abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:43:28 #151
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_49718484
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 11:06 schreef Ordinair het volgende:
Ik was 14. We gingen naar een verjaardag toe van een oudere vriendin en daar was bier uiteraard. Ik dronk wel vaker een biertje toen al maar dan bleef het bij 1 en met uitzondering 2. Afijn, wij lekker drinken en om half 11 ! was het tijd om naar huis gegaan. Ik minstens 5x op me bek gepleurt en bij de laatste keer was naast mijn pa die de hond aan het uitlaten was. BUSTED!
Daarom, Neem nooit een hond, die moet je rond 11/12 uur nog uitlaten.
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:33:38 #152
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_49720379
Ik voel me bijna kuis dat ik mijn eerste biertje ooit op mijn 19e dronk

Verder kan ik mijn eerste dronken actie niet eens herinneren. Zal vast wel gejankt hebben tegen iemand of iemand héél lief gevonden hebben
And nothing can stop me now
pi_49722712
Ik was toen geloof ik 14 was op een feest van mijn zus en had toen het een en ander uitgevreten waar ik me niet veel meer van kan herrineren.
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:33:34 #154
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49722770
Ik heb geen flauw idee wanneer dat precies was eig maar denk dat ik toen 16 was ofzo
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_49743136
ik weet het nog goed, ik was toen 15 volgens mij en ik had met 2 vrienden 2 flessen bacardi rum gekocht. we dachten dat valt wel mee. Dus we kwamen tering lam bij het feest aan en daar nog veel bier gedronken, ik zat aan meisjes haren te trekken enzo ( vraag me niet waarom ) en ik ben een paar keer op de grond gepleurd. Voor de rest kan ik neit veel herinneren, alleen nog dat ik naar huis werd gebracht achterop de fiets van een vriend omdat ik tegen een stuk of 5 lantaarnpalen ben aangeknald. Dus ik kwam thuis, toen heb ik op de speeltjes van de hond gekotst, en volgende ochtend werd ik helemaal wakker onder de bloedkorsten ... deed nog behoorlijk pijn om die eraf te halen
pi_49770292
ik was 13, op vakantie, in een all in hotel, en ik kreeg alles mee en toen ging het verkeerd, ik was op een moment zo dronken dat ik in het zwembad viel....
pi_49770713
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef RiffRaff het volgende:

[..]

Komt me bekend voor, ik rende ook een keer van de trap, en me moeder lag onderaan de trap op bed, toen begon ze met me te praten en toen heb ik haar helemaal ondergekotst.

Maar ze kon er helaas niet om lachen..
haha
nee ik gewoon in de wc ik rende haar voorbij
pi_49775099
coubergh gedronken en vervolgens thuis wakker worden in je eigen kosts, ik heb schijnbaar rare streken uitgehaald. Was toen 15?
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_49776133
Was 15, begon met mexxen op de hockeyclub met mijn team. Kwam al om half 1 thuis. Ouders nog beneden, en toen ze vroegen "gaat het?" Vloog alles eruit
pi_49817886
was 13, bruiloft van m'n nicht en t was nogal gezellig bij de receptie.
kapot gezopen aan de br33z3rs en lekker kotsen actheraf
  maandag 28 mei 2007 @ 13:20:55 #161
167856 Toempf
Internetheld
pi_49849636
toen ik 14 was gaf een vriend van mij een feestje, daar heb ik ook van alles door elkaar zitten zuipen. bier en passoa en al die ellende. wat was ik dronken toen en ziek de volgende morgen. heb sindsdien mijn lesje wel geleerd en hoe het voortaan alleen op bier en geen sterke drank.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_49850610
Ik was 13 of 14. Of het was Appelpop 2004 waar ik m'n pink gekneusd had, of een feestje van een vriendin van toendertijd waar ik d'r hand had ondergekotst..
pi_50020686
14, klapte met mn hoofd tegen de grond
  zondag 3 juni 2007 @ 11:20:14 #164
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_50054643
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 21:19 schreef Mathijz het volgende:
Was 15, begon met mexxen op de hockeyclub met mijn team. Kwam al om half 1 thuis. Ouders nog beneden, en toen ze vroegen "gaat het?" Vloog alles eruit
Hockeyfeesten
pi_50059566
Toen ik 14 was... verjaardagsfeest van een vriend. Eerst thuis bieren, daarna nachtwinkel, fles champagne kopen, dan richting café. Hoop cocktails werden getrakteerd, ook tequila shots en nog meer bier . Op een bepaald moment moeten kotsen in het toilet (met een camera op het plafond), voelde me meteen weer beter. Zodra ik buitenkwam werden me nog meer shotjes aangeboden.
Op het einde van de avond zou ik nog tegen een winkelraam op een drukke straat hebben gepisd, terwijl de vader van die vriend ons kwam ophalen er tegenover geparkeerd stond (tenminste, dat hadden ze gezegd)
Verder herinner ik me nie al teveel van die avond.

[ Bericht 80% gewijzigd door unioz op 03-06-2007 14:22:20 ]
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  maandag 4 juni 2007 @ 18:14:36 #166
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_50098655
Toen ik 14 was, 1e boeren-zuipfeest. Ergens in 1 of andere schuur in de middle of nowhere. Eerst lekker ingedronken met halve liters bier, toen nog naar het feest fietsen, ging allemaal nog goed. En toen wijn en bier daar door elkaar heen zuipen. Weet nog wel dat ik met een ontzettend dik meiske heb lopen flirten. En toen naar huis fietsen, pikke donker, harstikke dronken en een pokke-eind. Vriend van mij nog meer dronken dan ik pleurt op z'n bek en ik was al iets te laat dan was afgesproken. Dus ik bellen met me dronkenkop naar huis, vraag me niet waarom maar ik deed het. En doodleuk melden dat het wat later werd. Ben ik eindelijk thuis, me pa nog op, zit ik doodleuk op de bank tegenover hem met een dikke putlucht uit me bek en waterige ogen. Naar boven gestrompeld en in de wc alles volgekotst en toen lekker slapen in me eigen bedje.
Slay the dragon in your dreams!
  maandag 4 juni 2007 @ 22:03:41 #167
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_50108098
met nieuwjaar, was wel eerder aangeschoten geweest maar dat was dus het eerste keer dat ik er voor ging enzo flink gezopen vond het wel chill beetje lullen met kameraden enzo werd er niet hyper van of blij maar gewoon iets losser kan me herrineren toen er van alles de lucht ingeschoten werd om 00:00 ik gefascineerd een rotje probeerde aan te steken
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_50160757
verjaardag van een vriendin. klein schattig meisje, blond haar blauwe ogen, bla bla. die heeft me helemaal dronken gevoerd met sambucca en baco's. had ik niet zien aankomen, dus straalbezopen naar huis gefietst. gelukkig maar een klein stukje, aan de wonden op mijjn armen te zien was ik wel een paar keer op mijn bek gegaan.

andere vriend van haar had haar kamer ondergekotst, ik deed dat tenminste nog netjes boven de plee thuis.
alleen mijn ma: "ja, je moet nooit verschillende drankjes door elkaar drinken..." daar zat ik op dat moment niet op te wachten

terwijl het toch voelde alsof ik alles herinerde

o ja, ik was 15
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:37:48 #169
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_50163896
Ook toen ik 14 was denk ik, was op een camping in Frankrijk. had wat vrienden gemaakt daar en 's avonds ging iedereen ongeveer 50m buiten de camping bij zo'n soort hangplek staan. 1ste avond dat ik daar kwam ahd ik een paar biertjes op, had dat wel vaker gedaan. 2e dag gingen ik en een maat daar wat bier halen. 6 halve liter blikken Amsterdam xxx of hollandia ofzo, er bleek iig 12 of 15% alc in te zitten maar dat had ik niet gezien. 's avonds in een rap tempo dat bier gedronken (en niet eens afvragen waarom het zo raar smaakt.) en ik weet alleen dit nog: Ik stond te 'praten' met 3 meisjes ofzo en ik word ineens heel duizelig. Ik ga ff zitten op een muurtje en ineens klap ik achterover.

De rest is me verteld: ik begon daar ineenkeer alles onder te kotsen en kon gewoon niet meer lopen. Er stonden daar ongeveer 20-30 man en een deel daarvan begon zich zorgen te maken. Een aantal mensen hebben me toen naar de tent gedragen, nog overal gekotst, ook over schoenen en kleren van mensen enzo. Toen ben ik in de tent gelegd door 2 hele leuke vrouwtjes die naast ons stonden. Volgende ochtend wordt ik wakker en dacht: oh kut, m'n ouders. Hoor ik mijn pa vanuit de tent allemaal tegen mensen roepen dat ik zat was en dat ie zich helemaal kapot had gelachen enzo. De rest van de dag allemaal mensen die mijn naam riepen en op me af kwamen die ik nog nooit had gezien. Was wel memorabel iig
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:08:07 #170
180937 Kimmie_16
SeX dRugS and RoCk and RoLL
pi_50235338
eerste keer ik dronken ging wat anders goed dronken dan he ;p
was 14 en mijn vriend gaf een feestje
hij was toen ouder dan mij, en ik kreeg echt alles aangeboden
enorm veel breezers op
enorm veel bodyshot bij mij
enja de ochtend daarna werd ik wakker netjes in bed alleen wel in die van mijn vriends.
en daar lig je dan.. 14 jaar , je voelt je ziek, ligt daar helemaal naakt, naast je ligt je vriend ook helemaal naakt
en gebruikte condoom in de prullenbak
wat is daar nou gebeurt denk je dan
Schijt :D
pi_50235920
Drank maakt meer kapot dan je lief is...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:31:03 #172
52003 nielsgeode
buckyball!
pi_50236186
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
eerste keer ik dronken ging wat anders goed dronken dan he ;p
was 14 en mijn vriend gaf een feestje
hij was toen ouder dan mij, en ik kreeg echt alles aangeboden
enorm veel breezers op
enorm veel bodyshot bij mij
enja de ochtend daarna werd ik wakker netjes in bed alleen wel in die van mijn vriends.
en daar lig je dan.. 14 jaar , je voelt je ziek, ligt daar helemaal naakt, naast je ligt je vriend ook helemaal naakt
en gebruikte condoom in de prullenbak
wat is daar nou gebeurt denk je dan
Ben je daar trots op?
blub blub
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:06:09 #173
180937 Kimmie_16
SeX dRugS and RoCk and RoLL
pi_50237620
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:31 schreef nielsgeode het volgende:

[..]

Ben je daar trots op?
nop maarja is de waarheid he
ik schaam me er niet voor ofzo
Schijt :D
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:15:59 #174
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_50240113
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef Kimmie_16 het volgende:

[..]

nop maarja is de waarheid he
ik schaam me er niet voor ofzo
Haha, sterk verhaal wel
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_50241957
Ik was 14 of 15 ofzo.. M'n zus had ergens een zaal gehuurd voor een feest en ik moest er ook bij zijn. Dus ik had ook een vriend van mij uitgenodigd dan had ik iemand om mee te chillen. Er was dik veel booze en shit en luitjes moesten dus 5 euro entree dokken.. Zat ik daar zo vooraan met mn mattie dat geld te innen.. dr waren al genoeg lui aardig in de war die teveel gaven, nja lekkere fooi dus ..
maargoed.. die luitjes vonden ons wel grappig en kwamen met wodka aanzetten en wij zo joaaah dat lukt ons wel.. sjoaaaah mn keel stond in de hens als een motherfucker.. enkele uurtjes later en wat booze verder grandioos op mn bek gegaan buiten op een stapel stenen. Was in de buurt waar de vuurwerkramp een paar jaartjes eerder was.. dus lagen op sommige plekken nog stapels met bakstenen en shit.. ginge we daar op lopen.. mn mattie gleed de hele tijd weg en dat vond ik erg grappig, zo grappig dat ik vol met mn kanus op die stenen viel.. neus kapot was wel ruyge shit
Leh-kùr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')