ik wist geen titelquote:
Goed gedaan Luctorquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wist geen titelen aangezien we hier maandag ook nog mee moeten doen
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:14 schreef Stienn het volgende:
Mag ik m'n dislexie ook als excus gebruiken?
Iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:20 schreef Damzkieee het volgende:
Hopen dat hij vol zit voor dinsdag, anders is het ook weer zo kut.
beetje laatquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef DaFan het volgende:
Fipo!
WOEFquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef Damzkieee het volgende:
Gewoon typen, spelfouten merkt geen hond.
ik zou van jou een gehandicapte en dus ziellige stragiare maken!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mag wel maar dan moet je onder het kopje Gehandicapte en dus zielige stagiairs
K heb überhaupt geen zin om te moeten werkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef Freshthinking het volgende:
Ik heb geen zin om binnen te moeten werken
Oh yeah baby!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik zou van jou een gehandicapte en dus ziellige stragiare maken!![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik zou zal van jou een gehandicapte en dus ziellige stragiare maken!![]()
Damzkieee in taalpuristmodusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen gepijpt worden door je schoonmoeder en bungeejumpen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
En ik moet nog veel doen ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb überhaupt geen zin om te moeten werken![]()
Nog 1,5 uur![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:31 schreef Stienn het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen gepijpt worden door je schoonmoeder en bungeejumpen ?Het spijt me, maar geen van beide lijkt mij aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zonder koort pls?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik laat liever mn schoonmoeder bungeejumpen
Maar dan zonder elastiekquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom dacht ik hetzelfdequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
wat is een stragiare eigenlijk? of bedoel je een stagiair of een stagiaire?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik zou van jou een gehandicapte en dus ziellige stragiare maken!![]()
Dyscelexatevatie he.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat is een stragiare eigenlijk? of bedoel je een stagiair of een stagiaire?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb die stragiaire typo niet gezien
Ik weet niet wat je zegt, en ik kan het ook niet uitspreken, maar ik denk dat ik het met je eens ben.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt, en ik kan het ook niet uitspreken, maar ik denk dat ik het met je eens ben.
Sluit ik mij ook maar bij aanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt, en ik kan het ook niet uitspreken, maar ik denk dat ik het met je eens ben.
Dyslectie ftwquote:
Het is dyslexie (volgens mijn woordenboek tenminstequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Dyslectie ftw(of woordblindheid, als je bang bent om dyslectie fout te schrijven. Of was het nou Dislectie, Dislektie of Dyslektie?)
LOL!! K heb gewoon een soort voorgevoel dat die vandaag wordt gedraaid en nu is die op 3fmquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Vamos a la playa, oh oh oh oh oooooooh
nee, het is Deselectie van het werkwoord deselecterenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
LOL!! K heb gewoon een soort voorgevoel dat die vandaag wordt gedraaid en nu is die op 3fm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me neatherquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef Stienn het volgende:
mij moet je het niet vragen hoe je het schrijft..
dan zal ik dat niet doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef Stienn het volgende:
mij moet je het niet vragen hoe je het schrijft..
En aan jou zal ik het dan ook niet vragenquote:
Dit nummer is niet bepaald vrolijk...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
ik luisterde de top40, maar dit is een stuk vrolijker
![]()
Te gekquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En aan jou zal ik het dan ook niet vragen
Kerel postenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb de mijlpaal van 2000 posts gemistzit nu op 2137 met een gemiddelde van 22 per dag
Komt goed!! Zal je op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu maar weer ff gamen cola pakken, en daarna gamenik spreek jullie nog wel en ik kijk zondag uit naar de vele smsjes
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt goed!! Zal je op de hoogte houden![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Luctor paas je nummer effe PM!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
NOG EEEN UURTJE VOOR HET WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEND MENSENNNNNNNNNNNNNNNN WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:
Helaas, maar ik denk dat ik zo weg ga. Geen zin om hiero nog 3uur lang achter mijn pctje te hangen om een intern administratie programma bij te werken. Aangezien er niemand van de admini isquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:07 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
En je mag niet eerder weg omdat het zulk mooi weer is?
That't the spiritquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:08 schreef denB het volgende:
[..]
Helaas, maar ik denk dat ik zo weg ga. Geen zin om hiero nog 3uur lang achter mijn pctje te hangen om een intern administratie programma bij te werken. Aangezien er niemand van de admini is![]()
Succesquote:
Lol, eens moet de 1e keer zijn hequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, mensen, mensen; wat gaan jullie hardik heb echt gewoon 1 heel topic gemist, dat is me nog nooit 'overkomen'
![]()
had ook geen zin om #120 en de berichten in dit deel door te lezen, dus ik begin vanaf hier maar weer
![]()
lekker thuis, heerlijk met een zonnetjebeschuitje met aarbeien erbij en klaar is ReMcOrE
Naisquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
ik ga lekker om kwart voor 4 weg. de tiefus. was er vanochtend ook al om 7 uur. ben het helemaal zat.. wil weekend.
lekker glas met über-koele ijsthee van de Aldi (die grote groene pakken)quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lol, eens moet de 1e keer zijn he!
Heerlijk idd! Ook nog wat drinken erbij?
Lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:22 schreef denB het volgende:
me want, me want!
Zo denks nog een macFlurry halen!
Lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker glas met über-koele ijsthee van de Aldi (die grote groene pakken)![]()
jij wintquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Stienn het volgende:
ik een magnum almondo ofzo..
Doe eens niet zo stoer met je grootspraak op internet en voeg de daad bij je woordquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:27 schreef Cuckoo het volgende:
Ben er weer, maar wil direct wel weer weg![]()
Jij vermaakt je wel, zie ik?!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Zeeltje het volgende:
kut kutste KUTTTTTTTTT STAGE
De soundtrack van dat spel is briljant... "Hush Hush to the hayo"quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren trouwens ook nog ff GTA - Vice City voor de PC gekocht bij de Media Markt, was maar ¤ 10,-dus dat ga ik zo maar eens even spelen
![]()
Gooi het er maar uit...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Zeeltje het volgende:
San Andreas is beter, K-Rose ftwquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De soundtrack van dat spel is briljant... "Hush Hush to the hayo"
Wattan joh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Zeeltje het volgende:
nee ik haat echt deze stage!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Zeeltje het volgende:
Ik ben gewoon een internet-stoertjequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stoer met je grootspraak op internet en voeg de daad bij je woord![]()
Echt hilarisch sommige, lag net in een deukquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:43 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13931/d7372c18/index.html
Daarom zeggen wij, gooi het er maar uit!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Zeeltje het volgende:
Lucht je hartquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Zeeltje het volgende:
Als je het al zo vaak hebt gevraagd, is het verstandig om contact op te nemen met je begeleider van school. Die moet optreden als er problemen zijn..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:45 schreef Zeeltje het volgende:
Ja ik leer niet wat ik wil leren.
Ik loop stage bij een architecten bureau bij de afdeling interieur. Ze maken super mooie dingen. Maar ik mag niks doen!!!!! Het enige wat ik serieus mag doen is een beetje foto's bewerken en die in autocad zetten. Boekjes in elkaar zetten en om het uur even een nieuwe pot koffie klaar maken!
Ik heb tig keren gevraagd of ik ook wat mocht ontwerpen ( dat is tenslotte wat ik wil doen ) maar elke keer hebben ze het te druk.
En dit duurt nog tot eind juni!
Eens!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Als je het al zo vaak hebt gevraagd, is het verstandig om contact op te nemen met je begeleider van school. Die moet optreden als er problemen zijn..
Meen je niet? Lekkere begeleiding ook!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
Heb ik gedaan. Het enige wat hij zegt is: Verzin zelf iets om te ontwerpen, het is nog maar even..
Wat een zakquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
Heb ik gedaan. Het enige wat hij zegt is: Verzin zelf iets om te ontwerpen, het is nog maar even..
Tsja, dan moet je wellicht een nieuwe stage lopen omdat je hem niet hebt gehaald. Dat is ook bagger. Maar ik vind het nog best lang tot eind juni hoor..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Meen je niet? Lekkere begeleiding ook!
Weg gaan heeft denk ik ook weinig zin?
Ontwerp een dildoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
WTF maakt dat uit? Je spreekt toch goed Nederlands neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Zeeltje het volgende:
Nou ik moest dit jaar in totaal 2 stage lopen bij verschillende bedrijven. Dus ieder 100 dagen.
Bij de vorige ging het opzich goed. Tot dat hij zei tegen mij dat ik hier in Nederland geen schijn van kans maakte om werk te vinden omdat ik Frans ben.
Nu opzich wel leuke collega's en goede sfeer alleen KUT werk..
Wat heb je gehadquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:55 schreef denB het volgende:
Ik heb een maand in het ziekenhuis gelegen, had al klaar kunnen zijn met stage, maar omdat ik dus een maand niet heb kunnen stagelopen moet ik alle uren in halen, en wordt er niet kwijt gescholden
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
Une fille francaisequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Zeeltje het volgende:
Nou ik moest dit jaar in totaal 2 stage lopen bij verschillende bedrijven. Dus ieder 100 dagen.
Bij de vorige ging het opzich goed. Tot dat hij zei tegen mij dat ik hier in Nederland geen schijn van kans maakte om werk te vinden omdat ik Frans ben.
Nu opzich wel leuke collega's en goede sfeer alleen KUT werk..
Voor echte taalpuristen vast niet maar voor mij welquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:56 schreef Zeeltje het volgende:
Ja alleen ik had enkele schrijffouten in mijn verslag.. daarom vond hij het niet kunnen. Mijn school heeft dat bedrijf ook van de lijst afgeschapt want ze vonden dat ik wel voldeed aan de eisen qua nederlands. Klopt mijn schrijven is niet zoals elke nederlander. Maar als het om werk gaat is het leesbaar ( hier misschien niet)
Ja, en een andere klasgenoot van me zit nu in Los Angeles om daar Jessica Alba te interviewen voor FHM. Het is niet eerlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Hier bevalt t ook goed. Mogen niet klagen![]()
die hebben we hier ook niet al teveelquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor echte taalpuristen vast niet maar voor mij wel![]()
Ach, ik zal dit keer niet vervelend zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor echte taalpuristen vast niet maar voor mij wel![]()
Waarom is alles zooooooooo oneerlijk hequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, en een andere klasgenoot van me zit nu in Los Angeles om daar Jessica Alba te interviewen voor FHM. Het is niet eerlijk
Topquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ach, ik zal dit keer niet vervelend zijn
Geweldig! Ik heb ooit een Frans vakantievriendinnetje gehad. Julie heette zequote:
K-Rose was toch met die zender met country muziekquote:
Ja, en het is een gast die graag klaagt. Vlak voor dat hij naar LA vloog ging hij zitten zeuren hoeveel bagage hij nou moest meenemen en of hij daar een taxi moest pakken en hoe hij nou bij zijn hotel moest komen. Klaagbaakquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waarom is alles zooooooooo oneerlijk he!
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
Best knap, NEderlands leren als je Frans bent.
Valt wel mee, de meeste belgen doen niet anders...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
Best knap, NEderlands leren als je Frans bent.
Zeurzakquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, en het is een gast die graag klaagt. Vlak voor dat hij naar LA vloog ging hij zitten zeuren hoeveel bagage hij nou moest meenemen en of hij daar een taxi moest pakken en hoe hij nou bij zijn hotel moest komen. Klaagbaak
Aah, lijkt me idd geen pretje.. Weer helemaal de oude?quote:
Een Franse oud-collega/vriend van mijn vader heeft het ook ooit eens moeten doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Valt wel mee, de meeste belgen doen niet anders...
(Vlaams en Wallonischschsch tegelijk dan)
1. hij loopt stage bij FHM en mag daardoor veel lekkere vrouwen interviewen, games recenseren en naar premieres van de nieuwste films.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeurzak!
Hij mag GVD blij zijn dat hij die kans kreeg, draak van een vent!
Wat een levenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
1. hij loopt stage bij FHM en mag daardoor veel lekkere vrouwen interviewen, games recenseren en naar premieres van de nieuwste films.
2. hij krijgt kaarten voor 100 sexiest, dat feest van FHM
3. voor stage even naar LA om daar een van de mooiste vrouwen ter wereld te interviewen en de wereldpremiere van haar nieuwste film bij te wonen.
4. hij is laatst wezen bowlen met Di-rect. Oke, niet super, maar best lachen lijkt me..
en dan nog klagen dat hij af en toe niets te doen heeft![]()
Ben alleen maar mooier geworden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah, lijkt me idd geen pretje.. Weer helemaal de oude?
Jessica Alba, onlangs door FHM verkozen tot mooiste vrouw ter wereld..quote:
Jessica Alba, beetje wakker worden PB!quote:
Mooi, mooiquote:
het is 16:00 en vrijdag..quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jessica Alba, beetje wakker worden PB!
klopt, heb er ook geen kracht meer voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het is 16:00 en vrijdag..![]()
maar jessica alba![]()
dammmmmnnnnnn
maar vertel eens wat meer over jezelf. iedereen in dit topic moet zich even introduceren natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef Zeeltje het volgende:
haha meteen liposuctie bij gepland
( kan ook voor mannen)
en die klaagbaak uit m'n klas mocht haar dus interviewenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:10 schreef Zeeltje het volgende:
ik ben hetero maar damn that girl is hot!
Kerel zit daar met een boner die meid te interviewenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
en die klaagbaak uit m'n klas mocht haar dus interviewen
en dan nog klagen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
en die klaagbaak uit m'n klas mocht haar dus interviewen
Halloquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
maar vertel eens wat meer over jezelf. iedereen in dit topic moet zich even introduceren natuurlijk
ja, hij woont nu tijdelijk in Haarlem en vroeg aan mij hoe hij op Schiphol moest komen. Dus ik hem uitleggen dat hij dan het beste met de Zuidtangent (snelle bus) kan gaan. Wat doet hij vervolgens, gaat hij het zelf ook uitzoeken en dan vertellen dat hij maar beter met de trein kan gaan omdat die bus niet betrouwbaar is. Die Zuidtangent rijdt altijd én op tijd, omdat hij over een speciale baan kanquote:
Geef maar een korte inleiding en dan vragen we wel verderquote:
Je vergeet je skelterquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Hallo
Ik ben Frank a.k.a. Goover. Ik studeer HBO Elektrotechniek in Den-Haag en ik woon in Leiden. Momenteel zit ik in mijn 3e jaar en ben ik met mijn 2e stageperiode bezig.
In mijn vrije tijd kijk ik veel films en bedoek ik regelmatig concerten. Ook verzamel ik cd's.
Soms dan zet ik een video projectje op, en monteer ik een filmpje in elkaar.
Ohwja, ik ben 20
Zo goed?
Waarom reageert er niemand op mijn voortreffelijke franse zin? Er moet dus staan 'Maar nee, je vergeet mij!'quote:
Er staat 'maar nee, u vergeet mij'.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom reageert er niemand op mijn voortreffelijke franse zin? Er moet dus staan 'Maar nee, je vergeet mij!'
En ik sleutel wel eens aan een gemotoriseerde skelter.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Er staat 'maar nee, u vergeet mij'.
Franse meisjesquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
[..], je moet het wel netjes houden natuurlijk.
Ik wil ook wel trouwen met een frans meisje hoor.
gehoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:19 schreef denB het volgende:
Ik heb gehoort dat franse chickies hun oksels niet scheren![]()
Moet ik dit met een nuchtere of dronke kop beantwoorden?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
gehoord
en dat ga jij in het bijzijn van een frans meisje roepen? dat doe je toch niet?
liever helemaal nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef denB het volgende:
[..]
Moet ik dit met een nuchtere of dronke kop beantwoorden?![]()
Prettig Weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
WIj gaan. Hier ff pilsen en dan gelukkig naar huis!
Prettig weekend en have fun @ keuniginnedag![]()
![]()
![]()
Leuk verhaaltje! Weten we gelijk wat meer over je.. Zélia vind ik trouwens een mooie naam zegquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:22 schreef Zeeltje het volgende:
Oke
Hallo iedereen!
Mijn naam is Zélia. Ik studeer op het Sint Lucas voor design ontwerpster. Ik zit in mijn 3de jaar, dat betekent meteen ook dat ik in mijn stage jaar zit. Ik loop stage in Tilburg bij een architectburo. Maar zelf woon ik in de buurt van Eindhoven.
Ik werk in het weekend in een restaurant/bar wat echt te gek is! In mijn vrij tijd die ik echt vrij moet maken ga ik graag naar concerten. Ik ben bijna elke zaterdag avond te vinden in Eindhoven ergens.
Ik fotografeer graag mensen. Daar verdien ik ook mijn geld mee.
En verder ben ik bijna 20 jaar!!!"* Big party*
Oh en nog iets.. Ik ben gek op Rockwerchter! Ga er dit jaar voor de 4de keer heen!![]()
oh en ik scheer me wel![]()
Wat ga je met Koninginnedag doen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef Zeeltje het volgende:
haha dankje wel!
niets liever dan datquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef Zeeltje het volgende:
wil je trouwens nog steeds met me trouwen na mijn introductie?
Eindhoven!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Wat ga je met Koninginnedag doen?
Dag Zeeltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo veel spammen heeft ook niet veel zinquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:34 schreef denB het volgende:
nou kom op jongen nog een paar spams, en dan is topic ook weer vol! !
jullie zijn trouwens wel flink door gegaan met spammen hiero in de tijd dat ik ff weg wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:34 schreef denB het volgende:
nou kom op jongen nog een paar spams, en dan is topic ook weer vol! !
dat blijktquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:37 schreef denB het volgende:
We moeten wat! Het weer is gewoon te lekker en daar lijdt de productiviteit onder
klinkt als iets dat saai isquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:43 schreef denB het volgende:
Gelukkig heb ik al 2 pc geinstalleerd.
Een website bewerkt, en een administratie layout veranderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoooii![]()
I ♥ PB
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:14 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb geen lang weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoooii![]()
jullie gaan niet echt meer zo hard, valt me nog mee
![]()
ff beetje gamen en dan maar richting kameraad, en richting Hardstyle NRG![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:14 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb geen lang weekend
BiatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoooii![]()
! GARPJE
![]()
Lekker joh, k ga ff helemaal los van t weekend en we spreken elkaar dinsdag!!
Doe de groetjes aan je voetjes (en aan de keunigin)
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:13 schreef denB het volgende:
zo net een lekker loempia op
Had een vergadering
En? Wat is de toegevoegde waarde hiervan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:23 schreef BlackRhino het volgende:
Ik heb gehoord dat denB een heaumeaux is!
maar ziet jou niet zitten en daarom roep je dat nu maar hier?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:23 schreef BlackRhino het volgende:
Ik heb gehoord dat jij ook een heaumeaux bentquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:23 schreef BlackRhino het volgende:
ik sms je moet de rust wel evenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ook nog ff hier aan het kijkenzo vlak voor de competitie ontknoping
En ik heb er nog steeds vertrouwen in
FOCK IT MAN!!!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoeveel heeft PSV aan Vitesse betaald?
volgend jaar dan maar kampioen wordenquote:Op zondag 29 april 2007 21:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
FOCK IT MAN!!!!!!!!
Op FOCKI NG één doelpunt niet kampioen worden. VRESELIJK echt, heb er geen woorden voor.. Baal echt zooooooooooo hard, morgen maar weg drinken in Amsterdam![]()
het is nu weer zo goed als afgelopen, dus je hebt de komende maanden weer wat rust ervanquote:
vergeet de play-offs iets..quote:Op maandag 30 april 2007 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is nu weer zo goed als afgelopen, dus je hebt de komende maanden weer wat rust ervan
Alves heeft al laten weten dat hij Ajax alle hoeken van het veld wil laten zienquote:
Alves is echtquote:Op maandag 30 april 2007 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alves heeft al laten weten dat hij Ajax alle hoeken van het veld wil laten zien
dat denk ik ook, maar ik heb er vertrouwen in, net zoals dat ik vertrouwen had in dat Ajax dit weekend kampioen zou wordenquote:Op maandag 30 april 2007 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Alves is echtdenk dat Ajax nog een kluif gaat krijgen aan heel Heerenveen
ik heb ook vertrouwen in FC Twentequote:Op maandag 30 april 2007 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat denk ik ook, maar ik heb er vertrouwen in, net zoals dat ik vertrouwen had in dat Ajax dit weekend kampioen zou worden
ja, heel de wereld is vrij vanwege dag van de arbeid. Maar in Nederland moeten we gewoon werkenquote:
Roycoooooo heeft me op de hoogte gehouden. Jammer dat ik niet bij die spanning aanwezig kon zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:26 schreef Damzkieee het volgende:
Goeiemorgen.
Sorry Luctor, voor het niet versturen van een SMSje. Helemaal kats vergeten.
De spanning was te groot, wat een ontknoping inderdaad
wat had Heracles zitten doen in die wedstrijd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:47 schreef Stienn het volgende:
Damzkieee,
Lekkere wedstrijd tegen Roda of niet...
Ook als je nergens meer voor speelt mag je niet met 7-0 aan de kont krijgenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat had Heracles zitten doen in die wedstrijd?
zitten?
![]()
Samequote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:45 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!Ben echt helemaal gebroken! Heb er geen kracht meer voor
![]()
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Boeiend.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:47 schreef Stienn het volgende:
Damzkieee,
Lekkere wedstrijd tegen Roda of niet...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:06 schreef Roycoooooo het volgende:
De nieuwe meid is er. Net ff kennis gemaakt, niet echt een toppertje![]()
daarmee de 6de plek?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
We wilden Roda een beetje helpen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]Mwoa, valt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik word meestal in de loop van de dag pas slecht
Zat je je daar toch de hele week op te verheugen, blijkt het niets te zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:06 schreef Roycoooooo het volgende:
De nieuwe meid is er. Net ff kennis gemaakt, niet echt een toppertje![]()
Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
Als Heerenveen - Feyenoord een gelijkspel was geworden, had Roda 5de geworden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarmee de 6de plek?En wat was jullie winst daarmee?
hij zat ons ook al helemaal lekker te maken ermee, en dan is het nietsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Mwoa, valt meeMaar ik word meestal in de loop van de dag pas slecht
![]()
[..]
Zat je je daar toch de hele week op te verheugen, blijkt het niets te zijn![]()
Als Alves er niet was geweest, was het gelijk geëindigdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Als Heerenveen - Feyenoord een gelijkspel was geworden, had Roda 5de geworden..
Nou het had niet veel gescheeld in Heerenveen..![]()
met ¤-oogjes zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:23 schreef Cuckoo het volgende:
Net relatienieuws op 538: de dochter van Rijkaard heeft een oogje op Ronaldinho![]()
Wat een toppertje![]()
[afbeelding]
Haha, schei uit. K hoorde ook in de wandelgangen dat t een toppertje was. Blijkt dus niet het geval te zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij zat ons ook al helemaal lekker te maken ermee, en dan is het niets![]()
NPquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Roycoooooo bedankt trouwens voor de smsjes
Kenker, feuteaux doet t niet..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:23 schreef Cuckoo het volgende:
Net relatienieuws op 538: de dochter van Rijkaard heeft een oogje op Ronaldinho![]()
Wat een toppertje![]()
[afbeelding]
63 mille per dagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Tsjah, Ronaldinho verdient ¤63000 per dag.
Das ¤2625 per uur, zelfs als 'tie slaapt!![]()
dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Tsjah, Ronaldinho verdient ¤63000 per dag.
Das ¤2625 per uur, zelfs als 'tie slaapt!![]()
Alleen Feyenoord moest nog effe 1-1 zien te houden, dan waren ze 5equote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarmee de 6de plek?En wat was jullie winst daarmee?
Moet ik minstens een jaar voor werken inderdaadquote:
Ik een half jaar, poep beroerd word ik er van!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet ik minstens een jaar voor werken inderdaad![]()
Ach 1,70 per uur verdienen met slapen is ook best aardigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:40 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
tegen 1.70 per uur wat ik met stage verdien
Nicolette van Dam. Ik weet ff niet wie dat ook alweer isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Kwam gisteren Nicolette van Dam nog tegen in Amsterdam..
ff nummertjes uitgewisseld, verwacht ieder moment een smsje met een geile goedemorgen![]()
![]()
van Jetix? en Voetbalvrouwen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
ff nummertjes uitgewisseld, verwacht ieder moment een smsje met een geile goedemorgen![]()
![]()
ik verdien krijg toch liever ¤ 2625 per dagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach 1,70 per uur verdienen met slapen is ook best aardig
met slapen erbij zo'n 0.50 ct per uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach 1,70 per uur verdienen met slapen is ook best aardig
Ik heb v/d week nog staan bellen met Madonnaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
![]()
dan wordt je echt slapend rijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik verdien krijg toch liever ¤ 2625 per dagook om te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |