meer.
Hoe kun je nou opscheppen met het feit dat je zoveel zuipt dat je je lichaam vergiftigt en de meest debiele dingen uithaalt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:11 schreef jordeeeh het volgende:
Mja zoals El_Rolando zei, wel een beetje opschep topic ja. Ach ja
Sommige mensen vinden het "stoer" dat ze dronken zijn geweest. Maarja t zal wel meevallen dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kun je nou opscheppen met het feit dat je zoveel zuipt dat je je lichaam vergiftigt en de meest debiele dingen uithaalt?
Waarom zijn ze gevaarlijker dan? Je praat onzin.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:53 schreef Ravii het volgende:
Hoezo is dronken zijn zo een Taboe?
Jullie reageren hoe ik reageer tegen sigaretten..
Terwijl Siggaretten toch wat gevaarlijker zijn dan alchol, ( en dan heb ik het niet over roekeloos rijgedrag)!
Alcohol is eigenlijk een harddrugquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:53 schreef Ravii het volgende:
Terwijl Siggaretten toch wat gevaarlijker zijn dan alchol, ( en dan heb ik het niet over roekeloos rijgedrag)!
Want ?quote:
ik citeer:quote:
quote:Alcohol is een drug die vanwege de fysiek verslavende eigenschappen gerekend wordt tot de hard drugs.
Ja ok, maar dan moet je wel heel veel ervan nemen.quote:
Long kanker etc.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zijn ze gevaarlijker dan? Je praat onzin.
praat geen stront , van alcohol krijg je weer andere tiffusdingen: levercirrose, kapotte hersenen noem maar op. Beetje niveauloze opmerking dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:52 schreef Ravii het volgende:
[..]
Long kanker etc.
Van Alcohol kan je geen longkanker krijgen
EDIT:
Bravebart zei al wat ik wouw zeggen.
Haha, wat dacht je van je eigen opmerkingquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:31 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
praat geen stront , van alcohol krijg je weer andere tiffusdingen: levercirrose, kapotte hersenen noem maar op. Beetje niveauloze opmerking dus
Het feit dat je je twee dagen brak voelt, is geen indicatie dat het niet echt geweldig is voor je lichaam?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je van je eigen opmerking
Die dingen die jij noemt krijg je alleen bij langdurig, overmatig gebruik. Dan kan je overal aan dood gaan; ook aan water drinken of wortel eten
Klopt, het is ook niet goed voor je lichaam, maar je herstelt wel volledig, itt bij roken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het feit dat je je twee dagen brak voelt, is geen indicatie dat het niet echt geweldig is voor je lichaam?
Lijkt me een puicke conclusiequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Roken en dronken worden is allebei wel triest, dus die vergelijking gaat in ieder geval wel op
Dat is bij sigaretten toch ook, van één sigaret krijg je geen longkanker.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je van je eigen opmerking
Die dingen die jij noemt krijg je alleen bij langdurig, overmatig gebruik. Dan kan je overal aan dood gaan; ook aan water drinken of wortel eten
Klopt, maar geeft schade (ook al is het minimaal uiteraard bij 1 sigaret) die blijvend is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:35 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Dat is bij sigaretten toch ook, van één sigaret krijg je geen longkanker.
Iemand die verslaaft is aan alcohol en zijn lever naar de klote zuipt hersteld echt niet hoor. Zelfs niet als hij het drinken volledig staakt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, het is ook niet goed voor je lichaam, maar je herstelt wel volledig, itt bij roken.
Ja, duh, dat is logisch. Maar als je 50 liter water per dag drinkt ben je ook in een week dood. Het gaat natuurlijk niet om de extremen, maar om de normale hoeveelheden (voor zover je daar van kan spreken).quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Iemand die verslaaft is aan alcohol en zijn lever naar de klote zuipt hersteld echt niet hoor. Zelfs niet als hij het drinken volledig staakt.
Maar na 1 avond kan je al verslaafd raken aan alcohol, mits het een leuke avond was.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar geeft schade (ook al is het minimaal uiteraard bij 1 sigaret) die blijvend is.
Dat slaat nergens op, je kan niet na 1 avond al verslaafd zijn aan alcohol, hoeveel je ook drinkt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Maar na 1 avond kan je al verslaafd raken aan alcohol, mits het een leuke avond was.
Nicotine duurt wel wat langer.
50 liter was ook een axtreem voorbeeld (wat volgens mij best moet kunnen overigens), maar het lijkt me niet dat je richting uitdroging gaat als je water drinktquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef ibaneX het volgende:
50 liter water per dag kan niet. als je 5 liter drinkt ga je al richting uitdroging!
Ja naja, dat bewijst dus dat je ook dood kan gaan aan overmatig waterdrinken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:14 schreef ibaneX het volgende:
jawel, je lichaam neemt dan geen mineralen voedingstoffen ect ect. meer op je spoelt dus gewoon alles weg: uitdroging.
Meid tochquote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef Elvanera het volgende:
Hmm, ik was gisteren weer eens behoorlijk de weg kwijt
Die rosé ook
Op mijn 16 de. 2 biertjes op en ik was al teutquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef HenkFrietTent het volgende:
Wanneer waren jullie voor het eerst dronken?
Het was helemaal niet stoer, het was verschrikkelijk. Daarom ook diequote:
tot je het eeen keertje word dan wil je niet anders meerquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:14 schreef Amootje het volgende:
alcohol is zooooooooo passé
nooit dronken geweest, zal het nooit worden ook!!
en daarnaast 9 van de 10 keer ben ik de BOBdus dan is drinken sowieso not done
Nee, inderdaad niet. Maar van alcohol kan je wel tong/keel/maag/leverkanker en corrosie enzo krijgen. Wat is erger? Doodgaan aan kanker in je buik of aan kanker in je long?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:52 schreef Ravii het volgende:
[..]
Long kanker etc.
Van Alcohol kan je geen longkanker krijgen
EDIT:
Bravebart zei al wat ik wouw zeggen.
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kun je nou opscheppen met het feit dat je zoveel zuipt dat je je lichaam vergiftigt en de meest debiele dingen uithaalt?
hmmm... Ik was een jaar of 16 toen ik ontdekte hoe lekker bier was, daarna ben ik vrij vaak aan de zuip geweest, had toen zelfs een zekere alcoholtolerantie opgebouwd (steeds meer zuipen voor zelfde effect).quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:53 schreef Ravii het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:09 schreef fransbreda het volgende:
een van de eerste keren was met carnaval, tegenover dat cafe ligt een kerkhof.
met me zatte ballen op een besneeuwd graf gelegen![]()
schandalig ook![]()
Vreemde moeder hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:23 schreef Sessy het volgende:
Ik was 4. Mama had me meegenomen met haar vrienden groep. Mama lag ergens haar roes uit te slapen toen haar vrienden het wel leuk vonden om me vodka te geven. Ik heb een (Russisch, 80 ml denk ik) glas vodka opgedronken en werd daarna gigantisch hyper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |