De soundtrack van dat spel is briljant... "Hush Hush to the hayo"quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren trouwens ook nog ff GTA - Vice City voor de PC gekocht bij de Media Markt, was maar ¤ 10,-dus dat ga ik zo maar eens even spelen
![]()
Gooi het er maar uit...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Zeeltje het volgende:
kut kutste KUTTTTTTTTT STAGE
San Andreas is beter, K-Rose ftwquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De soundtrack van dat spel is briljant... "Hush Hush to the hayo"
Wattan joh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Zeeltje het volgende:
nee ik haat echt deze stage!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:35 schreef Zeeltje het volgende:
kut kutste KUTTTTTTTTT STAGE
Ik ben gewoon een internet-stoertjequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stoer met je grootspraak op internet en voeg de daad bij je woord![]()
Echt hilarisch sommige, lag net in een deukquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:43 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13931/d7372c18/index.html
Daarom zeggen wij, gooi het er maar uit!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Zeeltje het volgende:
Lucht je hartquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:40 schreef Zeeltje het volgende:
Als je het al zo vaak hebt gevraagd, is het verstandig om contact op te nemen met je begeleider van school. Die moet optreden als er problemen zijn..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:45 schreef Zeeltje het volgende:
Ja ik leer niet wat ik wil leren.
Ik loop stage bij een architecten bureau bij de afdeling interieur. Ze maken super mooie dingen. Maar ik mag niks doen!!!!! Het enige wat ik serieus mag doen is een beetje foto's bewerken en die in autocad zetten. Boekjes in elkaar zetten en om het uur even een nieuwe pot koffie klaar maken!
Ik heb tig keren gevraagd of ik ook wat mocht ontwerpen ( dat is tenslotte wat ik wil doen ) maar elke keer hebben ze het te druk.
En dit duurt nog tot eind juni!
Eens!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Als je het al zo vaak hebt gevraagd, is het verstandig om contact op te nemen met je begeleider van school. Die moet optreden als er problemen zijn..
Meen je niet? Lekkere begeleiding ook!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
Heb ik gedaan. Het enige wat hij zegt is: Verzin zelf iets om te ontwerpen, het is nog maar even..
Wat een zakquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
Heb ik gedaan. Het enige wat hij zegt is: Verzin zelf iets om te ontwerpen, het is nog maar even..
Tsja, dan moet je wellicht een nieuwe stage lopen omdat je hem niet hebt gehaald. Dat is ook bagger. Maar ik vind het nog best lang tot eind juni hoor..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Meen je niet? Lekkere begeleiding ook!
Weg gaan heeft denk ik ook weinig zin?
Ontwerp een dildoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
WTF maakt dat uit? Je spreekt toch goed Nederlands neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Zeeltje het volgende:
Nou ik moest dit jaar in totaal 2 stage lopen bij verschillende bedrijven. Dus ieder 100 dagen.
Bij de vorige ging het opzich goed. Tot dat hij zei tegen mij dat ik hier in Nederland geen schijn van kans maakte om werk te vinden omdat ik Frans ben.
Nu opzich wel leuke collega's en goede sfeer alleen KUT werk..
Wat heb je gehadquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:55 schreef denB het volgende:
Ik heb een maand in het ziekenhuis gelegen, had al klaar kunnen zijn met stage, maar omdat ik dus een maand niet heb kunnen stagelopen moet ik alle uren in halen, en wordt er niet kwijt gescholden
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Zeeltje het volgende:
Une fille francaisequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Zeeltje het volgende:
Nou ik moest dit jaar in totaal 2 stage lopen bij verschillende bedrijven. Dus ieder 100 dagen.
Bij de vorige ging het opzich goed. Tot dat hij zei tegen mij dat ik hier in Nederland geen schijn van kans maakte om werk te vinden omdat ik Frans ben.
Nu opzich wel leuke collega's en goede sfeer alleen KUT werk..
Voor echte taalpuristen vast niet maar voor mij welquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:56 schreef Zeeltje het volgende:
Ja alleen ik had enkele schrijffouten in mijn verslag.. daarom vond hij het niet kunnen. Mijn school heeft dat bedrijf ook van de lijst afgeschapt want ze vonden dat ik wel voldeed aan de eisen qua nederlands. Klopt mijn schrijven is niet zoals elke nederlander. Maar als het om werk gaat is het leesbaar ( hier misschien niet)
Ja, en een andere klasgenoot van me zit nu in Los Angeles om daar Jessica Alba te interviewen voor FHM. Het is niet eerlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Hier bevalt t ook goed. Mogen niet klagen![]()
die hebben we hier ook niet al teveelquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor echte taalpuristen vast niet maar voor mij wel![]()
Ach, ik zal dit keer niet vervelend zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor echte taalpuristen vast niet maar voor mij wel![]()
Waarom is alles zooooooooo oneerlijk hequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, en een andere klasgenoot van me zit nu in Los Angeles om daar Jessica Alba te interviewen voor FHM. Het is niet eerlijk
Topquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ach, ik zal dit keer niet vervelend zijn
Geweldig! Ik heb ooit een Frans vakantievriendinnetje gehad. Julie heette zequote:
K-Rose was toch met die zender met country muziekquote:
Ja, en het is een gast die graag klaagt. Vlak voor dat hij naar LA vloog ging hij zitten zeuren hoeveel bagage hij nou moest meenemen en of hij daar een taxi moest pakken en hoe hij nou bij zijn hotel moest komen. Klaagbaakquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waarom is alles zooooooooo oneerlijk he!
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
Best knap, NEderlands leren als je Frans bent.
Valt wel mee, de meeste belgen doen niet anders...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef Damzkieee het volgende:
Best knap, NEderlands leren als je Frans bent.
Zeurzakquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, en het is een gast die graag klaagt. Vlak voor dat hij naar LA vloog ging hij zitten zeuren hoeveel bagage hij nou moest meenemen en of hij daar een taxi moest pakken en hoe hij nou bij zijn hotel moest komen. Klaagbaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |