Daarom, Neem nooit een hond, die moet je rond 11/12 uur nog uitlaten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:06 schreef Ordinair het volgende:
Ik was 14. We gingen naar een verjaardag toe van een oudere vriendin en daar was bier uiteraard. Ik dronk wel vaker een biertje toen al maar dan bleef het bij 1 en met uitzondering 2. Afijn, wij lekker drinken en om half 11! was het tijd om naar huis gegaan. Ik minstens 5x op me bek gepleurt en bij de laatste keer was naast mijn pa die de hond aan het uitlaten was. BUSTED!
hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, ik rende ook een keer van de trap, en me moeder lag onderaan de trap op bed, toen begon ze met me te praten en toen heb ik haar helemaal ondergekotst.![]()
Maar ze kon er helaas niet om lachen..![]()
Hockeyfeestenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef Mathijz het volgende:
Was 15, begon met mexxen op de hockeyclub met mijn team. Kwam al om half 1 thuis. Ouders nog beneden, en toen ze vroegen "gaat het?" Vloog alles eruit
Ben je daar trots op?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
eerste keer ik dronken ging wat andersgoed dronken dan he ;p
was 14 en mijn vriend gaf een feestje
hij was toen ouder dan mij, en ik kreeg echt alles aangeboden
enorm veel breezers op
enorm veel bodyshot bij mij
enja de ochtend daarna werd ik wakker netjes in bedalleen wel in die van mijn vriends.
en daar lig je dan.. 14 jaar , je voelt je ziek, ligt daar helemaal naakt, naast je ligt je vriend ook helemaal naakt
en gebruikte condoom in de prullenbak
wat is daar nou gebeurt denk je dan
Haha, sterk verhaal welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
nop maarja is de waarheid he
ik schaam me er niet voor ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |