abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50568908
Met een vriendin een (hele grote ) fles sangria leeggedronken toen ik 15 was of zo, ik werd er gruwelijk irritant van geloof ik en daarna moesten we nog langs haar opa en oma
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_50574575
Even het verhaal opzoeken in Dronken Avonturen
pi_50574743
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Borkydude het volgende:
Op vakantie afgelopen zomer speelden we Fifa Street, en als je een wedstrijd verloor moest je een shotje nemen. Wij een paar uur bezig. Op een gegeven moment is iedereen zo lam dat we besluiten naar het strand te gaan. Wij pakken de fiets, rijden nog op de weg langs de camping, rijd 1 van de 4 mensen tegen een andere aan, die 2 vallen om. Die gast die werd aangereden wil die gast die op hem viel trappen, vliegt zijn schoen uit in de bosjes. Wij daar om half 4 's nachts in de bosjes rollen, zoekend naar die schoen. Wij lopen te schreeuwen enzo, want we hadden veel te veel op. Het was een hele lange weg, helemaal donker. Op een gegeven moment komt er zo'n gigantisch licht aan. Wij springen zo weg. Is het de campingbaas in z'n Land Rover, of we wel even stil wouden zijn, anders konden we morgen vertrekken. Wij rustig terug naar de camping en gaan slapen.

De schoen is de volgende dag gevonden...

Het strand is nooit gehaald...
pi_50581136
Ach what the hell.

Ik vierde mijn 15e verjaardag, vraag me niet hoe ik aan de grote hoeveelheid alcohol kwam maar ik had het in huis. een kudde 15-jarigen en een paar flessen jenever alleen thuis laten, geloof me, not worth to try
het liep totaal uit de hand, mensen waren op het dak geklommen, liepen door glas heen, ik eindigde strippend op tafel samen met een vriendin. En ja, toen kwam mijn vader opeens binnen waarop ik me gelijk met een soort mislukte ninja-duik van tafel wierp... Alleen vriendin had niets door en ging gewoon vrolijkjes door. Dat was best wel priceless... voor de rest is het enorm sneu heb het gelukkig redelijk kunnen verdringen
Yeah baby yeah!
pi_50582514
quote:
Op maandag 18 juni 2007 16:13 schreef Twim het volgende:
Alleen vriendin had niets door en ging gewoon vrolijkjes door. Dat was best wel priceless...
Geweldig
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:04:36 #206
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_50599959
Een of andere FOK!crewmeet in Rotterdam. Da's de enige keer in mijn leven dat ik stukken herinnering mis door alcoholinname... .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:57:54 #207
183386 Exoticx
Tourniquet
pi_50613135
Ik ben nog nooit dronken geweest. Ik kan goed tegen alcohol en ik kan veel hebben én ik weet ook nog eens wanneer ik moet stoppen, maar het is nooit zover gekomen. Ik doe het wel aardig goed denk ik
Elegance doesn't mean being noticed, it means being remembered.
pi_50617612
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef Exoticx het volgende:
Ik ben nog nooit dronken geweest. Ik kan goed tegen alcohol en ik kan veel hebben én ik weet ook nog eens wanneer ik moet stoppen, maar het is nooit zover gekomen. Ik doe het wel aardig goed denk ik
Dan mag je hier niet posten!
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_50665316
Op een feest met allemaal nieuwe enge mensen begon ik al met een liter martini in een halfuur. Daarna nog whiskey, allemaal vreemdkleurige chemische drankjes waarvan ik de naam niet weet en euh.. de rest weet ik niet meer. Behalve dat ik een uur in de wc heb gelegen daar. >.<
pi_50688434
Telt aangeschoten ook mee?
Dat was voor het eerst op mijn 13e, met oud $ nieuw. Gewoon thuis, heel leuk, ik had de fles champagne in mijn eentje opgedronken. Er was niet veel geks met mij aan de hand, ik wilde alleen heeeel veel foto's maken.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:13:03 #211
183433 bierbart
bier en tieten
pi_50688658
Voor het eerst goed dronken was toen ik pas 16 was.. hier in Hengelo bij 't Pleintje
wist niet van stoppen.. op een gegeven moment voelde ik me zo slecht.. kon niet meer opstaan.. heb alles eruit gegooid op t terras! dik beschamend..
werd ik naar huis gestuurd door mn zus.. en ben door iemand bij huis afgezet.. thuis de boel nog ff onder het bier gegooid! mn mooie dure LOTR boek
Ik kan me vaag nog iets herinneren over wat er door me heen ging: 'IK DRINK NOOIT GEEN BIER MEER!!!' volgende weekend was t weer raak!
Yesterday's a memory, another page of history
Als ik mezelf nog eens tegenkom.. dan zeg ik: 'Kom, vriend, we gaan een biertje drinken!'
Last.fm
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:32:37 #212
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_50698030
uhm keerl, 'IK DRINK NOOIT GEEN BIER MEER!!!' betekent dat je het juist gaat drinken
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_50701704
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:32 schreef fusionfake het volgende:
uhm keerl, 'IK DRINK NOOIT GEEN BIER MEER!!!' betekent dat je het juist gaat drinken
Nee, het betekent dat je altijd bier drinkt
.
pi_50750873
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef bierbart het volgende:
Voor het eerst goed dronken was toen ik pas 16 was.. hier in Hengelo bij 't Pleintje
wist niet van stoppen.. op een gegeven moment voelde ik me zo slecht.. kon niet meer opstaan.. heb alles eruit gegooid op t terras! dik beschamend..
werd ik naar huis gestuurd door mn zus.. en ben door iemand bij huis afgezet.. thuis de boel nog ff onder het bier gegooid! mn mooie dure LOTR boek
Ik kan me vaag nog iets herinneren over wat er door me heen ging: 'IK DRINK NOOIT GEEN BIER MEER!!!' volgende weekend was t weer raak!
Waarom heb ik dat gemist? aangezien ik toch wekelijks op ons Hengelo's plein te vinden ben?
Yeah baby yeah!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 02:12:33 #215
58560 Oksel
Gezellig.
pi_50751606
Ik was 15, had ingedronken voor een schoolfeest en de docenten moesten mijn ouders bellen en me naar buiten dragen. Ik zat kotsend voor de school.
pi_50769837
Dat kan ik me niet eens meer herinneren. Maar volgens mij moest ik kotsen
pi_50777311
Ik was toen midden 16, kwamen met een groot gedeelte van de klas terug van een ckv-activiteit in de kerk (zang). Nou, met z'n allen het café in, leraren er ook bij. Toen het drinken eenmaal begon weet ik er niet meer zoveel van? Opeens waren de leraren en een paar klasgenootjes weg, maarja, anderen waren er nog wel en ik was de enige die dronken was. Het was bedoeld als gewoon even leuk nadrinken met z'n allen ofzo...
Uiteindelijk door twee lui thuis geëscorteerd nadat ik een handschoen kwijt was (zat later opeens in een mouw van me jas), nog even dronken gesprekken gevoerd op msn waarna ik gelijk naar bed ging. Alles rondspinnen, kotsen in de prullenbak. En dat was de ckv-activiteit.
  zondag 24 juni 2007 @ 05:24:05 #218
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_50779571
niet me eerste x, maar wel deraan
  zondag 24 juni 2007 @ 16:39:08 #219
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_50790517
weet ik het, ik was 13 ofzo. lang geleden
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:35:17 #220
174940 W00fer
Maar echt
pi_50909849
Crap dat was vorig jaar. Eigenlijk 2 jaar geleden was ik ook al heeel hard weg. Maar dat telt niet.

Nee echt zat was vorig jaar toen ben ik nog op het stratumseind snoeihard geflikkerd.

De volgende dag was het 22 graden, liep ik met een winterjas aan en NOG had ik het koud.

Een maat van me is toen nog afgevoerd met een taxi die hem ergens 5 km verderop dumpte omdat hij de taxi ondergekitst had
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_50910101
quote:
Op maandag 18 juni 2007 16:13 schreef Twim het volgende:
Ach what the hell.

Ik vierde mijn 15e verjaardag, vraag me niet hoe ik aan de grote hoeveelheid alcohol kwam maar ik had het in huis. een kudde 15-jarigen en een paar flessen jenever alleen thuis laten, geloof me, not worth to try
het liep totaal uit de hand, mensen waren op het dak geklommen, liepen door glas heen, ik eindigde strippend op tafel samen met een vriendin. En ja, toen kwam mijn vader opeens binnen waarop ik me gelijk met een soort mislukte ninja-duik van tafel wierp... Alleen vriendin had niets door en ging gewoon vrolijkjes door. Dat was best wel priceless... voor de rest is het enorm sneu heb het gelukkig redelijk kunnen verdringen
Geweldig verhaal!
pi_50911343
Op mijn 14e in de lokale kroeg! Ik ging sterke drank drinken. In dat café krijg je als 14 jarige die shit gewoon mee. Ik weet echt niet meer wat ik allemaal gezopen heb maar rond een uur of 12 kon ik niet meer lopen. Maar het ergste kwam nog: de terugweg naar huis.
Ik had een mooie witte broek aan en ben ongeveer 20x gevallen in de 2km naar huis. Een vriend van mij heeft mij tot mn deur geleidt. Ik strompelde dus naar de gang om mn schoenen uit te doen, en uiteraard viel ik om. Ik kan mij herinneren dat ik geen zin had om op te staan en ben onderaan de trap, helemaal vies van de modder in slaap gevallen.
Midden in de nacht werd ik wakker gemaakt door een boze vader die zich afvroeg waar ik bleef, tja vind je je zoon helemaal besmeurd onderaan de trap Natuurlijk hartstikke boos.
Toen maar naar mijn bedje gegaan en 's ochtends uiteraard met een gigantische kater wakker geworden, lekker kotsen en gezeik van je ouders aanhoren die het natuurlijk ook grappig vonden

De wijze woorden van mijn vader: Hier leer je tenminste voor in de toekomst.

Het heeft niet geholpen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:02:49 #223
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50914003
De eerste keer dat ik helemaal van de kaart was, was toen ik 15 was. Met oud en nieuw had ik heel godse veel gedronken terwijl ik onder de medicijnen zat. Ik heb 4 uur in een weiland gelegen en lekker door me kots gerold.
Nulla Tenaci Invia Est Via
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:10:08 #224
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_50914353
Toen ik vijftien was. Op een personeelsfeestje van waar ik destijds nog werkte. Veel bier, veel gedronken. Onderweg naar huis een paar keer omgevallen met de fiets en thuis boven de toiletpot gehangen terwijl ik mijn avondeten met enkele antiperistaltische bewegingen in de betreffende pot deponeerde.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_50932734
Ook op mijn vijftiende, daarna nog een stuk of 12 x gebeurd, en nu ben ik 19.

Totale schade;

1 kapotte broek
1 kapotte fiets
kapotte kin
snee in mn arm
5 x gekotst
10 x gevallen (schatting)
een keer tegen een pony gefietst die midden op de weg stond
Oh! Gravity
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: