WTF maakt dat uit? Je spreekt toch goed Nederlands neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Zeeltje het volgende:
Nou ik moest dit jaar in totaal 2 stage lopen bij verschillende bedrijven. Dus ieder 100 dagen.
Bij de vorige ging het opzich goed. Tot dat hij zei tegen mij dat ik hier in Nederland geen schijn van kans maakte om werk te vinden omdat ik Frans ben.
Nu opzich wel leuke collega's en goede sfeer alleen KUT werk..
Wat heb je gehadquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:55 schreef denB het volgende:
Ik heb een maand in het ziekenhuis gelegen, had al klaar kunnen zijn met stage, maar omdat ik dus een maand niet heb kunnen stagelopen moet ik alle uren in halen, en wordt er niet kwijt gescholden
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
Heb ik gedaan. Het enige wat hij zegt is: Verzin zelf iets om te ontwerpen, het is nog maar even..
Une fille francaisequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Zeeltje het volgende:
Nou ik moest dit jaar in totaal 2 stage lopen bij verschillende bedrijven. Dus ieder 100 dagen.
Bij de vorige ging het opzich goed. Tot dat hij zei tegen mij dat ik hier in Nederland geen schijn van kans maakte om werk te vinden omdat ik Frans ben.
Nu opzich wel leuke collega's en goede sfeer alleen KUT werk..
Voor echte taalpuristen vast niet maar voor mij welquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:56 schreef Zeeltje het volgende:
Ja alleen ik had enkele schrijffouten in mijn verslag.. daarom vond hij het niet kunnen. Mijn school heeft dat bedrijf ook van de lijst afgeschapt want ze vonden dat ik wel voldeed aan de eisen qua nederlands. Klopt mijn schrijven is niet zoals elke nederlander. Maar als het om werk gaat is het leesbaar ( hier misschien niet)
Ja, en een andere klasgenoot van me zit nu in Los Angeles om daar Jessica Alba te interviewen voor FHM. Het is niet eerlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Hier bevalt t ook goed. Mogen niet klagen![]()
die hebben we hier ook niet al teveelquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor echte taalpuristen vast niet maar voor mij wel![]()
Ach, ik zal dit keer niet vervelend zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor echte taalpuristen vast niet maar voor mij wel![]()
Waarom is alles zooooooooo oneerlijk hequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, en een andere klasgenoot van me zit nu in Los Angeles om daar Jessica Alba te interviewen voor FHM. Het is niet eerlijk
Topquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ach, ik zal dit keer niet vervelend zijn
Geweldig! Ik heb ooit een Frans vakantievriendinnetje gehad. Julie heette zequote:
K-Rose was toch met die zender met country muziekquote:
Ja, en het is een gast die graag klaagt. Vlak voor dat hij naar LA vloog ging hij zitten zeuren hoeveel bagage hij nou moest meenemen en of hij daar een taxi moest pakken en hoe hij nou bij zijn hotel moest komen. Klaagbaakquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waarom is alles zooooooooo oneerlijk he!
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
Best knap, NEderlands leren als je Frans bent.
Valt wel mee, de meeste belgen doen niet anders...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
Best knap, NEderlands leren als je Frans bent.
Zeurzakquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, en het is een gast die graag klaagt. Vlak voor dat hij naar LA vloog ging hij zitten zeuren hoeveel bagage hij nou moest meenemen en of hij daar een taxi moest pakken en hoe hij nou bij zijn hotel moest komen. Klaagbaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |